ylimustasukkainenko?

remonttireino

sanokaas ihmiset olenko aiheetta mustasukkainen?

tarina on se että olen asunut avoliitossa vajaan vuoden. avovaimoni viettää välillä aikaa (kun olen töissä ym.) erään sinkkumiehen kanssa. avovaimollani on ennen minua päättyneestä avoliitosta pettäjän tausta, eli petti ukkoaan vähän väliä miesten kanssa joista sanoi silloiselle miehelleen että nehän on vain kavereita, ei mitään muuta.
(asiaa ei helpota yhtään että avovaimoni sisko (myös avoliitossa) harrastaa myös tätä miespuolisten "kavereiden" kanssa hengailua ja homma kuulema lipeää usein sängyn puolelle)
Nyt olen alkanut kommentoimaan eukolleni tästä tapailusta. koska tuo sinkkumies tuntuu tekevän lähes kaiken mitä avovaimoni käskee. kuljettaa autolla ympäriinsä lähtee kuppilaan. aina tuntuu olevan aikaa eukolleni.
ihan suhteemme alussa eukkoni törttöili myös minua kohtaan. valehtelua, lääppimistä, yksi pettäminen.
Nyt meillä on mennyt jo pitkän aikaa erittäin hyvin. minua kiusaa vaan tuo sinkkumiehen tapailu. eukko sanoo että mies on hyvä ystävä kouluajoilta jonka kanssa ei ole koskaan hypännyt sänkyyn.
käyn töissä välillä iltaisinkin ja olenkin nyt sanonut eukolleni että: MINÄ EN SUOSTU SIIHEN ETTÄ KAIKEN EDELLÄMAINITUN JÄLKEEN NAISENI VIETTÄÄ AIKAA TOISEN MIEHEN KANSSA KUN OLEN TÖISSÄ. noh eukko pistää kampoihin kovasti joten kertokaas nyt mikä oisi viisainta???

12

2359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silja

Kaikki käy aikanaan ilmi.

• Charles

"avovaimollani on ennen minua päättyneestä avoliitosta pettäjän tausta, eli petti ukkoaan vähän väliä miesten kanssa joista sanoi silloiselle miehelleen että nehän on vain kavereita, ei mitään muuta."

On olemassa sanonta: Tiikeri ei raidoistaan pääse. Mietipä tilannettanne nyt ja avokkisi tilannetta hänen exänsä kanssa. Ajattele asiaa exän näkökulmasta ja sinun näkökulmastasi. Miten ne poikkeavat toisistaan...

Eivät ne poikkeakaan. Kummankin aikana avollasi on miespuolisia ystäviä, joita hän sanoo puolisolleen pelkiksi ystäviksi. Edellisellä kerralla ystävät olivatkin seksikumppaneita. Mitä takeita sinulla on siitä, ettei nyt olisi samoin?

Sanotaan, että historia ei ole tae tulevasta. Eihän se olekaan, mutta historiasta kannattaa ottaa opiksi.

"ihan suhteemme alussa eukkoni törttöili myös minua kohtaan. valehtelua, lääppimistä, yksi pettäminen."

Avollasi on pettäjän tausta ja hän on pettänyt sinuakin. Minusta se kertoo hyvin paljon hänen suhtautumisestaan pettämiseen. Ihan suoraan sanottuna pidän hyvin todennköisenä sitä, että hän pettää sinua tuon sinkkumiehen kanssa. Varmaa se ei tietenkään ole, mutta jos vetoa pitäisi lyödä, löisin vetoa pettämisen puolesta.

• aaaargh!!!!

Eukko?

• Se Eukkoko?

Jos kuulisin mieheni suusta sanan Eukko voisin
        lähteä minäkin vieraisiin.

• just a girl

Huumoria & sanontoja!!!!:))))))

• aaahhhaaaahh
        just a girl kirjoitti:

Huumoria & sanontoja!!!!:))))))

Tollo tyyppi, mä en ainakaan usko noihin "ystävä"juttuihin ja ainakin olen sopivassa tilanteessa yrittänyt pukille omien "ystävieni" kanssa ja aika monen hilloviivalla olen käynytkin. Mutta ei juolahtaisi edes mieleeni sellaisten eukkojen kanssa alkaa seurustella vakavasti. Rilluttelen vain ja pidän hauskaa ja annan akkojen maksaa kulut, useimmiten. Samat tarpeet siinä saa tyydytettyä kuin vakisuhteessa, muttei ole niin pakon omaista eikä kyllästy niin helposti. Kolmas-pyörä juttuja en kuitenkaan pahemmin harrasta.

• auttaisikohan

Oleko kokeillut käänteistä psykologiaa? Yrittänyt olla piittaamatta koko tilanteesta.. Yritä keksiä itsellesikin jotain puuhaa, niin että naisesi kiinnostuu välinpitämättömyydestäsi. Nyt en tarkoita toisia naisia vaan itsesi hellimisestä. Vietä aikaa omien ystäviesi kanssa tai vaikka yksin elokuvissa.. auttaisikohan?

• remonttiraisa

sun pitäisi olla nyt itsekäs ja miettiä mitä SINÄ haluat että suhteenne onnistuisi.

Jos tuo asia vaivaa sinua kovasti (vaivaisi minuakin enkä kyllä sitä pystyisi hyväksymään) niin ehdottaisin palaveria eukon kanssa vakavasti jossa selvitätte mitä suhteeltanne haluatte/odotatte ja pelisäännöt on tehtävä selviksi mikä on sopivaa ja mikä ei.

Tuolla menolla kiusaat itsesi hulluksi kun kaiken aikaa mietit mitä kumppanisi touhuaa ns. kaverinsa kanssa.

Sanot eukollesi reilusti että et siedä sitä että hän tapailee miespuolisia ystäviä, se loukkaa sinua syvästi.

Nosta kissa pöydälle...

• se on

Huora, etsi ittelles kivempi nainen, aina löytyy, vaikka menis pari vuotta. Tai ota huumorilla ja paneskele itekkin sinne ja tänne.

• spede

ämmälle oikein kunnolla turpiin ja heitä se sitten pihalle kamoineen.

• Nimetön

Sinuna nyt uskoisin kanssasisareni, Remonttiraisan neuvoja. Mielestäni neuvo on hyvä ja oikeudenmukainen. Kokeile!
      " Emme todellakaan jakele neuvoja ilmaiseksi, vaan sinun tulee sen jälkeen ilmoittaa meille, miten avokkisi asiaan suhtautui"".
      Joten mielenkiinnolla odotellaan ;O)(huumoria)

• olen sita miettinyt

Jos vain hiukankin on ylimaaraista rahaa, palkkaa salapoliisi seuraamaan eukkoa pariksi paivaksi. Se on kuulemma jokseenkin yleista, luin joskus jonkin artikkelin, etta suurin osa toimeksiannoista koskee juuri naita juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe