Selluliitti voiteet

...

10

6092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi ei

      kukaan oo vastannut? :(

    • Mona-Henrika

      liikunnalla ja jumpaamalla "ongelma" kohtia. Toinen ilmainen konsti on hieroa selluliitti paikkoja esim. vähän karhealla pesulapulla tai kintaalla. Ainakin on ilmaista. Itse suhtaudun vähän epäillen selluliitti voiteisiin. Jos on paljon selluliittia niin tuskin mikään voide voi sitä yksinään hävittää.

    • on jäänyt

      käymättä kokonaan, mutta tässä vastaus kysymykseesi. Olen kosmetologi, mutta toimin lähinnä markkinoijana/kouluttajana, ja näiden voiteiden kanssa on tullut touhuttua vuosia.

      Jos ostat kalliin selluvoiteen ja et käytä sitä kuin pari kertaa, se ei auta. Kokeile kärsivällisyyttäsi ja ahkeruuttasi viikon verran vaikkapa perinteisellä kosteusvoiteella. Jos jaksat touhuta säännöllisesti, huom. säännöllisesti selluliittisi kimpussa, kannattaa ostaa siihen tarkoitettu h y v ä voide.

      Jo pelkän kosteusvoiteen hierominen tekee ihollesi hyvää mutta kunnon selluliittivoiteet sisältävät raaka-aineita, jotka kiihdyttävät ja nopeuttavat selluliitin "sulamista".

      Hyviä voiteita ovat ainakin RoC, Avon, Lancome.., muutamia hyviä nimiä mainitakseni. Voi olla että joku jäi mainitsematta mutta eiköhän joku "ärähdä" ja ilmoita puutuvan :).

      Tsemppiä, pari kuukautta niin varmasti näet jo tuloksia.

    • pimpula76

      Itse olen kokeillut selluliittivoiteita. olen todennut että ainakin ihon pinta muuttuu kauniimmaksi, tiedä lähteekö selluliitti (itselläni sitä ei vielä ihan pahasti ole). Tapanani on vain hoidella kaikkea ennalta. Itse olen ainakin tykännyt YSL:n joku linge pure oli hyvä samoin tämä Roc:n retinol anti-cellulite.

      • kuin voide

        vaikuttaa liikunta ja ruokavalio, runsas veden juominen,

        Mutta.. jos ei näitä jaksa niin kuivaharjaus ja hieronta esim. cellesse-laitteella tekee tuloksia nopeasti. (Itselläni jo viikossa kahdessa, mutta mä kyllä olen kova liikkumaan ja ruokavaliokin on kohtuullinen). Voide saa ihon pinnan näyttämään kauniimmalta, mutta ihon hieronta on se tärkeämpi. Myös näissä kinnas-voide paketeissakin se hieronta tekee suuremman vaikutuksen.


      • pimpula76
        kuin voide kirjoitti:

        vaikuttaa liikunta ja ruokavalio, runsas veden juominen,

        Mutta.. jos ei näitä jaksa niin kuivaharjaus ja hieronta esim. cellesse-laitteella tekee tuloksia nopeasti. (Itselläni jo viikossa kahdessa, mutta mä kyllä olen kova liikkumaan ja ruokavaliokin on kohtuullinen). Voide saa ihon pinnan näyttämään kauniimmalta, mutta ihon hieronta on se tärkeämpi. Myös näissä kinnas-voide paketeissakin se hieronta tekee suuremman vaikutuksen.

        Joo ruokavalio ja liikuntahan ovat itsestään selviä asioita, mutta selluliitti on myös jonkun verran perinnöllistä ja hoikkuus ja selluliitti ei välttämättä mene käsikädessä. Itse olen kuntosaliohjaaja, parturi-kampaaj ja maskeeraaja joten näiden asioiden kanssa on tullut painittua niin asiakkaiden kuin itsenikin kanssa. Näiden voiteiden alle kun muistaa vielä vartalonkuorinnan silloin tällöin niin hyvää tulee, mutta tuotteiden säännöllinen käyttö on kyllä hyvä muistaa...päivittäin. Ja kesällä rusketus "piilottaa" kummasti selluliittia joko luonnollisesti otettuna ´tai purkista saatuna.


