Miten pitäisin motivaation yllä, kun laihdutan?
Olen niin monesti nyt luvannut itselleni laihtuvani, mutta se kaatuu aina johonkin! Pitäisi saada 15kg pois. Vaikea olla syömättä kaikenlaisia herkkuja, etenkin kun poikaystäväni on normaalipainoinen ja eikä liho millään vaikka mättää suuhunsa pizzaa, makkaraperunoita majoneesilla, hampurilaisia, limsaa, kaljaa, karkkia ja vaikka mitä! Vaikea olla siinä sitten itse syömättä! Poikaystäväni kanssa ollaan puhuttu ja hän koittanut tukea minua laihdutuksessa, mutta aina se kaatuu syömiseen! Nyt olen koittanut, että pidän ainakin painon nyt kohdallaan ettei pääse lihomaan enempää. Ajateltiin että voitaisiin lähiaikoina alkaa käymään kuntosalilla ja uimassa.
Toivottavasti jaksan sitten käydä! Ollaan jo tässä keväällä rullaluisteltu.
Olen myös kokeillut sellaista että en sinänsä laihduta, mutta muutan ruokailutottumuksia, mutta ei toimi! Eli miten pidätte motivaation?
Ja pidän liikaa suklaasta! :(
Ja vielä, että olisiko siellä ketään laihduttajaa jonka kanssa lähetellä sähköpostia tai jutella muualla netissä. Olisi mukava laihduttaa "yhdessä"... olisi mukava kuunnella miten joku onnistuu, mitä tekee laihtueekseen. Ja ehkä vaihdella ruokareseptejä tai muita ideoita! :)
Jos jotain kiinnostaa alkaa juttelemaan, niin kertokaapas.
Motivaatio
5
412
Vastaukset
- geri
toi uimajuttu voisi olla hyvä ja luistelukin jos tykkkäät siitä ja osaat ettet ole toiselle taakka.luistelen itekkin sauvojen kanssa vähän toista tuhatta per vuosi ja tykkään siitä tosi paljon.syksymmällä säännöllinen uimahalli kamus kanssa olisi varmman hyvä juttu ihan pään kannalta.
jätä aamiainen pois ja toimi normaalisti niinkuin aina mutta älä tee mitään tosi rasittavaa.syö vihreetä ja hedelmiä ja tylysti valkuaista lihaa juustoa munaa ym. ja koita varoa leipää ja viljatuotteita.
kyllä muuten lähtee! liikunta ei hirveesti auta
ja kuntosali on aika tyhmä idea ja rahat vaan menee.käyty on ja lopulta ostin kotiin penkin ja tein ylätaljan ym.koska oli se aika kallista käydä.osta halvat käsipainot niin pääset makuun ja onhan sulla 5kg:n jauhopusseja.kattele salkkareita,pistä jauhot muovikassiin nilkat kahvoista ja tee ojennuksia.käsipainoilla hauista ja rinta-olka ym.liikkeitä.saat saman kuin salilla mutta ilmaiseksi ja sitten vaikka iltalenkille tai naimaan!!!:o
kyllä se siitä mutta sun on päätettävä,kukaan muu ei voi sitä sun puolesta tehdä.- Ikuinen laihduttaja?
Kyllähän mie ny rullaluistella osaan...Olenhan minä sitä 5-6vuotta harrastan vaikka vartalosta sitä tuskin huomaa... Pitäneen kyllä miettiä tota kuntosalia...Onhan tässä kesällä kyl paljon muutakin urheilua ulkosalla. Ajattelin nyt ekan viikon aloittaa tuollaisella sairaaladieetillä elikäs laihduttajan ihmedietillä...Saapahan ainakin kuona-aineet ja nesteet kehosta pois.
Nyt olen kyllä päättänyt onnistua muuttamaan elämäntapani! Elikkäs, jos aloittaisin sillä että suuntaisin tässä nyt sitten nukkumaan... :) - neitinapsuva-83
Ikuinen laihduttaja? kirjoitti:
Kyllähän mie ny rullaluistella osaan...Olenhan minä sitä 5-6vuotta harrastan vaikka vartalosta sitä tuskin huomaa... Pitäneen kyllä miettiä tota kuntosalia...Onhan tässä kesällä kyl paljon muutakin urheilua ulkosalla. Ajattelin nyt ekan viikon aloittaa tuollaisella sairaaladieetillä elikäs laihduttajan ihmedietillä...Saapahan ainakin kuona-aineet ja nesteet kehosta pois.
Nyt olen kyllä päättänyt onnistua muuttamaan elämäntapani! Elikkäs, jos aloittaisin sillä että suuntaisin tässä nyt sitten nukkumaan... :)mistäpäin olet?toi sun puhe sun miehestä kuulosti ihan mun mieheltä=) se vetelee pizzaa ja kaikkea muuta moskaa mielinmäärin eikä liho vahingossakaan,heh
itelläkin ois vielä 10-15kg laihdutettavaa joten jos haluat kirjoitella mun kaa niin ilmoittele tänne
- joll
Sun täytyy sanoo poikaystävälle että koittaa tukea sun yrityksiä ja olla mutustamatta herkkuja aivan sun nokan edessä. Poissa silmistä, poissa mielestä!
- geri
poikakaverihan voisi mennä vaikka kannustavasti baariin pois kiusaamasta paino-ongelmaisia :D
vitsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251