Tikkien poisto?

ei naurata

Kaksi päivää sitten leikattiin sairaalassa vasemmalta puolelta alaviisuri, ja laitettiin 5 tikkiä. Viikon päästä tikkien poistoon.

Kuinka yleistä on, että koko kaula on vasemmalta puolelta ihan turvonnut ja kosketusarka?
Mustelmia ei ainakaan vielä ole ilmaantunut, kylmää olen pitänyt kaulalla aina kun mahdollista. Koko sen puolinen poski on suusta ihan vesikelloilla ja ärtynyt..
Miltä tikkien poistaminen tuntuu? Tekeekö kuinka kipeetä?

4

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tttt

itselläni otettiin pari kesää sitten kummatkin alaviisurit sairaalassa kirurgisesti pois. itse operaatio kesti noin 10 minuuttia, vaikka jouduttiin poraamaan ihan luutakin

itselläni tikit olivat itsestään sulavaa mallia, koska niitä ei tarvinnut mennä erikseen poistamaan. en luulisi sen kuitenkaan olevan mitenkään kivuliasta, sillä minulla on aikaisemmin otettu muun asian yhteydessä tikkejä pois, ja se lähinnä vain kutitti

• auts vieläkin

Mulla sattui tikkien poisto, oli noin kymmenkunta tikkiä. Olisi lääkärin pitänyt tajuta puuduttaa, mutta ei kuulemma ollut aikaa, vaikka yksityisellä kävin. Hinta poistoista oli 32 euroa, kelalta tuli alle viisi euroa takaisin. Aikamoinen lasku kivusta ja tikeistä.

• mut silmä

mun silmäkulma (luomen yläpuoli) on tikitetty kerran ku sain pesäpallomailastä päähän.. otin ite tikit pois kotona pienillä saksilla ja pinseteillä eikä käyny kyl yhtään kipeää. tikkejä laitettaessa itkin ihan täysillä kyl :)(olin 16v tyttö sillo..)

• että silleen

no on ehkä vähän eri juttu poistaa tikit jostain ihosta kun suun sisältä ja herkistä kohdista.. Ei mullakaan käsissä olleiden tikkien itse poistot sattununeet yhtään. Joten kyllä uskon että voipi suusta sattua aika lailla. kerranhan se tietty vaan kirpasee mutta odotan kauhulla itsekkin sitä päivää kun joudun viisarit poistattaa leikkauksella ja myöhemmin tikit... oon muutenkin varmaan kipuherkin ihminen, tietty puudutus olemassa, hyvä niin. Vaadi sitä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5130
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      116
      1618
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1449
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1349
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1173
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1060
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      807
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      793
    Aihe