Onks toi

Treffit

joku kissankusetusloora? Alkaa vähän tuntua siltä kun lukee noita juttuja. Pitäis olla aikuisia ihmisiä mutta...:&
Taidanpa harkita naistentansseihin menoa. Siellä voi valita partnerinsa ja katsoa silmiin. Jos toinen katselee vain kengänkärkiään kun siltä vähän kyselee jotain niin ... selvä homma. Huijari mikä huijari. Kirjoittaa voi mitä paskaa vain mutta vaikeampi varmaa katsoa toista silmiin rävähtämättä ja valehdella, paitsi jos tosiaa on paatunut psykopaatti. Ne on kotona harjoitelleet peilin edessä: "Olen miljonääri, tule palatsiini, olen koko elämäni etsinyt SINUA. NYT sinut löysin. En koskaan enää vilkaisekaan ketään muuta. Tule lasteni äidiksi, palvon maata jalkojesi alla" jne:DDDDDDDDD

7

1600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx nainen

..se on normaalia elämää.. ei tarvitse ainakaan koneita halailla:)..

• aattelijatar

Täysin samaa mieltä! Tansseihin vaan, niin voi kemiatkin paremmal todennäköisyydellä kohdata.
      Tietokoneella kyyköttäminen ei voi olla pidemmän päälle millään lailla terveellistä. Luonnollisuus ja aistikkuus on tästä näpyttelymaailmasta aika kaukana..

• Toivossa elävä.. :)

..on ihmisiä joka lähtöön..
      Ja yhteenkään ei kannata tosissaan uskoa/luottaa, ennenkuin kyseisen henkilön tapaa.
      Mulla kävi treffeis hyvin ensinmäisellä kerralla. Löysin (elämäni?) miehen. Ainut vaan että hänelläkin vielä profiili.. Ja ketuttaa sekin! No vasta otin asian puheeksi ja sen jälkeen vasta poistin omankin profiilin.. Ja ei hän roiku treffisivuil päivittäin. N.2krt kuukaudes käyny.
      Ehkä hän sen sitte pian poistaa..

• aikaa

ennen kuin toisen tuntee niin hyvin, että voi oikeasti luottaa. Itse petyin pahemman kerran, kun treffien kautta tapaamani mies lupasi ottaa profiilin pois ja otti, mutta laittoi muutaman viikon päästä takaisin ja taitavana tarinan kertojana sai puhuttua jatkamaa meidän vakavaa suhdetta ja teki samat temput uudestaan. Lopulta selvisi, että tämäpä jatkoi naisten metsästystä koko ajan ja vielä kahdella profiililla. Profiilin voi laittaa vähäksi aikaa piiloon ja ottaa käyttöön tarpeen mukaan. Se on kyllä epäilyttävää, jos jatkaa profiilin pitoa ja kuitenkin on muka tosissaan seurustelemassa ja muodostamassa vakavaa ihmissuhdetta. Mitä toisen tunteiden kunnioittamista se on?

• Miina2
        aikaa kirjoitti:

ennen kuin toisen tuntee niin hyvin, että voi oikeasti luottaa. Itse petyin pahemman kerran, kun treffien kautta tapaamani mies lupasi ottaa profiilin pois ja otti, mutta laittoi muutaman viikon päästä takaisin ja taitavana tarinan kertojana sai puhuttua jatkamaa meidän vakavaa suhdetta ja teki samat temput uudestaan. Lopulta selvisi, että tämäpä jatkoi naisten metsästystä koko ajan ja vielä kahdella profiililla. Profiilin voi laittaa vähäksi aikaa piiloon ja ottaa käyttöön tarpeen mukaan. Se on kyllä epäilyttävää, jos jatkaa profiilin pitoa ja kuitenkin on muka tosissaan seurustelemassa ja muodostamassa vakavaa ihmissuhdetta. Mitä toisen tunteiden kunnioittamista se on?

samaa mietin itsekkin...meinaan kahden viikon kuluttua pitäis muuttaa lapsen kaa miehen luo toiselle puolelle Suomee...Mies oli treffeiltä pois melkein 4kk..nyt enemmän ja vähemmän siellä iltaisin! Yli puol'vuotta ollaan oltu kiinnittyneinä toisiimme ja 40 ihmisii.
        Tässä ovat tunteet heiluneet laidasta toiseen, ajatukset myöskin...Sanoin aikasta äpäkästi siitä hälle kerran..mä muka kyttään..niin teenkin nyt, kun luottamus kärsi, aika rankasti. Itte poistin profiilini, koska yksinkertaisesti ei enää muut kiinnostaneet. Mietin sitäkin, jotta onkohan liian vahva uros minulle..vaikka graniittia itsekkin kuvittelen olevani, hmm...
        Luottamusta tämä ei ainakaan kasvata, vaikka kyllä tätä peliä voi pelata kaksikin..eriasia onko kuinka kypsää..
        Meillä on ainakin lähiviikkoina syvät ja raskaat keskustelut edessä...valitettavasti

• longman83
        aikaa kirjoitti:

unohda se!

• Toivossa elävä.. :)
        Miina2 kirjoitti:

samaa mietin itsekkin...meinaan kahden viikon kuluttua pitäis muuttaa lapsen kaa miehen luo toiselle puolelle Suomee...Mies oli treffeiltä pois melkein 4kk..nyt enemmän ja vähemmän siellä iltaisin! Yli puol'vuotta ollaan oltu kiinnittyneinä toisiimme ja 40 ihmisii.
        Tässä ovat tunteet heiluneet laidasta toiseen, ajatukset myöskin...Sanoin aikasta äpäkästi siitä hälle kerran..mä muka kyttään..niin teenkin nyt, kun luottamus kärsi, aika rankasti. Itte poistin profiilini, koska yksinkertaisesti ei enää muut kiinnostaneet. Mietin sitäkin, jotta onkohan liian vahva uros minulle..vaikka graniittia itsekkin kuvittelen olevani, hmm...
        Luottamusta tämä ei ainakaan kasvata, vaikka kyllä tätä peliä voi pelata kaksikin..eriasia onko kuinka kypsää..
        Meillä on ainakin lähiviikkoina syvät ja raskaat keskustelut edessä...valitettavasti

..on myös mahdollisesti se muutto kesällä tai alku syksystä edessä.
        Koska molempien elämä on sellaisessa pisteessä lasten ja töiden ym. takia, että emme ehtisi sitten enää paljon näkemään tai paljon ja paljon mutta ainakaan tarpeeksi.
        Vaikka olen vähän mustasukkainen, niin mun on pakko oppia luottamaan täysin. Ei siitä muuten mitään tulisi. Mies sanonut rakastavansa minua ja minä häntä. Se riittää minulle, kun yhdessä on muutenkin hyvä olla. Ja olen kuullut hänen puhuvan joskus kaverille puhelimessa näin: Hitto mä rakastan häntä (minua) paljon, rakastan todella. =) Se oli kiva kuulla!!
        Ja yhdessä ollaan nyt niin paljon kun pystytään, eikä hänelle tule viestejä mistään tai outoja puheluja.
        Miksei sitten vaan luottais ja olis onnellinen.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe