Työnantajat ovat todella fiksuja, kun ovat saaneet ammattiliitoilta vihreän valon lisätä vuokratyövoiman osuutta firmoissa.
Mikäs sen parempi työntekijä vois olla, kun:
- tulee sairaslomia, niin ulos
- tulee kokemusvuosia, niin ulos
- jos ruvetaan vaatimaan, niin ulos
Samalla voidaan kiristää vakityöntekijöitä siirroilla paskatehtäviin sekä työajoilla.
Sekä saadaan kaikki ylityöt tehtyä vuokrahenkilöillä.
Siis näin Tampereen tukkuvarastossa.
Miksei ammattiliitot tee mitään asialle?
Työnantajat ovat fiksuja
6
525
Vastaukset
- koska.
Jos ammattiliitto vaatii jotain on se kuulemma änkyröintiä, kuten Paperiliitto.
Työnantaja saa siis tehdä elinkeinon harjoittamisen nimessä mitä tahansa jotta tuloksellisuuteen saadaan parannusta. Tai ei silläkään niin väliä tuleeko parannusta, mutta sen nimessä voi työntekijää kohdella kuinka haluaa.- Tasapuolisuutta
Pienet lapset (ja paperiliitto) vaativat itselleen aina lisää..
Aikuiset ja fiksut ihmiset osaavat neuvotella..
Minä kunnioitan itseäni, työtäni ja työnantajaa.. Yhdessä työnantajan kanssa olen sopinut monen monesta asiasta, ei siinä ole liittoa tarvittu.. - sanoen
Tasapuolisuutta kirjoitti:
Minä kunnioitan itseäni, työtäni ja työnantajaa.. Yhdessä työnantajan kanssa olen sopinut monen monesta asiasta, ei siinä ole liittoa tarvittu..olet nöyrä paska, ja suostut kaikkeen, mitä työnantaja ehdottaa.
- pekka-57
Minä kunnioitan itseäni, työtäni ja työnantajaa.. Yhdessä työnantajan kanssa olen sopinut monen monesta asiasta, ei siinä ole liittoa tarvittu..Kiva löytää omilla aivoillaan ajatteleva ihminen.
- olet
Minä kunnioitan itseäni, työtäni ja työnantajaa.. Yhdessä työnantajan kanssa olen sopinut monen monesta asiasta, ei siinä ole liittoa tarvittu..Työnantajan perseennuolija!hyi..
- Wärkkäri
Minä kunnioitan itseäni, työtäni ja työnantajaa.. Yhdessä työnantajan kanssa olen sopinut monen monesta asiasta, ei siinä ole liittoa tarvittu..On työnantajia ja työnantajia .
On asiallisia ja hyvin veemäisiä ,joiden kanssa ei voi keskustella mistään parannuksista tjms.
Tietysti jos on töissä isin firmassa niin kuin tuon ylemmän kommentin heittäjä niin onnistuuhan se neuvottelukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069