Ulkonäöstä puheenollen itselläni kiusaa tekee se että näköjään ihmisenmuotteja on varastossa vain rajallinen määrä ja usein tulee vastaan ihmisiä jotka muistuttavat kiusallisesti jotain aikaisempaa tuttavuutta tai muuten tunnettua henkilöä. Jos deittikumppani muistuttaa ulkonäöltään vaikka kouluvuosien ilkeintä opettajaa tai jotain muuta henkilöä johon liittyy ikävämpiä muistoja niin kyllä tämmöinen deitti saa syyttä suotta negatiivisen kohtelun.
Sama juttu lähisukulaisia muistuttavien ihmisten kanssa. Näiden kanssa voi muuten tulla ihan hyvin juttuun mutta mitään romanttisia virityksiä näiden kanssa ei synny.
Ne teoriat että pojat etsivät alitajuisesti äitiään ja tytöt isiään kertovat kyllä enemmän esittäjiensä pervoista insestisistä fantasioista kuin todellisuudesta.
Kaksoisolento-ongelma
4
850
Vastaukset
- mökk
Että sillä tarkoitetaan alitajuisesti henkisien ominaisuuksien, arvojen tai käyttäytymismallien etsimistä niin hyvässä kuin pahassakin. Esim. väkivaltaisten perheiden lapset saattavat itse myöhemmin elämässään ajautua väkivaltaisiin suhteisiin.
- Missy
Haetaan sitä samaa dynamiikkaa, jota omassa lapsuuden kodissa on ollut, jotta saadaan uusi mahdollisuus ratkaista siellä ollut ongelma myönteisellä tavalla. Toisinaan se onnistuu, toisinaan ei.
- nonono
Itse kärsin samasta asiasta. Ja se on ongelmallista myös toisin päin: joskus suhtautuu mieheen kuin vanhaan tuttuun, peräti hyvään ystävään, jo ensi treffeillä, ja jotkut eivät siitä pidä ollenkaan.
Mutta ajan myötä olen aina oppinut näkemään kunkin itsenään. Vaan enpä menisi takuuseen kaikista... - Patu
.....jotkut etsivät entisen tyttö- tai poikaystävänsä kopiota eli korviketta itselleen......näitä kannattaa välttää koska eivät ole päässeet yli entisestä elämästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070