      • Mania0
        pimpula76 kirjoitti:

        Joo ruokavalio ja liikuntahan ovat itsestään selviä asioita, mutta selluliitti on myös jonkun verran perinnöllistä ja hoikkuus ja selluliitti ei välttämättä mene käsikädessä. Itse olen kuntosaliohjaaja, parturi-kampaaj ja maskeeraaja joten näiden asioiden kanssa on tullut painittua niin asiakkaiden kuin itsenikin kanssa. Näiden voiteiden alle kun muistaa vielä vartalonkuorinnan silloin tällöin niin hyvää tulee, mutta tuotteiden säännöllinen käyttö on kyllä hyvä muistaa...päivittäin. Ja kesällä rusketus "piilottaa" kummasti selluliittia joko luonnollisesti otettuna ´tai purkista saatuna.

        Olen käyttänyt nyt pian sen neljä viikkoa NIVEAN Good-bye cellulite-voidetta.
        Jo kahden viikon jälkeen huomasin ihoni olevan paljon sileämpi ja paremmassa kunnossa. Nyt ei ole mikään siitä muuttunut. Selluliittiä näkyy yhä, mutta ihoni on paremmassa kunnossa eikä "paukurat" tunnu.
        Meidän suvussa tosin on selluliitti myös perinnöllistä; minä ja äitini olemme todella hoikkia, selluliittia näkyy silti. Syön myös oikein ja juon paljon vettä. Eipä mikään kuitenkaan auta, ei liikuntakaan.


      • pimpula76
        Mania0 kirjoitti:

        Olen käyttänyt nyt pian sen neljä viikkoa NIVEAN Good-bye cellulite-voidetta.
        Jo kahden viikon jälkeen huomasin ihoni olevan paljon sileämpi ja paremmassa kunnossa. Nyt ei ole mikään siitä muuttunut. Selluliittiä näkyy yhä, mutta ihoni on paremmassa kunnossa eikä "paukurat" tunnu.
        Meidän suvussa tosin on selluliitti myös perinnöllistä; minä ja äitini olemme todella hoikkia, selluliittia näkyy silti. Syön myös oikein ja juon paljon vettä. Eipä mikään kuitenkaan auta, ei liikuntakaan.

        Olen kuullut todella paljon kehuja Philipsin Cellesse selluliittihierojasta. Se kuulema todella toimii. Haluaisin hankkia sellaisen mutta niitä kait ei enä saa mistään. Tietääkö kukaan?


      • saada uutta
        pimpula76 kirjoitti:

        Olen kuullut todella paljon kehuja Philipsin Cellesse selluliittihierojasta. Se kuulema todella toimii. Haluaisin hankkia sellaisen mutta niitä kait ei enä saa mistään. Tietääkö kukaan?

        Itsekin sitä etsin. Se on hyvä laite. Itselläni tulokset näkyy jo muutaman kerran jälkeen. Kunhan vaan jaksais tehdä sillä.

        Useasti olen nähnyt käytettynä huuto.netissä myytävän laitetta ja itsekin ostin sieltä. Yleensähän ne on vähän käytettyjä kun sen käytössä pitää kuitenkin nähdä vaivaa. Ja jos sinua kammoksuttaa että on käytetty niin vinkkinä että sen voi putsata vaikka jollain antiseptisella aineella, niin minäkin tein.


      • Seluliittikone
        saada uutta kirjoitti:

        Itsekin sitä etsin. Se on hyvä laite. Itselläni tulokset näkyy jo muutaman kerran jälkeen. Kunhan vaan jaksais tehdä sillä.

        Useasti olen nähnyt käytettynä huuto.netissä myytävän laitetta ja itsekin ostin sieltä. Yleensähän ne on vähän käytettyjä kun sen käytössä pitää kuitenkin nähdä vaivaa. Ja jos sinua kammoksuttaa että on käytetty niin vinkkinä että sen voi putsata vaikka jollain antiseptisella aineella, niin minäkin tein.

        Olen ostanut philipsin seluliittihierontakoneen vuosia sitten ja olen vaan pari kertaa kokeillut sitä.Se on melkein käyttämätön.
        Tarjotkaa niin myyn sen heti pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe