Iffin vakuutusehtojen mukaan ilkivaltavahingossa ei menetä bonuksia, mutta jos haluaa korjauttaa toisen auton törmäyksen aiheuttamat vahingot, niin silloin myös menettää bonuksia? Jos autossa on kolhu, niin kuka sen päättää, onko kyseessä ilkivalta, vai toisen auton aiheuttama vahinko?
Olenko tajunnut asiaa olenkaan oikein?
Milloin ilkivaltaa, milloin ei?
2
478
Vastaukset
- Sen asian
päättää tarkastaja.Tuntuu,että he ovat Jumalan jälkeen suurimpia päättäjiä,sillä he arvioivat vahingon ensisijassa.Kilpailutin 1 v.sitten vakuutukseni(Kaikki)jolloin selvisi paljon asioita.Olen ollut lähes ikäni Lähi-Vakuutuksen asiakas,joka on jonkun verran kallimpi kilpailutukseni jälkeen.Mutta korvannut on vahingot mitä minulle on tullut aikani saatossa.(Tulipalo,vesivakuutus.)Tapiola,Ifi,Pohjola.Tässä huonoimmat vakuutusehdot/korvaus velvollisuudet,jos jotain vahinkoa sattuu.Näin minä tulkitsin monen viikon vakuutusehtojen lukemisen jälkeen.Joten kyllä kannattaa tutustua seuraaviin sanoihin:Aina,jos,pääsääntöisesti,pääasiassa jne.Joilla voidaan pelata aiheutunut vahinko korvattavuuden ulkopuolelle.Tässä en moiti tai aliarvio teidän lukijoiden vakuutusyhtiöitä.Kerron vaan omakohtaisen näkemykseni.Tai en "mainosta käyttämääni yhtiötä,kerron vain kuinka minulla on asiat toiminut.Samoin on myös tapaturmakorvaukset,joiden kanssa olen"paininut"lähes 5 vuotta.Lähes kaikki hylkäykset olen joutunut käyttämään tapaturmalautakunnan kautta,ja sieltä vielä vakuutusoikeuteen,ennen kuin olen saanut oikeutta päätöksille.Lopputuloksena on ollut yleensä että,olen ollut oikeutettu saamaan korvauksen,vaikka hylkäys on perusteltu yleensä aina lakipykälään vedoten,mutta asia ei ole aina näin,koska siellä esiintyy edellä mainittuja sanoja,joilla voidaan "pelata"jälleen,kuinka asia tulkitaan.Kyseessä on yksi ed.mainituista 3:sta yhtiöstä.Vakuutuksella ei tee mitään,jos vahinko sattuu ,ja joka ei korvaa vahinkoa.Vakuutuksenottaja vain maksaa "tyhjästä."Mutta kyllä minun täytyy pitää vakuutukseni kunnossa,sillä jos vaikka talo palaa,niin se on katastrofi henkisellä puolella.Hyvää kesää kaikille!
- kaasujalka-kake
törmäsin tässä viime viikolla toiseen autoon kun olin peruuttamassa ja taisin osua sen auton renkaaseen omaan autooni ei tullut mitään kolhua joten oletin ettei toiseenkaan autoon tullut mitään. ps: törmäys oli pieni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117