Mulla on ikuinen ongelma siitä, että miten saisin sileän ja peittävän meikkipohjan. Tähän asti olen käyttänyt jotain markettikamoja ja viimeisimpänä Jane Iredalen irtopohjaa. Se on kyllä ihoystävällinen ja helppo käyttää, mutta EI peitä (lupauksista huolimatta...).
Nyt olen harkinnut Blascon meikkivoiteen ja peiteaineen hankkimista. Haluaisin kuitenkin kuulla kokemuksianne ko. tuotteista. Mun ihonväri on aika epätasainen (ei kuitenkaan finnejä, jonkun verran mustapäitä). Mulla on myös aikas tummat silmänaluset. Peittääkö nuo meikit hyvin, onko riittoisia, onko helppo levittää? Tukkiiko ihohuokosia? Voiko käyttää ihan päivittäin? Tuleeko luonnollinen lopputulos? Ja muutenkin kaikki kokemukset ja kommentit on tervetulleita!
Kiitoksia!
Blasco?
3
500
Vastaukset
- peppinas
Kun jokaisellahan on oma mielipiteensa.. Mun mielesta Blascon meikkivoide on paras, mutta jotkut taas haukkuu sen, kun eivat tykkaa. Kannattaa kayda Stockalla kokeilemassa vahan, vaikka pyydat myyjaa laittamaan sulle sita, ja mietit sitten itse tykkaatko vai et. Ymmartavat kylla etta se on sen verran kallis sijoitus varsinkin nuorille, etta mielellaan auttavat paatoksen teossa ja antavat kokeilla ennen ostoa. Eivatka kylla pahastu vaikka et ostakkaan
- kokeilija59
on olemassa, joista Blasco yksi.
Blasco on erittäin hyvin peittävä, mutta omalle iholleni oli liian rasvainen (öljyinen, ajoin näppyläinen ja arpinen iho).
Ben Nyellä ja Kryolanilla on omat vastaavat aineensa, kannattaa kysellä pk-seudun kosmetologeilta ketkä edustavat ao. sarjoja; tai tee google-haku Suomi-optiolla. Maahantuoja osaa kertoa ketkä edustaa.
Itse olen tehnyt niin, että olen pyytänyt minulle suositeltua väriä pieneen kokeilupurkkiin, ja testaillut väriä pari-kolme päivää. Vain silloin näkee muuttuuko iholla, kuinka rasvainen on, sopiiko väri. Kosmetologit tekevät tämän näköjään mielummin kuin kemppareiden myyjät.
On lisäksi olemassa eri pigmenttiasteisia värivoiteita, joiden peitto vaihtelee. Tällä palstalla aiemmin olen kertonut esim. Kryolanin kaikkein peittävimmistä aineista, joiden peitto on voimakas (Dermacolor). Vastaavia camouflage-tyyppisiä aineita on monia, mutta ne on tarkoitettu minun kaltaiselleni todella huonon ihon omaavalle (huom. jota hoidetaan koko ajan epätoivoisesti!).
Mineraalimeikeistä LilyLolon aine peitti kylli melkolailla ihon virheitä, siinä oli paljon pigmenttiä. Mutta senkin läpi arvet kuulsivat. - Cinderella
Blasco on kieltämättä hyvä peiteväri, mutta kannattaa silti pyytää pieni näyte, koska sitä ei voi tietää miten se omalle iholle sopii. Käytin sitä useita vuosia juuri tummien silmänalusien peittämiseen (tosi tummat)ja siihen tarkoitukseen se kyllä sopi maoíniosti. Ainoa ongelma, jonka havaitsin käytössä oli myös silmänalusien kuivuminen, eli sopivuus riippuu omasta ihotyypistäsi. Itselläni on hieman kuivuuteen taipuvainen ihotyyppi, jota Blasco aika ajoin kuivutti vielä lisää. Blascoa ei myöskään kannata laittaa liikaa iholle, koska juuri se saa monesti ihon näyttämään rasvaiselta(normaali/sekaiho. Blascon sarjassa on myös enemmän pigmenttiä sisältäviä, ns. paksumpia peitevärejä esim. Dermosil light, joka on omiaan peittämään todella vaikeita iho-ongelmia kuten esim. syntymämerkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070