Niin...:)
Mistä löytää laulujen sanoja????
23
48755
Vastaukset
- artistien laulun sanoja vai`??
vai mitä tarkoitat?
- pälli95
hei mistä löydän iskelmien sanoja esim:Laura Voutilainen tai anne mattila????
- knhhdchhc
Itse olen törmännyt joskus samaan ongelmaan.
Kirjoita GOOGLE:en hauksi lyrics tai sitten lyrical.
Suomeksi voit kirjoittaa esim: laulujen sanat ym.
Kannattaa ekaksi kirjoittaa juuri mitä ajattelee, eikä lähteä liikaa kikkailemaan.
Viimeksi löysin melkein mahdottoman, kun kirjoiti GOOGLE:en pätkän etsimäni laulun sanoista.
-Lisäksi löysin vielä videonkin.
Onnea yritykselle.- Theemu
www.letssingit.com ;)
- lal-lal-laa
Theemu kirjoitti:
www.letssingit.com ;)
Täältä löyty aika hyvin sanoja
www.lyricsbox.com - pälli95
kiitos vastauksesta!:)
- jasus<3
Olen etsinyt siscott bändin Minne rakkaus häviää sanoja joka paikasta enkä löydä niitä mistään voiko joku kertoa jos löytää??
- näin löytää
Hyviä neuvoja tuossa tulikin. Elikkäs laita laulun nimi ja perään lyrics. Hae kaikilla kielillä, niin jopas pääset sanoitusten ihmeelliseen maailmaan.(siis ulkolaisten. Muistaakseni sellaisia on kuin: musicsonglyrics.com, stlyrics.com, lyrics.com, lyricsdownload.com, elyrics.net, lyrics-song.com, afn.org yms yms. ja eikun surffaamaan ja laulamaan.
- uzanne
http://www.2famouslyrics.com/
löytyy todella kattavasti.
Koita myös googlesta, jos tiedät pätkän biisien sanoista, esim. i´m not a perfect person lyrics
- dfhbc
joo löytyy
- mä.
sano se.
- Bölöböö
Moi! Tiedän yhden palvelun joka on tosi hyvä: Lirama. Mee sivulle www.lirama.net sieltä löydät.
- pullataikina
Laittakaa google hakuun sana lirama, nii siel on laulujen sanoja :D
- -.*
Moro! Tässä vastaus sulle! Käy osoitteessa:
http://www.hotmailk.com
Eli ei hotmail vaan hotmailk HUOM. Siinä on K - ssasu-
Itse käytän liramaa eli pistä googleen lirama ja sieltä löytyy sanat melkein jokaiseen lauluun. : ))
- on hyvä ;)
Googlaa nimellä lirama. niin pitäisi löytyä sivusto jossa on laulun sanoja.
tai kirjoita googleen ensin biisin nimi ja sitten lyrics.jos ei löydy niin googlaa vielä biisin nimi esittäjä ja lyrics
Esim (pete parkkosen final day)
Final day lyrics
tai
Final day pete parkkonen lyrics
it's easy ! ;)- SSson
miks siälä ei muuten oo enää suomeks mitää? :s tai ainaki jossain vaihees se oli ihan sökö. en nyt oo pitkää aikaa käyny edes kattoos..
- ja tuolta
SSson kirjoitti:
miks siälä ei muuten oo enää suomeks mitää? :s tai ainaki jossain vaihees se oli ihan sökö. en nyt oo pitkää aikaa käyny edes kattoos..
http://www.phpoint.fi/ulrikaj/bookshelf/koululaulujax.htm
http://lirama.net/song/69368
- ime munaani
Youtubesta löytyy sanoja ku pistää hakuu laulun nimen ja lyrics ta muuta vastaavaa... mut suck your dick
- kummityttö
voisko antaa mikä hengellinen laulu sopisi 68 v täyttävälle kummisedälle
- aivotnarikas?
miks ihmiset on nykyään niiiiin avuttomia?!? siis täysjärkinen ja normaali ihminen tajuaa kyllä kirjoittaa laulun nimen tai jos ei sitä musita niin sanoja googlehakuun ja lyrics? EI VOI OLLA NIIIN VAIKEAA
äly hei älä jätä - Anonyymi
Etsin laulun sanoituksia lauluihin. Siniset Simät. Silmät Vihreät ja Ei päivää ilman sinua.
- Anonyymi
Miksi laulujen sanat löydy miksi
Aiemmin on sanoja löytynyt helposti
Nyt ne ovat huitsin nevadassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107141Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2891008