voi ei...

Bloodbrother

Katselin tossa päivällä jääkiekkoa ja vaimo puhui minulle jotain ja minä tietty vastasin aina vähän väli "kyllä kulta". No siinä jossakin vaiheessa olin luvannut viedä vaimon ja hänen naisystävänsä shoppailemaan autollani. Ja helvetti vielä töiden jälkeen jolloin alkaa jääkiekko! ÄÄÄÄÄÄÄ! Ei helvata kun harmittaa ko ajattelin löhöillä töiden jälkeen koko illan sohvalla ja katsella telkuu. No nyt sitten pitää vissiin keksiä joku muu vastaus ettei tulisi luvattua joka päivä jotain. Oisko ehdotuksia?

20

943

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies!

Miehen osa on kärsiä ...

• Bloodbrother

Miehet ovat syntyneet kärsimään kieroja naisia!

• se tekee
        Bloodbrother kirjoitti:

Miehet ovat syntyneet kärsimään kieroja naisia!

naisestasi kieron kun itse vastaat vaan joo joo etkä kuuntele?:) Pidä lupauksesi ja ota opiksesi. Kysy vaan seuraavalla kerralla "mitä sanoit kulta, en kuullut kun seurasin ohjelmaa". Kantapään kautta siis!

• Bloodbrother
        se tekee kirjoitti:

naisestasi kieron kun itse vastaat vaan joo joo etkä kuuntele?:) Pidä lupauksesi ja ota opiksesi. Kysy vaan seuraavalla kerralla "mitä sanoit kulta, en kuullut kun seurasin ohjelmaa". Kantapään kautta siis!

Pienellä läpällä vain heitin ton. Pitää vissiin sitten kärsiä kuin mies? HUH. Monta tuntia naisten seurassa hikisissä kaupoissa. Täydellinen tapa viettää jääkiekkoa pursuava ilta.

• se vasta
        se tekee kirjoitti:

riemu repeää, kun sanoo naiselle, että mitäkö sanoit

• tapahtunut ...
        Bloodbrother kirjoitti:

Pienellä läpällä vain heitin ton. Pitää vissiin sitten kärsiä kuin mies? HUH. Monta tuntia naisten seurassa hikisissä kaupoissa. Täydellinen tapa viettää jääkiekkoa pursuava ilta.

laita nauhoittamaan videolle niin ei mene kokonaan päivä "pilalle" ...

• VIRHE on!
        tapahtunut ... kirjoitti:

laita nauhoittamaan videolle niin ei mene kokonaan päivä "pilalle" ...

Urheilu on sellainen, mitä ei nauhalta pysty katsomaan. Minulta ainakin menee nautinto urheilusuorituksen seuraamista kohtaan, jos pitää koko päivä kulkea kuin kusi sukassa, ettei vain mistään tulosta kuule ja jos onnistut välttämään tuloksen, niin sitten kun avaat telkkarin ja alat virittelemään videoita katselua varten niin eiköhän joku Kari Hiltunen kerro juuri sillä hetkellä tuloksen. Ja nyt joku sanoo, että mitä väliä sillä on, että tietää tuloksen etukäteen. ON SILLÄ VÄLIÄ!

Urheilu katsotaan AINA suorana!

ps. tiesittekö että digiboxin kautta kuva tulee muutaman sekunnin myöhässä verrattuna analogiseen lähetykeen? ;)

• Bloodbrother
        VIRHE on! kirjoitti:

Urheilu on sellainen, mitä ei nauhalta pysty katsomaan. Minulta ainakin menee nautinto urheilusuorituksen seuraamista kohtaan, jos pitää koko päivä kulkea kuin kusi sukassa, ettei vain mistään tulosta kuule ja jos onnistut välttämään tuloksen, niin sitten kun avaat telkkarin ja alat virittelemään videoita katselua varten niin eiköhän joku Kari Hiltunen kerro juuri sillä hetkellä tuloksen. Ja nyt joku sanoo, että mitä väliä sillä on, että tietää tuloksen etukäteen. ON SILLÄ VÄLIÄ!

Urheilu katsotaan AINA suorana!

ps. tiesittekö että digiboxin kautta kuva tulee muutaman sekunnin myöhässä verrattuna analogiseen lähetykeen? ;)

Urheilua katsotaan suorana, siitä samaaa mieltä. Toivottavasti ehdin sitten katsomaan suomen pelin. No onneksi ottelu alkaa vasta kahdeksalta niin ehtii ainakin sen katsoa ekaa erää lukuunottamatta.

• ~Aamuvirkku~

Kannattaa ne korvat pitää höröllä ;)
      Lupaus on lupaus. Istut autossa ja annat naisten shopata. Kuulet sen lätkän kyllä autoradiostakin.
      *virn*

• Charles

Joillekin naisille on myrkkyä se, että miehellä on kyky keskittyä yhteen asiaan. Kun joku asia pitää tehdä kunnolla, siihen pitää keskittyä. Jos kyseessä on vielä mielenkiintoinen asia, ulkomaailma unohtuu kokonaan. Joillekin naisille tämä on vaikea asia käsittää. Ilmeisesti he tekevät kaikki asiat hutiloiden ja keskittymättä niin, ettei mistään oikein tule mitään.

