Mulla on ongelmia ollut olkapäitten kanssa ja nyt haluan pelata varman päälle ja joka olkapäätreenin jälkeen pistää kylmää olkapäähän.
Kysymyksiä:
1) Kuinka kauan aikaa olkapäätä pitää altistaa kylmälle että tehoaa? Riittääkö kylmägeeni vai pitäiskö pistää esim. kylmäkalle lepäämään olkapään päälle?
2) Hidastaako kehitystä koska lihakset pitäis kuiteskin pitää lämpiminä treenin jälkeen, oon lukenut
3) Mitä muuta kuin kylmää kannattaa käyttää? Jotain tiettyjä voiteita tai aineita?
4) Pitääkö olkapää lämmittää myöhemmin uudelleen kun venyttelee (n. 1h päästä treenistä)
Kylmähoito
treenin jälkeen
2
276
Vastaukset
- hoitona OK
olkapäähän.
Kylmä heti treenin jälkeen voi vähentää verenkiertoa ja siten palautumista, hapot jää...
Mutta ensiapuna ok, kunhan et laita lähelle kaulaa/niskaa kylmäpussia/-kallea. - Anonyymi
Spelisti ohjeet suola kääre,kylmä katkeraa, sairastuttaa,ainaki. Osan,vähän aikaa hyvä,mutta muuten rintakehä elvyttäjät häädetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191