tässä suunnittelee eroa ja osa lapsista katkeria ettei saa jättää isää, no voi sun p, sanoin niille, että jos se isä on niin erinomaisen hyvä tai jotain niin senkun muuttavat yhteen isänsä kaa mutta pointtihan on juuri se että kukaan ei halua mutta minun pitäisi henkeni uhallakin asua ja elää hänen kanssaan, on uhkaillut mun henkeä sanomalla ties mitä sontaa.
mutta tämä tätihän lähtee, hyvällä tai pahalla.
jos lapset ei " hyväksy" niin ei sitten, eläkööt he omaa elämäänsä ja minä omaani. soromnoo.
avioliittoa= helvettiä kestänyt yli 35 vuotta joten ei minua kovin äkkinäiseksi voitane sanoa.
mies on ilkeä, ei huolehdi EDES henk koht hygieniastaan, menee 3-4 viikkoa kirkkaasti ettei käy edes suihkussa, ei koskaan o käyttänyt hammastahnaa ei shampoota ei niin mitään ko kunnon mies - tana haisee paskalle.
joo haisee se , mutta ei tee siitä kunnon miestä.
mä en enää jaksa.
mä haluan elää ihan rauhassa.
vaikka vain löhötä kotonani ilman ainaista passaamista ja ilman ainaista marinaa kitinää.
Oi tuskaa
5
652
Vastaukset
- päätökselle
Lapsesi taitavat olla jo aikuisia. Mitä niille sun eropäätös kuuluu. Tuollainen mies sun olisi pitänyt jättää jo aikoja sitten. Tsemppiä.
- ei-no
Olet uhrannut elämäsi miehesi hyväksi.
Ja paha olla kirjoittamasi mukaan.
Siihen ainut lääke on : MUUTOS.
On jo aika ajatella omaa itseä.
Onnea uuteen elämään! - mummoihminen
ei-no kirjoitti:
Olet uhrannut elämäsi miehesi hyväksi.
Ja paha olla kirjoittamasi mukaan.
Siihen ainut lääke on : MUUTOS.
On jo aika ajatella omaa itseä.
Onnea uuteen elämään!Joo, on vaan vaikeata kun ei oikein mistään saa tukea eikä luultavasti edes muuttoapua...minulla ei ole autoa ei ajokorttia ei niin mitään.
- ann-
mummoihminen kirjoitti:
Joo, on vaan vaikeata kun ei oikein mistään saa tukea eikä luultavasti edes muuttoapua...minulla ei ole autoa ei ajokorttia ei niin mitään.
Muuttoapua voi saada esim. seurakunnasta.
Raha-apua sosiaalitoimistosta! - onneton
ann- kirjoitti:
Muuttoapua voi saada esim. seurakunnasta.
Raha-apua sosiaalitoimistosta!....Kiitos....en sittenkään ole ihan yksin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251