olen 17 w nainen ja mieheni on 31 ja kaikki hänen kaverinsakin ovat saman ikäisiä,mikä vittu siinä on että valittavat koko ajan ukolleni että "mitä vittua oot tollasen pikkutytön kanssa" jne..haloo..ei pitäs kuulua muille kenen kanssa mieheni on?? ja siten nää samat lääppii mua salaa vaikka bileissä,hyi vittu!! julkisesti pitävät mua jonai pissiksenä ja huomaamatta klähmivät..yäk..onko ne vaa kateellisia kun ukolla on nuori ja nätti nainen ja itellä melkee kolmekymppinen muija jonka kanssa oltu vuosia yhdessä,näitten miesten tyttöystävät kyllä ovat kohteliaita ja sillai,että aibnakin hyväksyvät tai sitten eivät vaan sano mitään,vituttaa tollaset äijät,huomenna otetaan taas keittoo ja ihan varmasti joku näistä äijistä taas mun perseessä kiinni..sori vaan mut miehet en ymmärrä tällästä käytöstä.
ärsyttävää
11
1065
Vastaukset
- ni ei tarvii
miettiä kenenkään yhtään mitään. Julkisesti olet sinkku, ja siviilissä pidätte suhteen.
- CharlieChaplin
sanonna melkein kaikki miehet ovat sikoja! http://www.hs.fi/viivijawagner/1052754109449
- no ei ihme
itsellä on kohta 31v täyttävä mies, mutta olen sentään täysikäinen. ja ikäeroa 11v.
teillä on 14v ikäeroa, vois olla sun isä!!
siis herregut ei ihme et ei hyväksy.
tottakai miehet lääppii ketä tahansa kun on mahdollisuus, mutta että suheeseen asti.
onko miehes normaali?
haluaisin oikeesti nähdä teidät!
olen järkkyttynyt vaikka onhan sitä pahempaakin kuullut.
eihän se ees voi mennä baariin sun kaa kun et pääse sisään. mitä te teette?
ja jos saan sanoa tekstisi perusteella olet juuri se pissis et ne 'kaverit' tuskin on erehtyneet.
onneksi oman miehen kaverit kunnioittaa mua ja miestäni.- mirjami
ja huomenna mennään varmaan taas,ja ihan sama hyväksyvätkö mutta tartteeko sitä koko ajan toitottaa..? siis joka kerta ne sanoo sen saman äijälle ja sitäkin alkaa jo ärsyttää se ja sanoki viimeksi että kuuli jo ekalla kerralla..=)..mitäs järkyttävää siinä nyt muka on..?..siinä vaan kävi niin että sain miehen joka on totaalisen ihana ja 31..yhtä hyvin vois 21.mut ei ole ja omanikäset on liian epäkypsiä mun makuun,ukolla on töitä ja oma asunto ja olen muuttamassa saman katon alle 2 viikon päästä kun täytän 18..=)..
- hoijaa
mirjami kirjoitti:
ja huomenna mennään varmaan taas,ja ihan sama hyväksyvätkö mutta tartteeko sitä koko ajan toitottaa..? siis joka kerta ne sanoo sen saman äijälle ja sitäkin alkaa jo ärsyttää se ja sanoki viimeksi että kuuli jo ekalla kerralla..=)..mitäs järkyttävää siinä nyt muka on..?..siinä vaan kävi niin että sain miehen joka on totaalisen ihana ja 31..yhtä hyvin vois 21.mut ei ole ja omanikäset on liian epäkypsiä mun makuun,ukolla on töitä ja oma asunto ja olen muuttamassa saman katon alle 2 viikon päästä kun täytän 18..=)..
Kysyisin varmaan samaa "mieheltäsi" kuin hänen kaverinsakin, eli mitä oikein ajattelet? Kyllä miehellä nyt joten kuten pitäisi järki pelata, jos terve on. Sinä puolestaan olet vielä lapsi, joten on jopa ymmärrettävää, että kolmikymppinen saattaa kiinnostaa. Että oikein yhteen muutatte :)
- beo
... no jo on miehellä kaverit !
Otatte sit keittoo (enne sanottiin soppaa) huomenna ja äijät tarraa sun perseeseen kiinni. Auts, kuullostaa tosi mukavalta.
Taitaa sun oma käyttäytymises edesauttaa äijien tyyliä. Mikset kerro miehelles mitä tapahtuu salaa bileissä ?
Tuol baareis kyllä näkee pissiksiä jotka reppanat käyttäytyy hmm no - jotka eivät käyttäydy. Mitä sun äitis tykkää sun miehestäsi ? Saattaa tuntua hänestä suurelta teidän ikäero.
Ei kannata aatella että sussa olis jotain erityistä vaan siksi että olet nuori ja nätti. Ne 3-kybäset naiset on kanssa olleet nuoria. Ja heillä on omat puolensa ;)- PROVO!!
Haha.
Mutta toi äijä menee jo pedofiilin puolelle jos toi juttu olis totta.. EI kukaan täysjärkinen yli 3kymppinen olis alle 20vuotiaan kanssa. Mutta kirjotuksesta näkee hyvin että tää on provo, tai sit kirjottajan äö on vaan hyvin pieni. - jossain ..
PROVO!! kirjoitti:
Haha.
Mutta toi äijä menee jo pedofiilin puolelle jos toi juttu olis totta.. EI kukaan täysjärkinen yli 3kymppinen olis alle 20vuotiaan kanssa. Mutta kirjotuksesta näkee hyvin että tää on provo, tai sit kirjottajan äö on vaan hyvin pieni.juttu 51 vuotiaasta äijästä ja 23 vuotiaasta melkein lapsesta ...
- mirjami
on anopin lemppari,eli mun porukat tykkää,faija käy kalastaas miehen kanssa ja sillai..ja tiedoksi kaikille et mun ukkoni ei ole pedofiili tai muukaan olen liian vanha pedofiilin uhriksi..juu siis puristelevat pepusta..yäk..ja niitten omat muijat on paikalla,eivät tietenkään huomaa,ja anteeksi nyt mutta haluan näyttää viehättävältä varsinkin kun ulos mennään,kai mä sitte oon joku pissis,ite en ole tuota mieltä,taisi olla virhe kysellä täältä mitään,pelkkiä haukkuja melkein saa kun täältä yrittää tietoa saada..kiitos vaa tämä teksti on ainoa hiukankaa asiallinen..=)
- vuudstok
mirjami kirjoitti:
on anopin lemppari,eli mun porukat tykkää,faija käy kalastaas miehen kanssa ja sillai..ja tiedoksi kaikille et mun ukkoni ei ole pedofiili tai muukaan olen liian vanha pedofiilin uhriksi..juu siis puristelevat pepusta..yäk..ja niitten omat muijat on paikalla,eivät tietenkään huomaa,ja anteeksi nyt mutta haluan näyttää viehättävältä varsinkin kun ulos mennään,kai mä sitte oon joku pissis,ite en ole tuota mieltä,taisi olla virhe kysellä täältä mitään,pelkkiä haukkuja melkein saa kun täältä yrittää tietoa saada..kiitos vaa tämä teksti on ainoa hiukankaa asiallinen..=)
Kaikkea onnea teille. Ihminen on ansainnut kaiken sen rakkauden, mitä hän ikinä elämänsä aikana saa. Ole onnellinen rakkaastasi, Mirjami. Älä välitä kateellisista, jotka yrittävät teilata rakkautenne. Te itse tiedätte, mitä välillänne on. Ja sinulla on ihanat vanhemmat,jotka hyväksyvät lapsensa onnen. Olet onnen tytto. Kaikkea hyvää sinulle.
- nimip
Ihan kiva jos oma muksuni sanoisi noin. Hei et ole oikeasti aikuinen enkä ihmettele yhtään noita kommentteja. Ymmärrät kun kasvat muutaman vuoden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025