miten lasketaa lomaraha jos on vakituinen työpaikka ja nyt saa täydet lomat? eli 4 viikkoa kesällä ja 1 viikko talvella.
jos kesällä pitää vaa 3 viikkoa niin maksetaako se koko lomaraha vai tuleeko mulle vaan tuosta 3 viikosta?
kuukausi palkka on noin 1900 euroa.
miten lasketaan lomaraha?
3
12115
Vastaukset
- ja sen maksatus
A) lomaraha lasketaan loma-ajan palkasta seuraavasti:
Lomaoikeus 24 pv = kesäloma
kk-palkka (1900) / 25*24 = loma-ajan palkka.
Lomarahan määrä on tästä 50 %.
Tuo maksuajankohta riippuu sitten hieman yrityksen käytännöstä, se voidaan maksaa osissa esim. tuo 3 viikkoa omanaan = eli laskentakaavahan on silloin 1900/25*18*50%
taikka sitten työnantaja voi maksaa sen kahdessa osassa, taikka sitten lomakauden päättyessä 30.09.2006 kokonaan. Tämä täytyy kysyä työpaikasta, laki tai TES ei välttämättä "määrää" mitään tarkkaa maksuajankohtaa. - kyyninen
Ei niitä itse tarvitse laskea, riittää että se tilille tulee.
- minä vaan
on väliä,noilla laskelmilla minulta taisi jäädä saamati lähes 300e,,hyvä se on osata tarkastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791