Voisitteko miehet seurustella naisen kanssa joka on teitä koulutetumpi ja tienaa enemmän? Ja ilman että siitä tulisi mitään alemmuuskompleksia? Itse en ole välittänyt miesten koulutuksesta ja tuloista, mutta olen saanut kokea jos jonkinnäköistä vittuilua niiltä miehiltä jotka tienaavat minua vähemmän. Minusta se on epäreilua rokottaa ihmistä tulojen vuoksi! Oletteko muut naiset törmänneet samaan ilmiöön?
Naisen
7
466
Vastaukset
- Kolli_Kellinen
Itse asiassa se olisi jopa suotavaa. Korkeasti koulutetuilla ihmisillä on usein laaja-alaisesti myös muuta sivistystä, koska he harrastavat yleensä muutenkin enemmän kirjallisuutta, kulttuuria, kieliä ja matkailua.
En oikein voisi kuvitella seurustelevani sellaisen naisen kanssa, jolla on suppea ja mustavalkoinen maailmankatsomus, pahoja puutteita yleissivistyksessä ja jonka kanssa en voisi keskustella juuri mistään, vaikka nainen olisi muuten kuinka mukava ja vaikka hänellä olisi kuinka paljon käytännön maalaisjärkeä.
Mitään fakki-idioottia tai rahan perässä juoksevaa uraohjusta en kuitenkaan haluaisi, vaan naiselta pitäisi löytyä myös pehmeitä arvoja ja halua omistautua myös perheelleen.- herralle saisi olla?
Tietenkin se olisi suotavaa, uskon että kohdallasi jopa pakollista. MUTTA. Otapa selvää naisen tuloista ennenkuin seuraavan kerran täällä ruikutat renttunaisistasi.
Nimim. Minä(kin) kyllästynyt eräiden ruikutuksiin... - Kolli_Kellinen
herralle saisi olla? kirjoitti:
Tietenkin se olisi suotavaa, uskon että kohdallasi jopa pakollista. MUTTA. Otapa selvää naisen tuloista ennenkuin seuraavan kerran täällä ruikutat renttunaisistasi.
Nimim. Minä(kin) kyllästynyt eräiden ruikutuksiin...Kaikki rentut eivät ole yhteiskunnan pohjasakkaa. En ottaisi itselleni mitään ilmiselvää luuserirenttua (alkoholistia, väkivaltaista, työtä vieroksuvaa tms), kuten ei varmaan suurin osa naisistakaan. Mutta kun aiemmin puhuin renttuudesta, tarkoitinkin enemmän asennetta. Sellaista ulospäinsuuntautunutta, räväkkää ja itseriittoista "take no bullshit from anybody"-oman tien kulkijaa, joka varmasti vetoaa moniin naisiinkin. Ne renttuuden lieveilmiöt (epäempaattisuus, tunnekylmyys, uskottomuus) tulevat ilmi sitten vähän myöhemmin, kun suurin intohimo on haihtunut.
Esimerkiksi ex-vaimoni oli älykäs, korkeasti koulutettu ja varsin hyvin tienaava uraohjus. Ajattelin, että täydentäisimme hyvin toisiamme ja aluksi näin tapahtuikin. Hän saisi toteuttaa uraansa ja minä hoitaisin pääsääntöisesti lapsen ja kodin. Mutta jossain vaiheessa aloin huomata, että olen kuitenkin este hänen itsenäisyydelleen ja urakehitykselleen, kuten lapsikin. Ja nyt exä asuu ulkomailla ja toteuttaa ambitioitaan vapaasti, ilman perheen tuomaa taakkaa. Tällainen lienee aika tavallista silloin kun mies on se uraohjus ja nainen keskittyy kotiin. Mutta tapahtuu tätä näinkin päin.
- mies 31
seurustella jos nainen tienaisi enemmän.
- parempaa
olemassakaan kuin, että nainen tienaa paremmin kuin mies. Mielellään vielä selvästi enemmän! Ja jos vielä omaa rikkaan suvunkin niin a'vot!
- nainen21
Joku pummi siellä taas. Laillinen rattopoika. En kuunaan tuollaista katselisi.
- turhautunut nainen.
Onkohan tämä jotenkin "regionaalinen ilmiö" sitten? Minä taas tällä paikkakunnalla saan jatkuvasti kestää miesten epäluuloa siitä, että "Kai tuo nyt tienaa TARPEEKSI...?" (Tyyliin ei sitten edes kannata haaskata ihastusenergiaa, jos eukko ei tienaa tarpeeksi.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067522
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253481Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3521520Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591347