tietääks kukaa miten saa ihonsa oikein oikein vaaleeksi?
vaalea iho
10
2907
Vastaukset
- auringolta.
Suomalaiset ei tajua että 90 % maailman väestöstä kadehtii maidonvalkoista hipiää, koska ne ei itse voi koskaan saavuttaa sitä, ainakaan niin että se näyttäis luonnolliselta ja sointuis muuhun hentoon väritykseen, kulmakarvoihin, silmiin jne.
- ettäjoo
..olemalla minä. mul on tosi vaalee iho joka ei meinaa millää ruskettua.. kadehdin niitä joilla on kesäisin kaunis rusketus..
- retrovertigo
no olemalla sisätiloissa tietenkin. ulkona pitkähihaisia ja muutenkin peittäviä vaatteita, jos sinne ulos siis on pakko mennä. kesän kun vietät sisällä niin varmasti erotut terveen ruskettuneista ihmisistä kalmankalpeana.
- ihoon...
Hiero ihoa sitruunalla. Luonnon oma valkaisija.
- Loubna
Minäkin haluan kalpean ihon. Rusketun helposti. En ikinä pala. Haluan myös saada hyvin, hyvin tumman ruskeat hiukset. Hiukset ovat jo tumman ruskeat, mutta minusta niitten pitäisi olla enemmän. :D
- Loubna. - mmmmmmrruuursi
Voiko joku oiskeesti auttaa mua,miten saan kalpean ihon?
- Tässä tehokkain
http://www.iherb.com/Palmer-s-SkinSuccess-Eventone-Fade-Milk-8-5-fl-oz-250-ml/39636?at=0
Active Ingredients Purpose
Hydroquinone, 2.0% Skin lightener
Padimate O 3.0% Sunscreen
Mutta tuo hydrokinoni on sellaista myrkkyä, että sitä saa käyttää vain korkeintaan kolme kuukautta. Koodilla NIR300 saat 5$ alennuksen.
- zxc lseriop
Anemialla ja meikkivoiteella. Ensimmäistä en suosittele enkä oikein toistakaan.
Miksi haluat vaalean ihon?
Harjoittele sitten kunnolla meikkaamaan jos tuohon ryhdyt. - snowwhite.
Vaalea iho on 100 kertaa kauniimpi, ja vaalea iho nuorentaa.
Vaalea iho, niin kuin tummakaan iho ei näytä hyvältä, jos on eloton eli esimerkiksi meikattu pakkelimataksi. Vaalean ihon saa välttämällä aurinkoa, käyttämällä suojavoidetta, hoitamalla ihon kosteudesta, jolloin se näyttää vaaleammalla, kirkkaalta ja ihanan kuulaalta, plus mineraalimeikkkejä kannattaa käyttää.
Vaaleassa ihossa myös se hyvä puoli, että et saa turhia ryppyjä, läiskiä jne. ihoosi, toisin kuin nuo auringonpalvojat. - minänä
Lol,viititte kommentoida johonki 100 vuotta vanhaan keskustelu palstaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726253- 1471734
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46952Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢30870Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan229767- 41759