Mulla on lättäjalka, ja vasen jalka tuntuisi olevan vähän isompi. Kun olen Citymarketissa jotain buutseja kokeillut, niin olen kyllä saanut ne hyvin jalkaan ja poiskin oikeasta jalasta, mutta vasemman jalan kanssa olen jo meinannut vaipua epätoivoon. Ja ne buutsit on muuten ollut ihan sopivan kokoisia. Ja vieläpä nilkkureita kaiken lisäksi, pitkävartisia en ole uskaltanut edes kokeilla. Kertokaas nyt, onko mulla toivoakaan löytää sopivia käyttökelpoisia bootseja? Vai pitääkö tässä mennä teettämään, ei kyllä rahat sellaseen riitä...
Ei meinaa buutseja löytyä
2
449
Vastaukset
- Annette
...käymään BootFactoryssa. Saatat saada valmiinakin erikokoiset bootsit tai sitten kompromissiratkaisuna molempiin jalkoihin sopivaa kokoa olevat. Tai sitten voi teettää sopivat.
Niin tai näin, hinta on varmasti korkeampi kuin CityMarketin buutseilla, mutta niin on laatukin! Itse olen molempia sujuvasti käyttänyt, mutta siinä kun Citarin buutseilla kävelet vuoden, Factoryn buutsit van paranevat kymmenessä vuodessa! Huoltavatkin myös vanhat buutsinsa tarpeen mukaan. - *girlie*
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, että laatua saa jos factorista ostat! Itselläni on ko. liikkeestä ostetut ja jo vuosia vanhat bootsit. Asia minkä suosittelen myös ostamaan on saapasrenki. Eipä tarvitse tuskailla bootsien repimistä jaloista, näppärä ja halpa apuväline! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069