Olisiko teillä neuvoja siihen kun kollega yrittää komennella ja päteä kustannuksellani? Jos tuotepäällikkö tarkentaa työtehtävää kanssani niin heppu saattaa laukata toiselta puolelta toimistoa kommentoimaan työtäni ja esittämään "päteviä" kommenttejaan. Kyse on usein aika yksinkertaisista asioista, jotka pitää vain sopia miten ne tehdään ja joihin ei välttämättä ole yhtä ainoaa oikeaa ratkaisua. Hoidan hommani itsenäisesti, joten kollega ei missään vaiheessa itse laita tikkua ristiin työn tekemiseksi.
Tosi pölvästiä sähellystä... miten saan äijän kuriin?
Komentelu
2
585
Vastaukset
- ppp
Että haluat puhua hänen kanssaan kahden kesken, kun hänellä on sinulle asiaa. Jostain johtuu, että huuteleva työtoverisi tuntee itsensä sivuutetuksi.
- yks vaan
Minulla on samanlaisia kokemuksia meidän työpaikalta. Yksi tiimistämme on aikaisemmin ollut muualla esimiestehtävissä ja tällä hetkellä samalla nimikkeellä kuin kaikki muutkin, eli saman arvoisessa asemassa. Silti hän yrittää nousta muiden yläpuolelle, päteä joka asiassa ja olla pomolle mieliksi. Pomo on tehnyt johtopäätöksen, että tämä henkilö on ainut pätevä, ja jakaa sen vuoksi tehtäviä siten että tämä henkilö katsoo että muut saavat asiat tehdyksi. Törkeää. Motivaatio on nollassa, koska tulee fiilis, ettei itse osaa tai saa hoitaa mitään asiaa itse. Varsinkin sellaisissa asioissa, joissa on monta eri hoitamistapaa. Sitä toivoisi edes jonkinlaista joustoa, mutta kun ei... En tiedä kauanko enää mielenterveys kestää. Kun joka päivä on paha mieli kun tulee töistä kotiin. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080