Miten nämä italialaiset miehet, ovatko he mammanpoikia kuten sanotaan ?
Millaisia ovat elämänkumppanina ?
Ihastuin reissulla nuoreen italiaanoon, erittäin suloinen tapaus.
Italialaiset miehet - kokemuksia ?
11
2034
Vastaukset
- Mies.
kokemusta italialaisista miehistä. Naisia voisin harkita.
- Lihansyöjä
Joo, ei me semmosia...
- mammooni
siitä, mitä mammanpoika omasta mielestäsi tarkoittaa. Missään muussa Euroopan maassa miehet eivät asu niin pitkään äidin helmoissa kuin Italiassa. Keskiverto italiaano muuttaa kotoa hieman ennen kuin täyttää kolmekymmentä.
- minä
Eli sellaisesta saisi hyvinkin oman uskollisen mussukan kainaloon ?
Pieni söpöys ja poikamaisuus olisi vain hyvästä ! - Erehtynyt
minä kirjoitti:
Eli sellaisesta saisi hyvinkin oman uskollisen mussukan kainaloon ?
Pieni söpöys ja poikamaisuus olisi vain hyvästä !Valitettavasti oman kokemukseni mukaan ei saa, itse törmäsin valehtelevaan, pettävään, itsekeskeiseen mieheen, kansallisuus ei tietenkään ole syy tähän, mutta joka tapauksessa suhtaudun varauksella jatkossa italialaisiin miehiin. Se "mammanpoikamaisuus" tarkoittaa, että "mies" odottaa että nainen tekee kaikki kotityöt, ja etenkin ruoan pitää olla erinomaista. Varmasti on olemassa toisenlaisiakin iltalialaisia.
- ....
Erehtynyt kirjoitti:
Valitettavasti oman kokemukseni mukaan ei saa, itse törmäsin valehtelevaan, pettävään, itsekeskeiseen mieheen, kansallisuus ei tietenkään ole syy tähän, mutta joka tapauksessa suhtaudun varauksella jatkossa italialaisiin miehiin. Se "mammanpoikamaisuus" tarkoittaa, että "mies" odottaa että nainen tekee kaikki kotityöt, ja etenkin ruoan pitää olla erinomaista. Varmasti on olemassa toisenlaisiakin iltalialaisia.
Mulle on sitten osunut se vastakohta mammanpojasta/petturista :) Eli laidasta laitaan löytyy! Ei kai sitä saa tietää kuin koittamalla,jokainen on erilainen..
- naikkonen...
Erehtynyt kirjoitti:
Valitettavasti oman kokemukseni mukaan ei saa, itse törmäsin valehtelevaan, pettävään, itsekeskeiseen mieheen, kansallisuus ei tietenkään ole syy tähän, mutta joka tapauksessa suhtaudun varauksella jatkossa italialaisiin miehiin. Se "mammanpoikamaisuus" tarkoittaa, että "mies" odottaa että nainen tekee kaikki kotityöt, ja etenkin ruoan pitää olla erinomaista. Varmasti on olemassa toisenlaisiakin iltalialaisia.
ja hakkaavan suomalaisen miehen. Välttelen nyt heitä...
- mammanpojat
naikkonen... kirjoitti:
ja hakkaavan suomalaisen miehen. Välttelen nyt heitä...
Ennen kuin ihmetellaan miksi italialaiset asuvat kotonaan niin pitkaan on hyva ottaa selvaa miksi. Ensinnakin italiassa ei ole mitaan opinto- tyottomyystukia jotka suomessa helpottavat huomattavasti kotoa pois muuttoa. Myos italiaassa opiskeleminen voi tulla kalliiksi ..Minimi vuodessa 1000 euroa. Italiassa nuoren henkilon on hyvin vaikea saada lainaa asunnon ostamiseen ja asuntojen hinnat ovat huomattavasti korkeammat kuin suomessa. Esim Milanosta 30km kolmiosta saa pulittaa n 250 000 - 300 000 euroa joten monet italialaiset asuvat pitkaan kotona ja SAASTAVAT omaa asuntoa varten.. Siina sitten jokainen punnitsee onko tarkeampaa paasta pois kotoa nuorena,ottaa laina vaiko asua pitempaan vanhempiensa luona ja nain saastaa tulevaisuuttaan varten?
- Seppo G
Ainakin Milanon gay-piireissä.
Ihania Mammanpoikia;) - Missy
Italialaisia on yhtä moneen junaan kuin suomalaisiakin. Täällä jo mainittiinkin syitä miksi italiassa asutaan niin kauan kotona vanhempien nurkissa. Tuntemani italialaiset ovat asuneetn muualle, joten en kyllä tunne näitä, jotka eivät ole asuneet muualla. Ulkomailla asuneet ovat ainakin ihan jees tyyppejä.
- Raffaella
"Ennen kuin ihmetellaan miksi italialaiset asuvat kotonaan niin pitkaan on hyva ottaa selvaa miksi. Ensinnakin italiassa ei ole mitaan opinto- tyottomyystukia jotka suomessa helpottavat huomattavasti kotoa pois muuttoa. Myos italiaassa opiskeleminen voi tulla kalliiksi ..Minimi vuodessa 1000 euroa. Italiassa nuoren henkilon on hyvin vaikea saada lainaa asunnon ostamiseen ja asuntojen hinnat ovat huomattavasti korkeammat kuin suomessa. Esim Milanosta 30km kolmiosta saa pulittaa n 250 000 - 300 000 euroa joten monet italialaiset asuvat pitkaan kotona ja SAASTAVAT omaa asuntoa varten.. Siina sitten jokainen punnitsee onko tarkeampaa paasta pois kotoa nuorena,ottaa laina vaiko asua pitempaan vanhempiensa luona ja nain saastaa tulevaisuuttaan varten?"
Tasta on totta joka sana. Suomessa yhteiskuntajarjestelma tukee varhaista kotoa muuttoa. Italiassa tilanne ei ole alkuunkaan sellainen. Elama on kallista. Vuokrat, kaasu, vesi, lammitys maksaa maltaita. Ei ole opintolainoja, ei opintotukia, toita ei ole alkuunkaan helppo loytaa, ei samalla tavalla kuin Suomessa. Opiskeluihin kuluu aikaa PALJON - olen ollut Italiassa vaihdossa ja saanut siis kurkistaa yliopistomaailmaan. Tentit ovat laajoja ja vaikeita. Opiskelijan ei ole kannattavaa tehda toita JA opiskella, siihen ei ole aikaa. Haat maksavat niin ikaan, samoin talot. Nuoren, joka suunnittelee avioliittoa ja opiskelee, EI KANNATA muuttaa pois kotoa, siita koituisi liikaa lisakustannuksia ja venyttaisi jo ennestaan korkeaa avioitumisikaa entisestaan. Tiedan mista puhun, silla olen kihloissa italialaisen miehen kanssa.
Olisi kiva, jos ihmiset selvittaisivat ensin, MIKSI tietyssa paikassa toimitaan niin kuin toimitaan ENNEN kuin alkaa nimittelemaan "mammanpojiksi" jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264