Tulin lenkiltä niin näin nuoren naisen leikkivän poikansa kanssa lenkkipolun alussa. Todennäköisesti oli vain ulkoilemassa lapsensa kanssa mutta tuli mieleen että siinähän on mainio iskupaikka.
Minulla oli kyllä niin kova vauhti päällä että painuin ohitse ennenkuin ehdin miettiä jututtamista (ja ujouskin taas iski). Nyt jälkikäteen vähän harmittaa, oli sen verran hyvännäköinen nainen että olisi voinut vaivihkaa tiedustella että löytyykö siltä miestä vai ei.
Mutta iskupaikasta vielä. Siellä liikkuvat miehet ovat urheilullista, tervehenkistä porukkaa. Lapsi mukana niin kukaan ei ihmettele vaikka viettäisi pitkänkin aikaa kytiksellä. Lapsia pelkäävät miehet voisi karsia pois heti ensimetreillä. Jutuntynkää saisi helposti aikaan sillä välin kun miehet hengähtäisivät hetken tai kenties venyttelisivät ennen autoon siirtymistään.
Kellään kokemuksia tällaisesta?
lenkkipolun alku iskupaikkana
4
688
Vastaukset
- ei ole
mutta idea on todella hyvä!
lapsiani lenkkipolulle vielä ottanut kun yleensä juoksen siellä itse kuin viitapiru viidakossa, mutta idea oikein hyvä! (harkitsee jo lauantai päivän aktiviteettia lasten kanssa lenkkipolun alkuun) Joten kokemusta ei ole, mutta kuulostaa todella hyvältä idealta!! Tarttuisin "syöttiin" aivan varmasti, jos urheilullinen mies lenkkipolun lopussa/alussa tulisi juttelemaan!! Eli jos näit kiinnostavan ladyn niin menehän seuraavan kerran ihan rohkeasti jututtaa!!
- Ota koira mukaan!
Vaikka naapurin koira! Itse tapasin yh:na ollessani mieheni koiran kanssa lenkkeillessäni. T. entinen yh, nykyinen aviovaimo :)
- Nimetön
joku minuun lenkkipolulla...kunnollinen mies siis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689