Onko kellään kokemusta Tvins.comin Velform Smile hampaita valkaisevasta laitteesta toimiiko se todella`? http://www.tvins.com/m4n?pid=1361
Velform Smile
7
1180
Vastaukset
- WhiteTeeth
En ole itse kokeillut tuotetta. Outoa on että missään ei lue mitä ainetta kyseinen geeli sisältää. Tuosta valon, laaserin ja sinisen speciaali valon toimivuudesta on monia eri mielipiteitä. Jos valkaisu aine on peroxiidi(carbamidi peroxidi) totuus on että se todella valkaisee hampaita. Miten tuo valo sitten tehostaa peroxidin vaikutusta, sen tietää ainoastaan kokeilemalla. Sain juuri viime viikolla näyte/koe kappaleen vastaavanlaisesta systeemistä jossa on todella kirkas sininen valo. Sisällä on pieni patteri jonka voi tarvittaessa vaihtaa.Valmistaja on iso ja tunnettu alan valmistaja. Myös siinä on käyttöajaksi laitettu 2 min./päivä. Se on kooltaan paljon pienempi ja laitetaan suuhun kuten hammaslasta. Hinnaltaan paljon halvempi kuin tuo Tvinsin myymä!
En ole vielä ehtinyt testata kyseistä hommaa, pitää ensin löytää sopiva koekani, hehe...- aktivointivalo
Jäi vähän ihmetyttämään toi valohomma. Tuli mieleen, kun joskus kysyin mummoltani, miksei hänen muoviastioissa ole värjääntymiä. Itselläni kun lähes kaikki muovikipot ovat kellertäviä pohjasta. Noo, kuulemma astioiden jättäminen auringonvaloon poistaa nuo värjäytymät (ja taas vanha kansa näyttää tietävän?).
Olisikohan tuolla aktivointivalolla jotain tekoa ylläolevan kanssa, mietinpä vaan...
- WhiteTeeth
Kuulostaa hieman oudolta. Mistään ei löydä tietoja mitä nuo 3 kappaletta 10 ml:n pullot sisältää. Siellä lukee ainoastaan "valkaisugeeli". Jos aiot kokeilla, ota yhteyttä kyseiseen firmaan ja tarkasta onko tuo geeli carbamidi peroxidiä(vetyperoxidiä) ja kuinka monta prosenttia. Jos ei ole, unohda koko juttu. Pelkällä valolla ei paljon juhlita;)
- kokeillut
Tilasin Velform Smile pakkauksen ja mukana tuli ainesosaseloste: Valkaisugeeli: alkoholi peg-8, pvp, vetyperoksiidi. Mulle ei vaan vielä ole tuloksia ainakaan tosi näkyviä tullut, olen käyttänyt tuotetta n.1o kertaa. Pitäisi ilmeisesti käyttää samana päivänä peräkkäin monta kertaa mut kuka kerkeää...oon kokeillu myös Rapid Whitea joka ei mulle sopinut, huulet reagoi tohon. Velformin kans ei ole tullu mitään ongelmia, ainoastaan se että en tiiä onko sekään valkassu ollenkaan vai kuvittelenko... ja sillähän on merkitystä minkä värinen hammas on luonnostaan. Voipii olla että vaan hammaslekuri sais mun hampaat valkoisemmiksi.
- WhiteTeeth
kokeillut kirjoitti:
Tilasin Velform Smile pakkauksen ja mukana tuli ainesosaseloste: Valkaisugeeli: alkoholi peg-8, pvp, vetyperoksiidi. Mulle ei vaan vielä ole tuloksia ainakaan tosi näkyviä tullut, olen käyttänyt tuotetta n.1o kertaa. Pitäisi ilmeisesti käyttää samana päivänä peräkkäin monta kertaa mut kuka kerkeää...oon kokeillu myös Rapid Whitea joka ei mulle sopinut, huulet reagoi tohon. Velformin kans ei ole tullu mitään ongelmia, ainoastaan se että en tiiä onko sekään valkassu ollenkaan vai kuvittelenko... ja sillähän on merkitystä minkä värinen hammas on luonnostaan. Voipii olla että vaan hammaslekuri sais mun hampaat valkoisemmiksi.
