Selluliitti voiteet

...

10

6160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi ei

kukaan oo vastannut? :(

• Mona-Henrika

liikunnalla ja jumpaamalla "ongelma" kohtia. Toinen ilmainen konsti on hieroa selluliitti paikkoja esim. vähän karhealla pesulapulla tai kintaalla. Ainakin on ilmaista. Itse suhtaudun vähän epäillen selluliitti voiteisiin. Jos on paljon selluliittia niin tuskin mikään voide voi sitä yksinään hävittää.

• on jäänyt

käymättä kokonaan, mutta tässä vastaus kysymykseesi. Olen kosmetologi, mutta toimin lähinnä markkinoijana/kouluttajana, ja näiden voiteiden kanssa on tullut touhuttua vuosia.

Jos ostat kalliin selluvoiteen ja et käytä sitä kuin pari kertaa, se ei auta. Kokeile kärsivällisyyttäsi ja ahkeruuttasi viikon verran vaikkapa perinteisellä kosteusvoiteella. Jos jaksat touhuta säännöllisesti, huom. säännöllisesti selluliittisi kimpussa, kannattaa ostaa siihen tarkoitettu h y v ä voide.

Jo pelkän kosteusvoiteen hierominen tekee ihollesi hyvää mutta kunnon selluliittivoiteet sisältävät raaka-aineita, jotka kiihdyttävät ja nopeuttavat selluliitin "sulamista".

Hyviä voiteita ovat ainakin RoC, Avon, Lancome.., muutamia hyviä nimiä mainitakseni. Voi olla että joku jäi mainitsematta mutta eiköhän joku "ärähdä" ja ilmoita puutuvan :).

Tsemppiä, pari kuukautta niin varmasti näet jo tuloksia.

• pimpula76

Itse olen kokeillut selluliittivoiteita. olen todennut että ainakin ihon pinta muuttuu kauniimmaksi, tiedä lähteekö selluliitti (itselläni sitä ei vielä ihan pahasti ole). Tapanani on vain hoidella kaikkea ennalta. Itse olen ainakin tykännyt YSL:n joku linge pure oli hyvä samoin tämä Roc:n retinol anti-cellulite.

• kuin voide

vaikuttaa liikunta ja ruokavalio, runsas veden juominen,

Mutta.. jos ei näitä jaksa niin kuivaharjaus ja hieronta esim. cellesse-laitteella tekee tuloksia nopeasti. (Itselläni jo viikossa kahdessa, mutta mä kyllä olen kova liikkumaan ja ruokavaliokin on kohtuullinen). Voide saa ihon pinnan näyttämään kauniimmalta, mutta ihon hieronta on se tärkeämpi. Myös näissä kinnas-voide paketeissakin se hieronta tekee suuremman vaikutuksen.

• pimpula76
        kuin voide kirjoitti:

vaikuttaa liikunta ja ruokavalio, runsas veden juominen,

Mutta.. jos ei näitä jaksa niin kuivaharjaus ja hieronta esim. cellesse-laitteella tekee tuloksia nopeasti. (Itselläni jo viikossa kahdessa, mutta mä kyllä olen kova liikkumaan ja ruokavaliokin on kohtuullinen). Voide saa ihon pinnan näyttämään kauniimmalta, mutta ihon hieronta on se tärkeämpi. Myös näissä kinnas-voide paketeissakin se hieronta tekee suuremman vaikutuksen.

Joo ruokavalio ja liikuntahan ovat itsestään selviä asioita, mutta selluliitti on myös jonkun verran perinnöllistä ja hoikkuus ja selluliitti ei välttämättä mene käsikädessä. Itse olen kuntosaliohjaaja, parturi-kampaaj ja maskeeraaja joten näiden asioiden kanssa on tullut painittua niin asiakkaiden kuin itsenikin kanssa. Näiden voiteiden alle kun muistaa vielä vartalonkuorinnan silloin tällöin niin hyvää tulee, mutta tuotteiden säännöllinen käyttö on kyllä hyvä muistaa...päivittäin. Ja kesällä rusketus "piilottaa" kummasti selluliittia joko luonnollisesti otettuna ´tai purkista saatuna.

