Palaute

Mailissa

Onko kukaan kysellyt täälläkin mainostettavasta firmasta "City-Hammaslääkärit" heidän palvelusivuillaan olevalla palautteella esim. hoidoista hinnoista ? Kysyin, en saanut vastausta mailiini.

9

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen!

      ovat tosi ystävällisiä ja mukavia. Sähköpostia tulee arvatenkin kasapäin.

    • enää vastata

      Olen kysellyt, aikaisemmin ovat vastanneet, kun keskustelupalstakin oli käytössä. Silloin vastailtiin meiliosoitteisiinkin, kun laittoi kysymyksen palaute-osiosta.
      Ilmeisesti eivät ole saaneet asiakkaita haluamallaan tavalla, joten kyselyt on nyt seis.

      • palastasta huolimatta hyvää...

        oli tietty hyvä, että voi kysellä ennen kuin menee käymään. Kuitenkin jos lukee palstaa niin paljon on kysymyksiä joihin on varmaan paha vastata näkemättä (esim. mitä hoitoa tarvitaan), ja toisaalta moni kysymys koskee hinta-arviota jota on yhtä paha mennä sanomaan näkemättä (esim. "yhden pinnan täyte" on maksanut 70-100 e hampaasta riippuen kun olen käynyt). Ehkäpä palsta ei ole tuonut tarpeeksi asiakkaita kuten arvelit, mutta se on voinut poikia ajateltua enemmän myös em. kysymyksiä, jotka vievät paljon niihin vastaavien hammaslääkärien aikaa sen lisäksi että voivat antaa väärän käsityksen hoidon tarpeesta ja kustannuksista. Ihmiset, jotka eivät ole käyneet tarkastuksessa vuosiin kyselevät monista vaivoista, mikä tietysti voi madaltaa kynnystä mennä vastaanotolle (hyvä asia tietty) mutta voi tehdä vastaamisen aika vaikeaksi. Hammaslääkäreiden aika maksaa kuten muidenkin ammatinharjoittajien, joten en ihmettele jos eivät viitsi harrastaa hyväntekeväisyyttä tuossa suhteessa jos sen "palkkana" on että asiakas vetoaa vastauksessa mainittuun hoitoon ja hintaan eikä se vastaakaan vastaanotolla havaittua todellisuutta, tai menee kokonaan hoitoon muualle kysyttyään ilmaisia ratkaisuja vaivoihinsa. Tai no, ehkäpä "ilmaisuuden" maksavat laskun loppusummassa ne, jotka menevät vastaanotolle...

        Kustannus- ja hoitoarvion saa kuitenkin menemällä käymään, ja ajanvarauksessa osataan suositella sopivaa hammaslääkäriä. Kun hoitosuhde on syntynyt, olen voinut soittaa jopa hammaslääkärin kotipuhelimeen jos on ollut tarvetta.


      • (ei osaa enää kirjoittaa)
        palastasta huolimatta hyvää... kirjoitti:

        oli tietty hyvä, että voi kysellä ennen kuin menee käymään. Kuitenkin jos lukee palstaa niin paljon on kysymyksiä joihin on varmaan paha vastata näkemättä (esim. mitä hoitoa tarvitaan), ja toisaalta moni kysymys koskee hinta-arviota jota on yhtä paha mennä sanomaan näkemättä (esim. "yhden pinnan täyte" on maksanut 70-100 e hampaasta riippuen kun olen käynyt). Ehkäpä palsta ei ole tuonut tarpeeksi asiakkaita kuten arvelit, mutta se on voinut poikia ajateltua enemmän myös em. kysymyksiä, jotka vievät paljon niihin vastaavien hammaslääkärien aikaa sen lisäksi että voivat antaa väärän käsityksen hoidon tarpeesta ja kustannuksista. Ihmiset, jotka eivät ole käyneet tarkastuksessa vuosiin kyselevät monista vaivoista, mikä tietysti voi madaltaa kynnystä mennä vastaanotolle (hyvä asia tietty) mutta voi tehdä vastaamisen aika vaikeaksi. Hammaslääkäreiden aika maksaa kuten muidenkin ammatinharjoittajien, joten en ihmettele jos eivät viitsi harrastaa hyväntekeväisyyttä tuossa suhteessa jos sen "palkkana" on että asiakas vetoaa vastauksessa mainittuun hoitoon ja hintaan eikä se vastaakaan vastaanotolla havaittua todellisuutta, tai menee kokonaan hoitoon muualle kysyttyään ilmaisia ratkaisuja vaivoihinsa. Tai no, ehkäpä "ilmaisuuden" maksavat laskun loppusummassa ne, jotka menevät vastaanotolle...

        Kustannus- ja hoitoarvion saa kuitenkin menemällä käymään, ja ajanvarauksessa osataan suositella sopivaa hammaslääkäriä. Kun hoitosuhde on syntynyt, olen voinut soittaa jopa hammaslääkärin kotipuhelimeen jos on ollut tarvetta.

        ...huolimatta hyvää sanottavaa, heh.


    • ainakin

      SIKA TÖRKEET HINNAT...huh...huh..!! sympaattista hoitoa...1000€ hehehe...

      • mjuuh

        Samaa tasoa kuin esim. Oralissa mutta palvelu oli ainakin mun kohdallani paljon parempaa. Kuka nyt haluaa mistäkin sitten maksaa.


    • No niin tähän on varmaan turha kirjoittaa mitään ette vastaa mistään ja vain rahaa te haluatte.. no sanon niin kuin asia on.hyvää paskaa en maksa enää.siis vastausta peliin

    • Anonyymi

      ohan ne hinnat siellä sivuilla kun osaa katsoa.

    • Anonyymi

      Tänään Yle-radiossa on puhuttu hammaslääkäripeloista. Itse kävin keväällä kaksi yläleuan hammasta paikkauttamassa.
      Ei ne hoidot vanhaa paapaa pelota. Hampaan reiät pitäisi hoidattaa vaikka se kallista onkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe