Olen tässä roikotellut profiiliani palstalla jo hyvän aikaa, mutta turhaan. Yhteydenotot ovat yhtä harvinaisia kuin kunnossa olevat venäläisrekat. Samaten jos itse otan yhteyttä varovaisen kysyvästi, niin eiväthän nämä arvon leidit edes vaivaudu vastaamaan. Minkähänlaista prinssiä nuo keski-iän kaunottaret oikein odottavat?
Niinpä olenkin tässä kesää odotellessa päättänyt tehdä muutoksen elämässäni ja lopettaa kunnon miehenä olemisen. Opettelen juomaan ja käymään kapakoissa. Tanssia onneksi jo osaan. Lapset tyrkkään exälle. Ei kai se nyt niin suuresti haittaa, vaikka hänellä on mielenterveysongelmia. Kyllä kait yhteiskunta huolehtii? Talon myyn ja ostan tilalle hienon auton. Kaikkein kovin haaste varmaankin on valehtelun ja paskanpuhumisen jalon taidon oppiminen, mutta kyllä koiras vaikka poikii, jos on pakko.
Siis kaikki naiset varokaa. Täältä tullaan! Tai oikeastaan varokaa kaikki kaksijalkaiset kanoista tikapuihin; mitä sitä turhaan jarruttelemaan, jos muuttua aikoo. Ja veljet! Pistäkää vähän yhteystietoja Itänaapurin tai lahdentakaisen sukulaiskansan nähtävyyksistä. Oikeastaan pistäkää infoa koko pallolta. Hinnasta ei ole niin väliä.
Eläköön vita nova, uusi elämä!
vita
3
267
Vastaukset
- Niin sitä pitää!
Positiivisuus ennenkaikkea ;-)
- viitsi
Olen tässä huomannut kuinka jokainen mies on kerta toisensa jälkeen pettymys. Alku on aina lupaava mutta sitten se pukinsorkka jo ilmeneekin. Arvomaailma on useimmiten aivan eri maasta kuin omani. Mistä enää löytyisi miestä, joka näkisi myös seksin ja seksuaalisuuden ylipäätään pyhänä ja arvokkaana asiana. Miestä, joka antaisi aikaa parisuhteen kehittymiselle.
Sinun kannattaa myös miettiä, mikä on edellisissä suhteissasi mennyt pieleen, vika löytyy useimmiten omien korvien välistä. Exän haukkuminen jo itsessään kielii epäkypsästä ajattelutavasta. Melkein jokaisen parisuhteen saa toimimaan jos sen eteen molemmat näkevät vaivaa.- Jaska the looser
Voitin vedon. Minun arvaukseni siitä, millaisen syväanalyysin minusta näin perinpohjaisen tuntemuksen perusteella tekee ensimmäinen kotikutoinen psykologi, oli lähempänä. Tuo epäkypsä oli minun listallani toisena, sinulla vasta kutosena. Hähää
ps. En käsittääkseni haukkunut exää, vaan kerroin vain valitettavan lääketieteellisen tosiasian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754