• Mania0
        pimpula76 kirjoitti:

Joo ruokavalio ja liikuntahan ovat itsestään selviä asioita, mutta selluliitti on myös jonkun verran perinnöllistä ja hoikkuus ja selluliitti ei välttämättä mene käsikädessä. Itse olen kuntosaliohjaaja, parturi-kampaaj ja maskeeraaja joten näiden asioiden kanssa on tullut painittua niin asiakkaiden kuin itsenikin kanssa. Näiden voiteiden alle kun muistaa vielä vartalonkuorinnan silloin tällöin niin hyvää tulee, mutta tuotteiden säännöllinen käyttö on kyllä hyvä muistaa...päivittäin. Ja kesällä rusketus "piilottaa" kummasti selluliittia joko luonnollisesti otettuna ´tai purkista saatuna.

Olen käyttänyt nyt pian sen neljä viikkoa NIVEAN Good-bye cellulite-voidetta.
        Jo kahden viikon jälkeen huomasin ihoni olevan paljon sileämpi ja paremmassa kunnossa. Nyt ei ole mikään siitä muuttunut. Selluliittiä näkyy yhä, mutta ihoni on paremmassa kunnossa eikä "paukurat" tunnu.
        Meidän suvussa tosin on selluliitti myös perinnöllistä; minä ja äitini olemme todella hoikkia, selluliittia näkyy silti. Syön myös oikein ja juon paljon vettä. Eipä mikään kuitenkaan auta, ei liikuntakaan.

• pimpula76
        Mania0 kirjoitti:

Olen käyttänyt nyt pian sen neljä viikkoa NIVEAN Good-bye cellulite-voidetta.
        Jo kahden viikon jälkeen huomasin ihoni olevan paljon sileämpi ja paremmassa kunnossa. Nyt ei ole mikään siitä muuttunut. Selluliittiä näkyy yhä, mutta ihoni on paremmassa kunnossa eikä "paukurat" tunnu.
        Meidän suvussa tosin on selluliitti myös perinnöllistä; minä ja äitini olemme todella hoikkia, selluliittia näkyy silti. Syön myös oikein ja juon paljon vettä. Eipä mikään kuitenkaan auta, ei liikuntakaan.

Olen kuullut todella paljon kehuja Philipsin Cellesse selluliittihierojasta. Se kuulema todella toimii. Haluaisin hankkia sellaisen mutta niitä kait ei enä saa mistään. Tietääkö kukaan?

• saada uutta
        pimpula76 kirjoitti:

Olen kuullut todella paljon kehuja Philipsin Cellesse selluliittihierojasta. Se kuulema todella toimii. Haluaisin hankkia sellaisen mutta niitä kait ei enä saa mistään. Tietääkö kukaan?

Itsekin sitä etsin. Se on hyvä laite. Itselläni tulokset näkyy jo muutaman kerran jälkeen. Kunhan vaan jaksais tehdä sillä.

Useasti olen nähnyt käytettynä huuto.netissä myytävän laitetta ja itsekin ostin sieltä. Yleensähän ne on vähän käytettyjä kun sen käytössä pitää kuitenkin nähdä vaivaa. Ja jos sinua kammoksuttaa että on käytetty niin vinkkinä että sen voi putsata vaikka jollain antiseptisella aineella, niin minäkin tein.

• Seluliittikone
        saada uutta kirjoitti:

Itsekin sitä etsin. Se on hyvä laite. Itselläni tulokset näkyy jo muutaman kerran jälkeen. Kunhan vaan jaksais tehdä sillä.

Useasti olen nähnyt käytettynä huuto.netissä myytävän laitetta ja itsekin ostin sieltä. Yleensähän ne on vähän käytettyjä kun sen käytössä pitää kuitenkin nähdä vaivaa. Ja jos sinua kammoksuttaa että on käytetty niin vinkkinä että sen voi putsata vaikka jollain antiseptisella aineella, niin minäkin tein.

Olen ostanut philipsin seluliittihierontakoneen vuosia sitten ja olen vaan pari kertaa kokeillut sitä.Se on melkein käyttämätön.
        Tarjotkaa niin myyn sen heti pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3718
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2990
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      274
      2775
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1925
    5. 222
      1459
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1261
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1078
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1047
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      994
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      951
    Aihe