Meillä meni nämä kaikki kolme kk hyvin... kunnes mies ei ottanut mitn yhteyttä. Ei pystynyt, kun EI TIEDÄ MITÄ HALUAA. olen odottanut, ja odottanut... haluaisin tietää.. kysellyt olen, muttei tiedä. vaikea selittää asiaa. häen ei ole ikinä seurustellut VAKAVASTI, ja hmph, ei pettäis. tiedän sen. et turha sellasta väittää- mietin vaan, että mitä tässä teköö. voisin odotella loppuelämäni häntä. sitä kai hän odottaa :/
sanokaa mulle.
mitä pitäs tehä?
rakastaa vai ei rakastaa?
Mitä tehdä?
5
1161
Vastaukset
- ......
eli hän ei ole seurustellut vakavasti ja mie olen... haluis jotain muutakin, kun "en tiedä"- mie ainaski oottelen lauantaihin, kuhan hän tuloo kasvotusten puhumaan. mitä sie meinasit?
- aika on pitkä
Rakastat jos niin tunnet. Sille et mitään ihan heti voi. Voit tosin tahtoa pois "suhteesta" vaikka rakastatkin ja ajatella että "routa porsaan kotiin ajaa". Eri asia on se tahdotko sellaisen ihmisen kanssasi joka ei tiedä sinun suhteesi mitä tehdä. Tuntuu että hän ei ole valmis suhteeseen koska ei tiedä mitä haluaa, siis tahtooko sinutkaan. Liiallinen odottaminen ei tee hyvää, mutta toiselle on hyvä tehdä selväksi mitä itse haluaa. Jos toinen "ei ota onkeensa", on itsesi kannalta parempi antaa mennä ja unohtaa. Tulee ihan varmasti sitten jos niin on, vielä sellainen joka rakastaa ja tahtoo.
- edelliselle
Olipas hyvin kirjoitettu. Itse pohdin myös mitä tehdä. Ihastus asuu kaukana ja on kiireinen, kuten myös minäkin olen toisinaan kiireinen työssäkäyvänä ja lähivanhempana.
Meillä molemmilla on jo tuota elämänkokemusta jonkin verran takana ja ajattelisin, että pitäisi uskaltaa lähtä täysillä mukaan suhteeseen, jos se tuntuu siltä oikealta. Tiedän, että molemmat olemme ainakin ihastuneet toisiimme, mutta se uskallus kai siihen sitoutumiseen puuttuu. Kuitenkin kaipaan sitä toista huomattavasti enemmän lähelleni, kun nykyinen tilanne antaa myöten.
Olen ajatellut useaan otteeseen antaa periksi ja unohtaa. Mutta kun nuo tunteet kulkevat omia teitänsä ja niitä on niin vaikea hallita. Järki sanoo, että tarjolla olisi helpompiakin suhteita, mutta kun ikävöin ja olen rakastunut häneen, en pysty aloittamaan uutta suhdetta, vaikka haluaisinkin. Se unohtaminen on niin vaikeaa, varsinkin jos tunsit löytäneesi juuri sen oikean..... - tarina minulla
edelliselle kirjoitti:
Olipas hyvin kirjoitettu. Itse pohdin myös mitä tehdä. Ihastus asuu kaukana ja on kiireinen, kuten myös minäkin olen toisinaan kiireinen työssäkäyvänä ja lähivanhempana.
Meillä molemmilla on jo tuota elämänkokemusta jonkin verran takana ja ajattelisin, että pitäisi uskaltaa lähtä täysillä mukaan suhteeseen, jos se tuntuu siltä oikealta. Tiedän, että molemmat olemme ainakin ihastuneet toisiimme, mutta se uskallus kai siihen sitoutumiseen puuttuu. Kuitenkin kaipaan sitä toista huomattavasti enemmän lähelleni, kun nykyinen tilanne antaa myöten.
Olen ajatellut useaan otteeseen antaa periksi ja unohtaa. Mutta kun nuo tunteet kulkevat omia teitänsä ja niitä on niin vaikea hallita. Järki sanoo, että tarjolla olisi helpompiakin suhteita, mutta kun ikävöin ja olen rakastunut häneen, en pysty aloittamaan uutta suhdetta, vaikka haluaisinkin. Se unohtaminen on niin vaikeaa, varsinkin jos tunsit löytäneesi juuri sen oikean.....Mukava huomata, etten ole ainut joka odottaa ja odottaa vaan, kun tuntuu siltä kuitenkin, että näin on tarkoitettu.
- claudy
Mulla sama tilanne...melkolailla ainakin...on pidetty nyt kk taukoa, mut ite oon lakanu katella jo muita miehiä, kun toista näyttää huvittavan vaan hauskan pito. Joten elämässä vaan eteenpäin, turhaa sitä itteensä kiduttaa jonkun turhan miehen takia jos siltä ei saa sitä mitä oikeesti tarvitsisi!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958