Aj,aj...sä oot kova testailemaan! Ikävä kyllä toi tuote tuntuu aika tehottomalta. Positiivistä on se, että se sisältää vetyperoxidiä. Mutta koska siinä ei lue prosenttimäärää, on se luultavasti erittäin matala. Käytetäänkö aineen kanssa hammaslastoja? Jos ei niin unohda koko juttu. Oliko muuten tuossa Rapid Whitessä lastat? Muistaakseni se kuuluu 6% peroxidi luokkaan. Elikä ei tee mitään ihmeitä ensimmäisen kuukauden aikana.
Sijoita ennemmin 30 euroa kunnon 22% tai 35% vetyperoxiidiin. Hoito on lyhyt ja todella tehokas. Aine on aivan sama jota hammasläkärit käyttää. Elikkä vetyperoxiidillä, ohjeita noudattaen, saat saman tuloksen kuin hammaslääkärin valkaisussa. Hampaan alkuperäisellä värillä ei ole väliä. Kuinka kauan valkaisu kestää, johtuu aivan muista tekijöistä. Monta kertaa ei edes tiedetä mistä se johtuu, että jollekin riittää yksi tunti ja joku toinen joutuu käyttämään ainetta esim. kaksi viikkoa.On myös ollut tapauksia joissa vetyperoxiidi ei ole tehonnut hampaisiin ollenkaan. Tämä on ollut erittäin harvinaista. Kuulosta todella oudolta, aivan kuin yrittäisi vaalentaa hiuksia ja ne eivät vaalenisi astettakaan,hehe. Muistakaa kuluttajina että jokaisen kannattaisi systemaattisesti palauttaa tuotteet jotka eivät täytä lupauksiaan, elikkä ei muuta kun rahat takaisin. Toivottavasti tuo karbamidi peroxidi alkaa pikku hiljaa olemaan tuttu kaikille suomalaisille, niin loppuu nuo huijaustahnojen ja muiden vastaavien tuotteiden osto. Tehottomat tuotteet on siis helppo karsia pois jo nyt katsomalla sisältöä. Tuotteen täytyy sisältää carbamide peroxideä=vetyperoxidi ja mielestäi vähintään 16%. Voisitko ottaa selville kuinka moni prosenttista tuo Velformin vetyperoxiidi on? - hampaisiin syövyttävää aine...
WhiteTeeth kirjoitti:
Aj,aj...sä oot kova testailemaan! Ikävä kyllä toi tuote tuntuu aika tehottomalta. Positiivistä on se, että se sisältää vetyperoxidiä. Mutta koska siinä ei lue prosenttimäärää, on se luultavasti erittäin matala. Käytetäänkö aineen kanssa hammaslastoja? Jos ei niin unohda koko juttu. Oliko muuten tuossa Rapid Whitessä lastat? Muistaakseni se kuuluu 6% peroxidi luokkaan. Elikä ei tee mitään ihmeitä ensimmäisen kuukauden aikana.
