Olemme sopineet vaimoni kanssa että kumpikin saa käydä vieraissa.
pettäminen on hauskaa!
6
896
Vastaukset
- on ihan
ok kun yhdessä olette niin päättäneet. Mutta ei se enää pettämistä ole. Ketä siinä petetään ?? Korkeintaan itseään ?? Se on teidän valintanne eikä loukkaa kumpaakaan. Reilu peli eikä lymyilemistä ja valehtelua. Mitä siitä sitten aikojen myötä seuraa näyttää vain aika !
- sinä sitten
ole mikään pettäjämies, jos lupa jo kysytty.
Muista vain, että vaikka vaimosi lupaa sinun mennä vieraisiin, voi hän silti tulla mustasukkaiseski ja päättää tämän vuoksi liittonne. Koskaan ei ole mikään varmaa. Näin kävi meillä - Satuin lukemaan
Just. No mikäpäs siinä sitten. Tehän voisitte perustaa vaikka ihan omat vastaanotot...Ilmoitus vaan lehteen, haetaan seksiseuraa...tai lappu kaulaan...
heh...varmaan ihanan lämmin ja läheinen suhde teillä...perustuu valtaisaan "rakkauteen" kun kykenee jakamaan itseään tuolla tavalla ja ihan sopimuksesta... kyllähän meitä riittää joka junaan ja jää vielä asemallekin...ei se tarvi olla suuri vika, jos se on päässä...jakamisen iloa teitille vaan.- Normieukko
Kyllä näin on ja hauskasti kuvailtu:)
- mää
Niinku tos edellä jo todettu..eihän se mitää pettämistä sit oo...!
Mutta jos koittasitte parinvaihtoa...eiks suunnilleen samanlaista...?
No joo..kyl tollanen yleensä päättyy huonosti...jompikumpi sattuuki sit rakastuun, tai tulee aivan hirveen mustasukkaseksi...ja ero tulee..! On käyny monille tutuille..muka niin avoin suhde, sovittu just tollasia. Riitaa oli kuitenki AINA, just siitä! - miss boss
..varo vaan ettei ala käymään työstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894474Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432852
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222402- 232106
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725