Olen ihastunut pomooni. Se on aivan järjetöntä, koska seurustelen mitä ihanimman miehen kanssa. tämä mies, jonka kanssa seurustelen on aina välillä töissä samassa työpaikassa, jossa itse olen. Nyt olen alkanut nähdä unia pomostani. Unet tulevat lähes joka yö. En tiedä pitäisikö minun sanoa asiasta pomolleni vai jatkaisinko vaan työskentelyä. Pystymme kyllä juttelemaan melkein kaikista asiaoista. Olen pelkkä kesätyöläinen kyseisessä firmassa. Pomoni jää kohta kesälomalle, joten en tiedä rauhottuvatko tunteeni kun en nää häntä vähään aikaan.Pomoni on myöskin varattu ja tämä hänen tyttöystävänsä sattuu olemaan poikaystäväni tuttu. Onko kellään ollut vastaavanlaista tilannetta.
täysin
5
1405
Vastaukset
- mietihän nyt
no tietysti joo menet tunnustaan pomolles et hei mä oon niinku ihastunu suhun ou jee .....ja sitten
menet tunnnustaan poikakaverillesi et hei mä haluuan olla reilu ja rehellinen, mä oon kato ihastunu sun ja mun pomoon ja siis joka sattuu myös oleen sun tuttusi poikakaveri, joo en saa kato nukuttuu öisin kun oon niin kuumana tähän pomoon.....kai sä ymmärrätkuinka hankalaa tää on MULLE,ja KESÄ tulee mä en ehkä saa enää koskaan tilaisuutta tyydyttää mun halujani, mun tarvii toimii nyt, katos niin mä niinku reilusti kysyin sulta nyt armas poikaystäväni että MITÄ MÄ TEEN TÄÄN POMON suhteen?
Hei mikä sulle tuli...?- sille .
mahtaa, naiset ajattelevat alapäällään
- smörsmör
sille . kirjoitti:
Nussikaa ihmeessä keskenänne. Se muuten selventää asioita aivan kummallisesti eikä enää tarvitse miettiä turhaan. Miesystäväsikin on todella tyytyväinen siitä, että annoit pomolle pillua ja olet muutenkin tyytyväinen. Jos se tietäisi, niin hän antaisi kenkää tuollaisellle lumpulle, mutta tuskinpa, koska hänkin olisi iloinen puolestasi. Eli siitä vaan tai jätä se mies ennen kuin hän huomaa, että et ollut hänen arvoisensa ja jostain kumman syystä hän jättää sinut ennen kun oppii tuntemaan. Hyvää joulua!
- tiedoksi
sille . kirjoitti:
btw...olen mies.
- homo .!
tiedoksi kirjoitti:
btw...olen mies.
joka ajattelee vain alapäällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328