Euroviisukuume NOUSEE!!! :D

Going NUTS!!!!!

Huhhhuhhh, mitenköhän kestän katsoa semifinaalin HUOMENNA, On niin mielettömän LOISTAVA esitys Suomelta tänä vuonna! Lordi on ollut median silmätikku jo ennen Ateenaa, ja Ateenassa Lordi on kiistatta kuvatuin poppoo viisuissa. Rockarit ja hevarit ympäri Eurooppaa aikovat tänä vuonna seurata viisuja ja äänestää Lordia.

Jos Lordi menee semifinaalissa YKKÖSEKSI, (Kerroin vedonlyöntitoimistoilla finaaliin pääsystä huikeat 1,43..) niin minä en kestä. Nimittäin sitä jännitystä mitä täytyy kärsiä pari vuorokautta ennen lauantain finaalia. Nytkin jo ajatus että viisut on jo ovella(HUOMENNA JO!!!) saa pulssin kiihtymään.

Joko te muut olette täpinöissänne? AIVAN SIETÄMÄTÖNTÄ JÄNNITYSTÄ!!!! WUUUUU-HIIIIII!!!!

MIETTIKÄÄ SUOMI VOITTAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! LAUANTAINA JUHLITAAN!!!!!!! :D :D :D

9

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilkikurimus

...sunnuntaina, "Going nuts"...

• ???????

Pelkäätkö leimautuvaksi luuseriksi viisupiireissä jos erehdyt kannattamaan Lordia ja/tai Suomea?

Sanoisit suoraan ketä kannatat ja ketä et jo nyt eikä sitten jälkikäteen.

• Ilkikurimus
        ??????? kirjoitti:

Pelkäätkö leimautuvaksi luuseriksi viisupiireissä jos erehdyt kannattamaan Lordia ja/tai Suomea?

Sanoisit suoraan ketä kannatat ja ketä et jo nyt eikä sitten jälkikäteen.

...ilmoittanut kolmen kärkeni. Yksi niistä on oma suosikkini tämän vuoden euroviisuissa. Joudut tyytymään siihen.

Ja lohdutukseksi voin kertoa, etten ole koskaan kannattanut Suomen omaa biisiä, oli sitten vuosi mikä tahansa. (olen seurannut aktiivisesti 80-luvulta alkaen)

Minun musiikkimakuni ei lepää sen varassa, minkä maalainen olen, eikä senkään varassa, mitä muut kannattavat. Se on sellainen ihan minun oma juttuni.

Esim. viime vuonna, jolloin suosikkini oli Maltan biisi, moni sanoi minulle näissä euroviisukeskustelupalstoilla, että hullu, ei se pärjää, mikset sä kannata Suomen biisiä? Se tuli toiseksi. Minne jäi Suomi? En tarkoita että tänä vuonna käy samoin, enkä sitäkään että sillä musiikillisesti olisi minulle jotain merkitystä. Olen vain huomannut että minulla on keskiverto-suomalaista "eurooppalaisempi" sävelkorva. :))

Musiikki on minulle käsite. Ei jälkiviisauden eikä minkään muunkaan viisauden mitta.

En pelkää leimautuvani. Leiman antavat muut, enkä sille sitten mitään voi, jos se tulee.
        Nythän sinä leimaat minut jälkiviisaaksi. Onko se sitten tarpeellista? Häpeämään en ainakaan sitä ala. Sehän on sinun ongelmasi.

• mewwy

kaikki ottaa noin vakavasti. hauskaahan se on intoilla asioista :) musta ois ainakin tosi tylsää ajatella kaikesta etukäteen negatiivisesti.

• Ilkikurimus
        mewwy kirjoitti:

kaikki ottaa noin vakavasti. hauskaahan se on intoilla asioista :) musta ois ainakin tosi tylsää ajatella kaikesta etukäteen negatiivisesti.

Ainoa joka niin ajatteli olit sinä!
        xDD

• mewwy
        Ilkikurimus kirjoitti:

Ainoa joka niin ajatteli olit sinä!
        xDD

sinähän sen tiedät :)

• Täysillä

Huh huh! Vielä pitää kärvistellä yli vuorokausi!

Mitä jos saa paljon ääniä, WAU!
      Mitä jos ei saa yhtään ääntä, apua!

Yhtäkaikki - jännittää!!!!

• Liz

Kyllä jänskättää, voi herran jestas, että toteutuuko perisuomalainen deja vu jälleen kerran vai katkaiseeko Lordi nyt vihdoin 15 vuoden menestymättömyysputken....!!
        Jos sieltä kirjekuoresta huomenna illalla nousee lappu jossa lukee "Finland" niin meikä sekoaa :D

• ihana :)
        Liz kirjoitti:

Kyllä jänskättää, voi herran jestas, että toteutuuko perisuomalainen deja vu jälleen kerran vai katkaiseeko Lordi nyt vihdoin 15 vuoden menestymättömyysputken....!!
        Jos sieltä kirjekuoresta huomenna illalla nousee lappu jossa lukee "Finland" niin meikä sekoaa :D

oletko lähdössä kesällä Sauna Open Airiin. Lordin eka keikka viisujen jälkeen luvassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      6
      3743
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3629
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      129
      3375
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3352
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2206
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1778
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1545
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32