OLEN SYÖNYT NYT REDUCTILEJA 7,5 KUUKAUTTA JA OLLUT LISÄKSI DIEETILLÄ. PAINO ON PUDONNUT NYT -36.1 KILOA. SUUNTA ON LOISTAVA JA KOHTI TAVOITETTA OLLAAN MENOSSA. KIITOS REDUCTILIN, PÄÄ ON KUNNOSSA VIELÄKIN, EIKÄ OLE TOTAALISTA REPSAHTAMISTA TULLUT. NORMAALEJA HERKUTTELUPÄIVIÄ ON PIDETTY RUNSAASTIKIN, MUTTA HOMMA ON OLLUT HELPPO PALAUTTAA RUOTUUN LÄÄKKEEN AVULLA. VIE MEINAAN TODELLA MUKAVASTI NOITA AHMIMISKOHTAUKSIA POIS.
REDUCTILILLA
10
915
Vastaukset
- Reetta Rehevä
Upea suoritus sinulta!
Itselläni Reductilia takana vasta kaksi viikkoa.
Tähän asti olen ollut todella tyytyväinen.
Oletko huomannut lääkkeen tehossa muutoksia itselläsi alun jälkeen? Tarkoitan sitä, että tehoaako lääke kohdallasi edelleen yhtä hienosti nälän tunteeseen kuin alussakin?- hölynpölyn mainos
rEDUCTiklla lihoo...
- Hanne
Hienoa lukea rohkaisevia viestejä reductililin käyttäjältä. Minulla on huomenna 8 viikkoa takana ja paino on pudonnut 9,5 kg. Liikuntaa en ole juurikaan harrastanut, eli paino on pudonnut ruokavaliolla redun avustuksella. Tänään aloitin 15 mg:n kapselin syömisen, 10 mg:n teho oli jo hiipunut. Lääkärini kirjoitti minulle pyynöstäni vain 4 kk:ksi reseptin, koska toivon puolen vuoden lääkekuurin opettaneen minut syömään oikein. Minullekin on suurin hyöty ollut ahmimisen ja ruokahalun kurissa pysyminen. Epäilijöille sanoisin, että nyt ei ole kyse mistään huuhaa-lääkkeestä, vaan erittäin kalliista ( 15 mg 28 kapselia = 86,65 euroa )ja lääkärin valvonnassa käytettävästä psyyke/laihdutuslääkkeestä. Nyt on liikuntakin alkanut tuntua mukavalta, kävelysauvat ostin tänään. Hyvää jatkoa kaikille laihduttajille!
- laihduttaja
Mulla on takana reilu 6 viikkoa lääkkeen käyttöä ja poissa on 10 kiloa. Olen jo suunnitellut vahvempaan siirtymistä koska teho ei oo ihan samaa kun aikaisemmin, painonputoaminen on hidastunut.
Positiivista (ei johdu lääkkeestä vaan omasta motivaatiosta) on liikunta jota en aijemmin harrastanut juuri ollenkaan, mutta nyt aloitettuani laihdutuksen terveyssyistä on kipinä siihenkin iskenyt. Olis kiva kuulla muidenkin kokemuksia. Kevättä kaikille. - tietoa vasta hakeva
laihduttaja kirjoitti:
Mulla on takana reilu 6 viikkoa lääkkeen käyttöä ja poissa on 10 kiloa. Olen jo suunnitellut vahvempaan siirtymistä koska teho ei oo ihan samaa kun aikaisemmin, painonputoaminen on hidastunut.
Positiivista (ei johdu lääkkeestä vaan omasta motivaatiosta) on liikunta jota en aijemmin harrastanut juuri ollenkaan, mutta nyt aloitettuani laihdutuksen terveyssyistä on kipinä siihenkin iskenyt. Olis kiva kuulla muidenkin kokemuksia. Kevättä kaikille.Hei!!!
Olen lukenut tosta reductillista tietoa.
Onko se tehnyt minkäänlaisia sivuvaikutuksia teihin?Otetaanko sitä siis aamulla ennen aamu palaa vai miten se jäi tossa mulla vähän epäselväksi?
Ja yksi tabletti päivässä riittää?
Kiitos tiedoista etukäteen!!!
Tuetaan toinen toisiamme!!! - vastaa
tietoa vasta hakeva kirjoitti:
Hei!!!
Onko se tehnyt minkäänlaisia sivuvaikutuksia teihin?Otetaanko sitä siis aamulla ennen aamu palaa vai miten se jäi tossa mulla vähän epäselväksi?