Sijoita ennemmin 30 euroa kunnon 22% tai 35% vetyperoxiidiin. Hoito on lyhyt ja todella tehokas. Aine on aivan sama jota hammasläkärit käyttää. Elikkä vetyperoxiidillä, ohjeita noudattaen, saat saman tuloksen kuin hammaslääkärin valkaisussa. Hampaan alkuperäisellä värillä ei ole väliä. Kuinka kauan valkaisu kestää, johtuu aivan muista tekijöistä. Monta kertaa ei edes tiedetä mistä se johtuu, että jollekin riittää yksi tunti ja joku toinen joutuu käyttämään ainetta esim. kaksi viikkoa.On myös ollut tapauksia joissa vetyperoxiidi ei ole tehonnut hampaisiin ollenkaan. Tämä on ollut erittäin harvinaista. Kuulosta todella oudolta, aivan kuin yrittäisi vaalentaa hiuksia ja ne eivät vaalenisi astettakaan,hehe. Muistakaa kuluttajina että jokaisen kannattaisi systemaattisesti palauttaa tuotteet jotka eivät täytä lupauksiaan, elikkä ei muuta kun rahat takaisin. Toivottavasti tuo karbamidi peroxidi alkaa pikku hiljaa olemaan tuttu kaikille suomalaisille, niin loppuu nuo huijaustahnojen ja muiden vastaavien tuotteiden osto. Tehottomat tuotteet on siis helppo karsia pois jo nyt katsomalla sisältöä. Tuotteen täytyy sisältää carbamide peroxideä=vetyperoxidi ja mielestäi vähintään 16%. Voisitko ottaa selville kuinka moni prosenttista tuo Velformin vetyperoxiidi on?Vetyperoksidin haitat
"5 - 8 %-liuokset luokitellaan ärsyttäviksi aineiksi. 8 - 50%-liuokset luokitellaan terveydelle haitallisiksi aineiksi. Tätä voimakkaammat vetyperoksidiliokset luokitellaan hapettaviksi ja syövyttäviksi aineiksi."
Kuinka tälläistä ainetta voi laittaa hampaisiin? - WhiteTeeth
hampaisiin syövyttävää aine... kirjoitti:
Vetyperoksidin haitat
"5 - 8 %-liuokset luokitellaan ärsyttäviksi aineiksi. 8 - 50%-liuokset luokitellaan terveydelle haitallisiksi aineiksi. Tätä voimakkaammat vetyperoksidiliokset luokitellaan hapettaviksi ja syövyttäviksi aineiksi."
Kuinka tälläistä ainetta voi laittaa hampaisiin?Tietysti asian voi katsoa tuoltakin kantilta. Kunnioitan mielipidettäsi, koska juuri noin kuin sinä ilmaiset asian se kuulostaa pelottavalta. Totuus on kuitenkin tämä: me hengitämme sisäämme päivittäin satoja eri myrkkyjä. Käytämme deodorantteja, hajuvesiä,kynsilakkoja, kynsilakanpoistoainetta,hiuslakkaa, pesuaineita, ilmanraikastajia, tupakoimme. Ulkona on pakokaasut ja muut ympäristömyrkyt. Mistä tiedät mitä kotisi seinät sisältävät tai entä kylpyhuoneesi? Ehkä myös sieltä löytyy elimistölle vaarallisia aineita joita hengität sisään päivittäin.Tottakai vetyperoxiidi on vahvaa ainetta, mutta määrät jota käytetään esim. hampaiden ja hiusten valkaisuun eivät ole missään tapauksessa vaarallisia terveydelle!Vetyperoxidi oikein käytettynä ei syövytä eikä muuta hampaanrakennetta.
Olisi jo törkeyden huippu jos hammaslääkäri laskuttaa sinulta 500 euroa siitä että hapettaa ja syövyttää hampaasi! Oikein käytettyinä nämä aineet ovat täysin turvallisia.Kun rotalle syötettiin puolet sen painosta vetyperoxidiä, se kuoli. Jos itse söisin 25 kiloa vetyperoxidiä, oletan että itseltänikin lähtisi henki. Mutta esimerkiksi viemäritukoksiin tarkoitettua natriumhydroxidiä en varmaan tarvitsisi kuin yhden desilitran. Jokaisella tuotteella on siis tarkka käyttötarkoitus. Käyttöohjeita pitää noudattaa ja eikä aineita saa yliannostaa tai millään tavoilla väärinkäyttää.
Vetyperoxididillä on valkaistu hampaita jo 70-luvulta asti. Ainetta on tutkittu koko ajan ja se olisi poistettu markkinoilta jos se olisi jollain tavalla haitallista terveydelle. Nyt on alettu valmistamaan yli 40% vetyperoxidiä hammaslääkäreiden käyttöön ja syksyllä on tarkoitus että nämä aineet vihdoin ja viimein ilmestyvät myös suomessa tavaratalojen hyllyille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782