Kuinka monia vuosia olette joutuneet syömään voimakkaita tulehduskipulääkkeitä ja onko ajanmittaan tullut ongelmia.Mietin tätä itse usein, lääkkeitä kun kuluu....
Kuinka pitkään särkylääkkeitä
8
861
Vastaukset
- Milla
pitkään samaan vaivaan. oliskos koko tää vuos tuhat syöty. ei mitään kovin vahvaa. lähinnä vahvuudeltaan 800mg buranaa ja vastaavia. ikääni ja kokooni nähden liian pitkään
muuta ei ole paitsi vatsa sohlaa ja paljon - viikon
... sitten aloin treenaan oikeita lihaksia parempaan kuosiin. Auttoi silloin, auttaa edelleen. Mulla oli alaselässä rasitusvamma, ts. tulehdus nikamissa.
- Selkä kuntoon
Millainen rasitusvamma sinulle tuli ja miten kipuili? Hyväksi kokemasi lihastreeni, miten harjoitit lihaksiasi?
- Olli Lind
Söin minäkin ennen buranaa kuin leipää. Nyt seitsemään vuoteen en ole lääkkeitä tarvinnut. Kiitos nonimehun.
Tänään minulle soitteli nonikapseleiden käyttäjä, joka kertoi jo 7 kk kaikkien kipujen olevan poissa, laktoosi-intoleranssi on korjaantunut, samoin glaukoomat.
Kaikki tulehdussärkylääkkeet ovat pahoja. Myös tavallisten särkylääkkeiden on osoitettu lisäävän sydänkohtauksia. Suomessa särkylääkkeistä arvioidaan noin kolmannekselle tulevan vatsahaavan. Ja satoja ihmisiä kuolee särkylääkkeiden ansiosta.
Onneksi on noni ja sillä ei ole juuri mitään sivuvaikutuksia. Minulla on asiasta 7 vuoden kokemus.
Olli- pilleri
vai niin
- vuotta
ja ylikin olen syönyt triptyl,Tramal,Lyrica,baclon, meloxikam ym.ym
vielä ei ole oireita ja nyt vasta sain vatsansuoja lääkkeet. - Nyt vapaa
Takanani on kahdessa pitkässä jaksossa tapahtunut kova lääkekausi.
Nuoruudessa 16 vuotiaasta alkaen 11 vuotta, ja nyt sitten -90 lulvulta alkanut 10 vuoden kova lääkejakso.
Kyllä ongelmia on todella niin paljon niistä ollut, että en taida tänne niitä listata, voi syntyä ilmisota.- pilleri
minullakin. Ensin parikymppisenä oli kymmenen vuoden putki.Sitten kymmenen vuotta meni paremmin ja nyt taas melkein yhtäjaksoa kuudetta vuotta. Kerran ollut joku vatsatulehdus.Nyt kun on taas voimakkaammat lääkkeet menossa, monesti tulee mietittyä mitä tästä seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837