Millasia unelmia teillä miehet on? Haaveita, toteutumattomia toiveita...
Kysyin sitä taannoin omalta siipaltani ja hän meni hiljaiseksi ja mutisi, että jaa unelmiako, en mä vaan tiedä... Aijon kysyä sitä uudelleen myöhemmin, jos vaikka innostuis unelmoimaan ääneen.
Ja ajatellaan nyt hiukan laajemminkin kuin vain, että minkä näkösen naisen haluaisin vierelleni/sänkyyni.
Unelmoikaa.
Unelmia??
10
922
Vastaukset
- sinkkumies 74
tyttöystävä,vaimo,perhe,lapsia(naisella voi olla niitä valmiina)..siihe pari lisää vielä..siinähän noi suurimmat toteutumattomat ovatkin.
- tsippa
uuu toivottavasti tarkotat joko tyttöystävä TAI vaimo, ei tyttöystävä, vaimo. Vaimolla saa olla lapsia ennestään, mutta tyttöystävällä ei.
- scale
Hassua nyt kun sitä kysyt, ei meinaa tulla mieleen oikeen mitään. No ne tavalliset kliseet, kauheesti pätäkkää, että pääsis kiertään maailmaa. Olen sitten varmaan kohtuullisen tyytyväinen olotilaani.
- Kolli_Kellinen
Haluaisin tehdä mielenkiintoista, mielekästä, humaania ja sopivan haasteellista työtä ja saada uusia kokemuksia sekä työni kautta että muutenkin, esimerkiksi matkustelemalla ja harrastamalla monipuolisesti.
Haluaisin, että joka aamu olisi uusi mahdollisuus ja täynnä lupaavaa odotusta.
Haluaisin mukavan, hauskan, fiksun, empaattisen ja luotettavan naisen kumppanikseni, jakamaan arkea ja juhlaa kanssani.
Haluaisin, että kotini olisi kuin muumitalo: Elämänmakuinen, viihtyisä, turvallinen, sopivan kulturelli, moniarvoinen ja suvaitsevainen.- haluaisin
että olisit kymmenen vuotta nuorempi;)
- .Hane.
Mä haluisin tehdä harrastuksesta duunin ittelleni. Sit mä unelmoin prätkästä taas kerran (nuoruuden kalliit huvit takas).
Tänään unelmoin kesälomastakin kun duuni ottaa niin pannuun...
Sellasta. Muutamia haaveita on vielä toteuttamatta, yksi on Porsche 911. Sellaisen vielä joskus hankin.
edes jollain tapaa realistisia unelmia / haaveita meikäläisellä on vaan yksinkertaisesti äkkirikastua voittamalla esim. lotosta.Totaalisen järjettömien päiväunien kastiin taas menee aikakoneen keksiminen,matkustus 10 vuotiaaksi,vielä armottomampi kitaran soiton treenaus ja sit kun homma ois todella hanskassa siirtyisin johonkin kunnon klassikko bändiin kitaristiksi aikakoneen avulla (esim. Metallica,Pink Floyd,Ozzyn kitaristiksi yms. yms.) Todella realistinen haave muuten :-)
- Micke.
Mäkin haluun kunnon auton joku päivä, avomersu ois aika kähee. Samaten prätkän hankintaa mäkin olen suunnitellut, mut muija hannaa vastaan. Jossakin vaiheessa olis kiva saada asunto johon kuuluu autotalli tms., että pääsis rassaileen koneita omaan valtakuntaan jonne akoilla ei ole asiaa.
Ehkä olis kiva saada poika, jolle sitten opettais juttuja...no sen nyt sitten näkee.
;o) - PitkäPete
Saispa vuoden palkallista vapaata, huitelisin maailmalle tapaamaan ihmisiä, oppimaan kieliä.
Tekisin fyffeekin niin ettei tarttis enää duuniin palata. Vois heittää kellonkin hemmettiin ja elää sisäisen kellonsa mukaan.
(haukotus)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142116
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803- 1221799
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161381128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu201002Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987