Vaikka kuinka yrittäisit tuollaiselle naiselle selittää, että keskittynyt ihminen ei kuule toisarvoista huulten heiluttelua, niin ei vaan mene perille. Jos mies on keskittynyt, naisen pitää puhuessaan varmistua, että mies todella kuuntelee. Muuten mies ei kuuntele. (Tämä johtuu siitä, että arviolta 95 % tuollaisen naisen puheista on täysin arvotonta läppää tyyliin "Merja kertoi, että Jaanalla oli ollut mies viikonloppuna baarissa. Eihän sitä kukaan mies halua kuunnella.)

• N67

Olen kanssasi samaa mieltä. Ehkä kuvailemasi naiset voivat myös olla tällaisia meikäläisiä, jotka puolestaan hämmästyttävät joitakin miehiä sillä, että kykenemme suoriutumaan paristakin tehtävästä yhtä aikaa. Esimerkkinä puhuminen ja kirjoittaminen samaan aikaan. Teen sitä itse yhtenään esim. kotona kun päätteelläni työskentelen ja lapset ja mies ramppaa koko ajan kyselemässä jotakin. Sitä taitoani "jakautua kahtia" ei rakas mieheni kykene käsitämään. ; )

Putkiaivo ja tippaleipä, olisko se sitäkin...?

• Charles
        N67 kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä. Ehkä kuvailemasi naiset voivat myös olla tällaisia meikäläisiä, jotka puolestaan hämmästyttävät joitakin miehiä sillä, että kykenemme suoriutumaan paristakin tehtävästä yhtä aikaa. Esimerkkinä puhuminen ja kirjoittaminen samaan aikaan. Teen sitä itse yhtenään esim. kotona kun päätteelläni työskentelen ja lapset ja mies ramppaa koko ajan kyselemässä jotakin. Sitä taitoani "jakautua kahtia" ei rakas mieheni kykene käsitämään. ; )

Putkiaivo ja tippaleipä, olisko se sitäkin...?

"Putkiaivo ja tippaleipä, olisko se sitäkin...?"

En tiedä vaikka olisikin. Kyllähän jotkut teoriat esittävät, että esimerkiksi ajatteluerot miehen ja naisen välillä juontavat juurensa metsästyskulttuurista. Kun mies metsästi, hänellä piti olla tiettyjä ominaisuuksia. Nainen lapsia hoitaessaan ja kotia ylläpitäessään tarvitse muita taitoja. Voihan se olla, että tämä on johtanut putkiaivo-tippaleipä-eroon.

• Rouva67

Naiset kun tietävät, että mies pystyy keskittymään vain yhteen asiaan kerrallaan, niin sitä voi kivasti "käyttää hyväkseen", tuo oli juuri sellainen malliesimerkki ;)
      Ei muuta kuin shoppailemaan...

• Bloodbrother

Ei kait tässä autaa muukaan kuin lähteä sinne shoppailemaan mutta harmittaa aivan pirusti toi naisten oveluus, ei kato itse pysty vastaamaan huutoon kun on ne kuuluisat putkiaivot. Pitää vissiin keksiä joku muu vastaus ettei tulisi luvattua vähän väliä jotain. :-D

• minä
        Bloodbrother kirjoitti:

Ei kait tässä autaa muukaan kuin lähteä sinne shoppailemaan mutta harmittaa aivan pirusti toi naisten oveluus, ei kato itse pysty vastaamaan huutoon kun on ne kuuluisat putkiaivot. Pitää vissiin keksiä joku muu vastaus ettei tulisi luvattua vähän väliä jotain. :-D

lainaa autosi naisille ja toivota mieluisaa shoppailupäivää :)

• vilperi

toi on sarjassamme paskahommia pahimmillaan. vaihtoehdot: älä ole ajokunnossa, teeskentele kipeää, sano ettei kiinnosta heittää lätkän takia, maksa taksit molempii suuntiin tai vetoa mielenvikaisuuteen ja ota puheet takaisin...eiksi muijallasi ole ajokorttia?

• Bloodbrother

taidan kuitenkin pitää lupaukseni, pitää vain katsoa ettei sitä seuraavaa kertaa tule.

• ...sun viesteistäs...

...huokuu se, että olet tossun alla ja teet mitä sun naises haluaakin, kunhan se vain perustelee tarpeeks hyvin. Nalkuttaminenkin on sun vikas jne.

Jatka samaan malliin, kyllä kulta on sunlaiselles miehelle ihan oikea vastaus.

• Bloodbrother

Vai tossun alla. Kuule kaukana siitä. Niin ja lupaus on lupaus. Sinunlaisesihan ei vissiin pidä lupauksia?

• Easyl

vastaa mitään...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      28
      2849
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2641
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      26
      2353
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1483
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe