Onko kukaan kysellyt täälläkin mainostettavasta firmasta "City-Hammaslääkärit" heidän palvelusivuillaan olevalla palautteella esim. hoidoista hinnoista ? Kysyin, en saanut vastausta mailiini.
Palaute
6
336
Vastaukset
- suosittelen!
ovat tosi ystävällisiä ja mukavia. Sähköpostia tulee arvatenkin kasapäin.
- enää vastata
Olen kysellyt, aikaisemmin ovat vastanneet, kun keskustelupalstakin oli käytössä. Silloin vastailtiin meiliosoitteisiinkin, kun laittoi kysymyksen palaute-osiosta.
Ilmeisesti eivät ole saaneet asiakkaita haluamallaan tavalla, joten kyselyt on nyt seis.- palastasta huolimatta hyvää...
oli tietty hyvä, että voi kysellä ennen kuin menee käymään. Kuitenkin jos lukee palstaa niin paljon on kysymyksiä joihin on varmaan paha vastata näkemättä (esim. mitä hoitoa tarvitaan), ja toisaalta moni kysymys koskee hinta-arviota jota on yhtä paha mennä sanomaan näkemättä (esim. "yhden pinnan täyte" on maksanut 70-100 e hampaasta riippuen kun olen käynyt). Ehkäpä palsta ei ole tuonut tarpeeksi asiakkaita kuten arvelit, mutta se on voinut poikia ajateltua enemmän myös em. kysymyksiä, jotka vievät paljon niihin vastaavien hammaslääkärien aikaa sen lisäksi että voivat antaa väärän käsityksen hoidon tarpeesta ja kustannuksista. Ihmiset, jotka eivät ole käyneet tarkastuksessa vuosiin kyselevät monista vaivoista, mikä tietysti voi madaltaa kynnystä mennä vastaanotolle (hyvä asia tietty) mutta voi tehdä vastaamisen aika vaikeaksi. Hammaslääkäreiden aika maksaa kuten muidenkin ammatinharjoittajien, joten en ihmettele jos eivät viitsi harrastaa hyväntekeväisyyttä tuossa suhteessa jos sen "palkkana" on että asiakas vetoaa vastauksessa mainittuun hoitoon ja hintaan eikä se vastaakaan vastaanotolla havaittua todellisuutta, tai menee kokonaan hoitoon muualle kysyttyään ilmaisia ratkaisuja vaivoihinsa. Tai no, ehkäpä "ilmaisuuden" maksavat laskun loppusummassa ne, jotka menevät vastaanotolle...
Kustannus- ja hoitoarvion saa kuitenkin menemällä käymään, ja ajanvarauksessa osataan suositella sopivaa hammaslääkäriä. Kun hoitosuhde on syntynyt, olen voinut soittaa jopa hammaslääkärin kotipuhelimeen jos on ollut tarvetta. - (ei osaa enää kirjoittaa)
palastasta huolimatta hyvää... kirjoitti:
oli tietty hyvä, että voi kysellä ennen kuin menee käymään. Kuitenkin jos lukee palstaa niin paljon on kysymyksiä joihin on varmaan paha vastata näkemättä (esim. mitä hoitoa tarvitaan), ja toisaalta moni kysymys koskee hinta-arviota jota on yhtä paha mennä sanomaan näkemättä (esim. "yhden pinnan täyte" on maksanut 70-100 e hampaasta riippuen kun olen käynyt). Ehkäpä palsta ei ole tuonut tarpeeksi asiakkaita kuten arvelit, mutta se on voinut poikia ajateltua enemmän myös em. kysymyksiä, jotka vievät paljon niihin vastaavien hammaslääkärien aikaa sen lisäksi että voivat antaa väärän käsityksen hoidon tarpeesta ja kustannuksista. Ihmiset, jotka eivät ole käyneet tarkastuksessa vuosiin kyselevät monista vaivoista, mikä tietysti voi madaltaa kynnystä mennä vastaanotolle (hyvä asia tietty) mutta voi tehdä vastaamisen aika vaikeaksi. Hammaslääkäreiden aika maksaa kuten muidenkin ammatinharjoittajien, joten en ihmettele jos eivät viitsi harrastaa hyväntekeväisyyttä tuossa suhteessa jos sen "palkkana" on että asiakas vetoaa vastauksessa mainittuun hoitoon ja hintaan eikä se vastaakaan vastaanotolla havaittua todellisuutta, tai menee kokonaan hoitoon muualle kysyttyään ilmaisia ratkaisuja vaivoihinsa. Tai no, ehkäpä "ilmaisuuden" maksavat laskun loppusummassa ne, jotka menevät vastaanotolle...
Kustannus- ja hoitoarvion saa kuitenkin menemällä käymään, ja ajanvarauksessa osataan suositella sopivaa hammaslääkäriä. Kun hoitosuhde on syntynyt, olen voinut soittaa jopa hammaslääkärin kotipuhelimeen jos on ollut tarvetta....huolimatta hyvää sanottavaa, heh.
- ainakin
SIKA TÖRKEET HINNAT...huh...huh..!! sympaattista hoitoa...1000€ hehehe...
- mjuuh
Samaa tasoa kuin esim. Oralissa mutta palvelu oli ainakin mun kohdallani paljon parempaa. Kuka nyt haluaa mistäkin sitten maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048