Saan aina jonkun idean että millasen tatskan ottasin, sitten suunnittelen sitä tatskaa innoissani puoli vuotta. Sitten innostus lopahtaa ja alan innostumaan jo toisenlaisesta tatuoinnista, sitten suunnittelen tätä puoli vuotta ja innostus lopahtaa taas ja kierre jatkuu...
Tätä menoa en koskaan saa päätettyä millasen tatskan ottaisin :D Kuinka kauan itse suunnittelitte tietyn tatskan ottoa ennenkuin menitte ottamaan sen? ja onko kaduttanut?
Tatuoinnin valitsemisen vaikeus....
4
830
Vastaukset
- miettiä..
Jos se mieli noin nopeasti muuttuu, niin ei välttämättä kannata sitä tatuointia hommata, ainakaan vielä. Koska sitten harmittaa jos jo puolen vuoden päästä on siihen kyllästynyt.
- ötökkääää
5 vuotta mietin ja mielessä pyörittelin aihetta. sit se vaan tuntu viimoset pari vuotta oikeelta kuvalta ja otin. katunu en hetkeäkään ja vähän aikaa sit otin toisen ja kolmas on valmiina odottamassa tikkauspäivää...
- uusikaarlepyy
3 vai 4 vuotta olin kovasti ottamassa, vihdoin sain aikaiseksi, ja missään vaiheessa en kyllä kyllästynyt ideaan, eikä vieläkään ole alkanut kyllästyttää. Tosin fiksuna valitsin sellaisen, josta ei ehkä myöhemmin ole niin paljon "haittaa" kuin jostain kissankokoisesta SOAD-tekstistä rintakarvojen seassa. Turha ruveta ottamaan tatskaa suinpäin jos et kerta ole selvillä millaisen haluat, ellet sitten ole sitä tyyppiä joka ei kadu.
- ....
ite mietein tasan tarkkaan puoli tuntia ennen kuin tatskan otin. vähän ex tempore -päähänpistona, mut en ole kyllä katunut. onneksi tuli laitettua selän puolelle niin sen saa kuitenkin peittoon. mut tyytyväinen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739