Vatsa pois? -Miten?

Jari.R

Ongelmanani on aika iso vatsa ja olen vasta 25v. Pidän oluesta ja nautinkin sitä melkein joka viikonloppu ja kun on kesäkin tullut niin grillimakkaraa menee kanssa aika mukavasti. Mutta syön kyllä ruokaa aika isoja annoksia 1-2 kertaa päivässä.

Miksi minun vatsani on kasvanut vaikka esimerkiksi kaverini juovat enemmän ja varmaan syövätkin.

Muuten olen ihan "normaali" mutta maha häiritsee.

Tein vatsalihas liikkeitä päivittäin 20kpl 2kk ajan mutta turhaan.

Olen 172/82.

Mikä avuksi?

5

1027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vatsan poistanut

Sinulla on aivan tyypillinen miehen rasvakertymä vatsaonteloon. Ei se sieltä mihinkään häviä vatsalihasliikkeillä. Sinulla olisi nyt sopiva aika saada vatsarasvat pois vähentämällä syömistä. Se on sinun iässäsi vielä helppoakin, kun elimistö toimii vilkkaasti. Ei muuta kuin säännöstelemään päivittäisen energian määrää.

10 kg pudotus voisi olla hyvä tavoite. Siinä voisi sitten harkita tilanteen uudelleen - ehkä hiukan lisää pois.

• voin kertoa

että ainoa keino juoda bisseä silloin tällöin ja kuitenkin välttyä kaljamahalta, on jättää KAIKKI makkarat, pitsat, vaaleat leivät, keksit, pullat, valmiit jauhelihapihvit yms. ruuat pois ruokavaliosta niinä päivinä kun juo olutta!

Minä olen 32-vuotias, 184 cm pitkä ja painan n. 85 kg. Kaljamahaa ei ole. Nykyään syön melkein Atkinsin dieetin mukaisesti niinä päivinä, kun juon bisseä! (keskimäärin kahtena päivänä viikossa)
      Toisin sanoen en syö juuri lainkaan hiilihydraatteja "olutpäivinä". Vain hieman täysjyväruisleipää, 1-2 pientä perunaa liha tai kalan kanssa tms. Enimmäkseen syön kalkkunaleikettä, keittokinkkua, pari broilerinkoipea, uunissa ilman rasvaa paistettuja paistijauhelihasta tehtyjä pihvejä yms.
      Muina viikonpäivinä sallin itselleni enemmän hiilariruokia, mutta pyrin välttämään ns. nopeita hiilareita.

• tai vähennä puoleen

ja harvenna käyttökertoja ruoka valio
      liikuntaa oman mieltymyksen mukaan lisäksi väh 3x viikossa ½h-1 h kerralla niin että hengästyy ja tulee hiki mutta pystyy puhumaan, se on siinä

rasvat sokerit ja valkoiset jauhot pois toki pehmeitä rasvoja pitää käyttää niitä ei kokonaan pois mutta vähemmäksi kuitenkin

• pih

Jätä olut kokonaan tai ainakin vähemmälle, rasvaiset makkarat pois, rasvainen ruoka pois, ja enemmän liikuntaa. Lenkkeilyä, uintia ja niitä vatsalihaksia.

• - 10 kg

Joo ihan normaali on niin venyvä käsite, mutta jos 172 cm:inen mies painaa 82 niin pahitteesi ei tekisi pudottaa ihan aluksi vaikka 10 kg.
      Liikunta vie mahan. Mene salille tai treenaa kotona. Huomaat miten hyvä olo tulee. Nyt sinulla ei ole kuin se 10 kg, mutta äkkiä voi olla jo 20 kg pudotettavaa, jos et tee mitään itsellesi nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7662
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      116
      5318
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      119
      3547
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      69
      1381
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe