Onko kukaan kysellyt täälläkin mainostettavasta firmasta "City-Hammaslääkärit" heidän palvelusivuillaan olevalla palautteella esim. hoidoista hinnoista ? Kysyin, en saanut vastausta mailiini.
Palaute
9
648
Vastaukset
- suosittelen!
ovat tosi ystävällisiä ja mukavia. Sähköpostia tulee arvatenkin kasapäin.
- enää vastata
Olen kysellyt, aikaisemmin ovat vastanneet, kun keskustelupalstakin oli käytössä. Silloin vastailtiin meiliosoitteisiinkin, kun laittoi kysymyksen palaute-osiosta.
Ilmeisesti eivät ole saaneet asiakkaita haluamallaan tavalla, joten kyselyt on nyt seis.- palastasta huolimatta hyvää...
oli tietty hyvä, että voi kysellä ennen kuin menee käymään. Kuitenkin jos lukee palstaa niin paljon on kysymyksiä joihin on varmaan paha vastata näkemättä (esim. mitä hoitoa tarvitaan), ja toisaalta moni kysymys koskee hinta-arviota jota on yhtä paha mennä sanomaan näkemättä (esim. "yhden pinnan täyte" on maksanut 70-100 e hampaasta riippuen kun olen käynyt). Ehkäpä palsta ei ole tuonut tarpeeksi asiakkaita kuten arvelit, mutta se on voinut poikia ajateltua enemmän myös em. kysymyksiä, jotka vievät paljon niihin vastaavien hammaslääkärien aikaa sen lisäksi että voivat antaa väärän käsityksen hoidon tarpeesta ja kustannuksista. Ihmiset, jotka eivät ole käyneet tarkastuksessa vuosiin kyselevät monista vaivoista, mikä tietysti voi madaltaa kynnystä mennä vastaanotolle (hyvä asia tietty) mutta voi tehdä vastaamisen aika vaikeaksi. Hammaslääkäreiden aika maksaa kuten muidenkin ammatinharjoittajien, joten en ihmettele jos eivät viitsi harrastaa hyväntekeväisyyttä tuossa suhteessa jos sen "palkkana" on että asiakas vetoaa vastauksessa mainittuun hoitoon ja hintaan eikä se vastaakaan vastaanotolla havaittua todellisuutta, tai menee kokonaan hoitoon muualle kysyttyään ilmaisia ratkaisuja vaivoihinsa. Tai no, ehkäpä "ilmaisuuden" maksavat laskun loppusummassa ne, jotka menevät vastaanotolle...
Kustannus- ja hoitoarvion saa kuitenkin menemällä käymään, ja ajanvarauksessa osataan suositella sopivaa hammaslääkäriä. Kun hoitosuhde on syntynyt, olen voinut soittaa jopa hammaslääkärin kotipuhelimeen jos on ollut tarvetta. - (ei osaa enää kirjoittaa)
palastasta huolimatta hyvää... kirjoitti:
oli tietty hyvä, että voi kysellä ennen kuin menee käymään. Kuitenkin jos lukee palstaa niin paljon on kysymyksiä joihin on varmaan paha vastata näkemättä (esim. mitä hoitoa tarvitaan), ja toisaalta moni kysymys koskee hinta-arviota jota on yhtä paha mennä sanomaan näkemättä (esim. "yhden pinnan täyte" on maksanut 70-100 e hampaasta riippuen kun olen käynyt). Ehkäpä palsta ei ole tuonut tarpeeksi asiakkaita kuten arvelit, mutta se on voinut poikia ajateltua enemmän myös em. kysymyksiä, jotka vievät paljon niihin vastaavien hammaslääkärien aikaa sen lisäksi että voivat antaa väärän käsityksen hoidon tarpeesta ja kustannuksista. Ihmiset, jotka eivät ole käyneet tarkastuksessa vuosiin kyselevät monista vaivoista, mikä tietysti voi madaltaa kynnystä mennä vastaanotolle (hyvä asia tietty) mutta voi tehdä vastaamisen aika vaikeaksi. Hammaslääkäreiden aika maksaa kuten muidenkin ammatinharjoittajien, joten en ihmettele jos eivät viitsi harrastaa hyväntekeväisyyttä tuossa suhteessa jos sen "palkkana" on että asiakas vetoaa vastauksessa mainittuun hoitoon ja hintaan eikä se vastaakaan vastaanotolla havaittua todellisuutta, tai menee kokonaan hoitoon muualle kysyttyään ilmaisia ratkaisuja vaivoihinsa. Tai no, ehkäpä "ilmaisuuden" maksavat laskun loppusummassa ne, jotka menevät vastaanotolle...
Kustannus- ja hoitoarvion saa kuitenkin menemällä käymään, ja ajanvarauksessa osataan suositella sopivaa hammaslääkäriä. Kun hoitosuhde on syntynyt, olen voinut soittaa jopa hammaslääkärin kotipuhelimeen jos on ollut tarvetta....huolimatta hyvää sanottavaa, heh.
- ainakin
SIKA TÖRKEET HINNAT...huh...huh..!! sympaattista hoitoa...1000€ hehehe...
- mjuuh
Samaa tasoa kuin esim. Oralissa mutta palvelu oli ainakin mun kohdallani paljon parempaa. Kuka nyt haluaa mistäkin sitten maksaa.
No niin tähän on varmaan turha kirjoittaa mitään ette vastaa mistään ja vain rahaa te haluatte.. no sanon niin kuin asia on.hyvää paskaa en maksa enää.siis vastausta peliin
- Anonyymi
ohan ne hinnat siellä sivuilla kun osaa katsoa.
- Anonyymi
Tänään Yle-radiossa on puhuttu hammaslääkäripeloista. Itse kävin keväällä kaksi yläleuan hammasta paikkauttamassa.
Ei ne hoidot vanhaa paapaa pelota. Hampaan reiät pitäisi hoidattaa vaikka se kallista onkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466