Ollaan oltu yhdessä 8v ja naimisissa kohta 4v. Elämä ollut arkea ja yhteinen lapsi 2.4v.
Lähdin sitten hakemaan huomiota suhteen ulkopuolelta ja ihastuin , petin ja kerroin miehelleni kaiken. Nyt ei ole enää tunteita miestäni kohtaan vaikka antoi anteeksi.
Olen aina ollut pettämistä vastaan ja nyt on käynyt näin. Mieheni on aivan ihana ja paras mahdollinen mies mitä maa päällään kantaa, mutta mulla ei tunteita enää sitä kohtaan. Lapsen takia harmittaa ihan vietävästi ja miehellä tunne että vien häneltä kaiken. Ystäväksi enää hänelle kykenen...Ja huomaan olevani koukussa intohimoon ja ihastumisen tunteeseen, vaikkakin tiedän ettei se missään suhteessa kauaa kestä. Näiden tunteiden takia olen sitten varmaan valmis uhraamaan kaiken. Uskomatonta! Ja takaraivossa tiedän että tulen katumaan,,,,ja rankasti.
Ero-ko?
3
647
Vastaukset
- elämää ei sen enempää
Sä olet tyhmä. Ei voi muuta sanoa. Piste siihen. Mut toisaalta elämä on elettävä. Ja jokainen kantaa vastuunsa valinnoistaan. Aika kärsiä ja katua on varmasti myöhemmin.
- ARRGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
EIEIEIIEIEIEIEIEIEIEI!!!!
Missään, ei niin MISSÄÄN oo mitään järkeä! Suhteissa kaikkein vähiten!!!! Ensin on rakastunu ja on hyvä olla ja sitten, IHAN YHTÄKKIÄ kaikki muuttuu. Mikään ei tunnu miltään, mikään ei kiinnosta...Haluaa lähteä, kokea uutta. MUTTA!!! Sitä ajattelee kuitenkin vain että loukkaa. Toisaalta, sillekin olis AIVAN SAMA, toisaalta ei kuitenkaan ole. Omat halut ja tarpeet EI MILLÄÄN mene toisen TUNTEIDEN edelle, haluaa säästellä toista, mutta entä itse?
- saman kokenut
Jos ihastumisesi kohde on kunnollinen ja valmis suhteeseen niin sinulla tulee olla rohkeutta ottaa uusi askel elämässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271