Tuetaan toinen toisiamme!!!Kyllä, olen todellakin laihtunut vajaassa 8 kuukaudessa 36.4 kiloa. Välillä dieetti on ollut vähän hunningolla (lomalla), mutta kun nyt taas olen ottanut itseäni vähän niskasta kiinni, niin paino putoaa n. 200 gramman vuorokausivauhtia. Lääkkeen sivuvaikutuksia on pieni janontunne sekä lievä ummetus. olen vahvasti sitä mieltä, että ilman lääkettä laihdutukseni olisi mennyt perseelleen monta kertaa.. reductil auttaa palaamaan herkkupäivän jälkeenkin ruotuun. Vaikutus on ehkäpä vähän laimeampaa kuin alussa, mutta laihtumisesta seurannut tsemppi korvaa sen puutteen. Yhdessä lääkkeen kanssa tsemppi auttaa matkalla kohti normaalia painoa, ilman Reductilia se olisi mahdotonta. Matkaa on vielä ainakin 30 kiloa, joten hommia riittää..
- Hanne
tietoa vasta hakeva kirjoitti:
Hei!!!
Tuetaan toinen toisiamme!!!Reductilia otetaan YKSI kapseli päivässä. Minä otan sen aamupäivällä n. klo 10.00 - 12.00. Iltaisin syömishimoni on suurimmillaan ja näin saan lääkkeen vaikutuksen kestämään nukkumaan menoon saakka. Toki sen voi ottaa aiemminkin. Kapselin voi ottaa ruoan yhteydessä tai erikseen. Vettä lasillinen.
Itselläni haittavaikutuksia on ollut suun kuivuminen, alussa vähän levottomuutta ja sydämentykytyksiä. Ensimmäisinä päivinä oli iholla aivan kuin kylmiä väreitä, mutta ne menivät ohitse pian. Ajoittain on ummetusta ja joudun turvautumaan laksatiiveihin. Normaali verenpaineeni on ollut 130/82 ja lievää nousua on ollut. Lääkityksen aikana 136/90, mikä ei lääkärini mielestä ole huolestuttavaa. Tsemppiä.
- mummero
Mistätätä reductiliä saa ja miten sitä käytetään ja entä se hinta? Olen vuosia sitten ollut painonvartijoissa ja noudattanut tiukasti ohjeita mutta tulos on ollut todella minimaalinen. Kaalisoppaakin olen kokeillut, ei hyötyä. Olemme mieheni kanssa eläkeläisiä,vaikka itse voisin elää niukallakin ravinnolla niin perhesovun vuoksi on aterioitava miehen mieliksi ja mielenrauhaksi samoin kuin hän ja hän voi todella paksusti. Mitä neuvoisit meitä tekemään kun eläkkeet ovat pienet? tsemppiä sinulle edelleen ja onnea jo pudotetuista kiloista!
- reductil
28 kpl paketti 10 mg maksaa n.75 euroo ja 15 mg oliko se nyt n, 10 euroo enemmän
reseptillä saa apteekista
oletko ollut painonvartijoiden pisteillä vai jokin aikaisempi systeemi. tuo piste lasku homma on aika hyvä jos jaksaa paneutua laskemaan ja noudattaa sitä. paluuta entiseen ei ole sillä paino nousee takaisin jos palaa entisiin syömätapoihin.
sellaista se vaan on. hyvää ja kevyttä kesää!!
- ikuinen läski
Sain myös redu reseptin ja olen syönyt sitä nyt n.40 vrk ja ensin lähti hienosti 3kg reilussa viikossa ja sitten se lopahti. Yhteensä on lähtenyt vajaa 5kg ja rajahan että kannattaa yleensä syödä sitä on 4kg kuukaudessa. Mä en ymmärrä miten vähän sitä pitää syödä että laihtuu. usen en syö kun aamula kahvin ja 1 ruisleivän, päivällä pelkkää salaattia ja vettä sekä kahvin ja sitten illalla usen pienen perunan kastikkeen kanssa tai vastaavasti max. 2 dl normaali ruokaa perheen kanssa. Välipalaksi joskus jugurttia tai sok.ton mehukeittoa ja hedelmiä. MISTÄ VOIN ENÄÄ VÄHENTÄÄ!!! Nämä menevät jo huimasti alle esim painonvartijoiden annoskokojen. Painonvartijoiden ohjeilla tuli 2,5 kg lisää kuukaudessa että nekin on koitettu. Liikunkin ihan normaalisti. Työ matkoista tulee 15km päivässä pyöräilyä. Talvella harrastin muuta liikuntaa n. 3 -5 kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070