naiset puhelee toisten naisten kateudesta, mut kyl miehetkii osaa olla kateellisia, jos naapuriin tulee uus bemari niin eikös ukkoloit ala het katteleen *tekniikan maailmaa* ja sielt mainoksii, mikäs mersu ois nyt parempi :) tais olla noiden merkkien kans niin ja näin, ku en niin kauhiast tiiä niitten *hevosvoimii*
joten kysymys kuuluu, miks pittää olla parempi ja kalliinpi ja hienonpi.....voi vastata et sillä saap ...sanonko..en taijakkaan
auto ja mies
4
1188
Vastaukset
- hymy:
niinkuis naisel on tapana...;) miksei kukkaan muu *mies* ku *nakkelija* reagoinu näin *polttavalle* aiheel...tää on *taivahan tosi*.. vai oliko tää ihan tyhymä *alotus*....meen pois............
- ~Aamuvirkku~
Mikähän naisen omistamalle Citroen C3:lle olisi nimeksi? Pikku tissinjatke?
Ihan pöllö ketju, ei järjenhäivääkään! - Rouva67
Usealta naapurilta löytyy uusia Volvoja, Mersuja jne., mutta ei se ole meidän elämään vaikuttanut. Jos jotkut haluavat laittaa rahansa upouusiin autoihin, niin mitä sitten? Ei se meiltä pois ole. Ei meidänkään autot mitään ikivanhoja ole, mutta ei ole tarvetta ostella parin vuoden välein uutta tai parempaa autoa. Onhan tässä elämässä paljon muutakin ja paljon tärkeämpää.
Ettei jää tien varteen. On meinaan naapureiden autot sitä luokkaa, että en tohtisi lähteä kävelymatkaa kauemmas. Ei taida kenenkään naapurin auto alle viistoista vuotias....
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa914788Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312691- 342306
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺161805- 1181530
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121118Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351103Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021019Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23945- 72939