itse pukeuden hameeseen kun ei huosut päälle mene.. ja näytän puol joukkue teltalta.. ja jalatkin on kun antiikki pylväät ja naamakin on kun peto linnun perse! (rinnat vois heittää vaikka olan yli roikkuu niin pahasti) miten saisin itse tuntoa.. olen tämän näköisenä todella itse tuhon partaalla... APUA ihmiset.. ja kohtalo toverit tv.lyllerö
hame!
4
767
Vastaukset
- tiina-leena83
eikös 100kg.lle viel housuja löydä,.. mäkin löydän... vaik olen 90kg tyllerö... no itsetuntoa saa sillä että unohtaa et on huono itsetunto.. kulkee ryhdissä ja näyttää siltä et loistaa.. ja hehkuu.. onnellinen ihminen on aina kaunis! Itsekin tunnen olevani kaunis jos olen onnellinen.. jos kovasti ottaa päähän tai masentaa niin kyllä se peilikuvakin aika hirveeltä näyttää=) usko pois.. onneksi mulla on mies joka jaksaa joskus edes kehua, ja ystävät auttaa hädässä.. siinä vinkit pahimpaan.. ja kohta on kesä.. se piristää!
- kyllä löytyy:)
kyllä varmasti löytyy satakiloselle housuja;) Ja hienoja sellasia!
itse käytän kapphall, lindex,anttila, H&M
Tummat housut ja rintsikoilla tissit kokoon kirkas toppi päälle !Eikun menoksi!
Oikeesti! tukkaan uusi väri, vähän meikkivoidetta naamaan, ostat ison komeen ruusupinnin hiuksiin ja lyllerrät menemään!
Oikeesti!:)))))))
Et ole ainut mutta myö kannamme ylpeesti kilot! - tsemppiä :D
nyt vähä uimaan lenkille ja/tai punttikselle ni paino laskee :) sitte hyvää musaa ja ilonen mieli :) osta kivat korkkarit ni tulee pituutta ja ryhtiä. hyvä ryhti kohottaa itsetuntoa :D kokeile vaikka!
- laihduta
ja laihduta.
itse olen koko ikäni ollut ylipainoinen, sitten kyllästyin raahaamaan mukanani ylikilojani ja laihdutin itsestäni pois 43kg. kun oppi mistä ne kilot tulee, mitä saa syödä ja mitä ei,niin laihduttaminen oli helppoa kuin heinänteko.
Nyt sitten herkuttelen uusilla vaatteillani, en voi uskoa että se olen minä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774