Eräs ystäväni seurustelee miehen kanssa, jota voisi kutsua "äidin pojaksi."
Ystäväni tuli raskaaksi miehelle. Ja kertoi uutisen miehelleen. No mies on ihan tyytyväinen uutisesta... mutta mutta ilman ystävältäni mitään kysymättä tämä mies menee juttelemaan äitinsä kanssa ja pyytää äitiään menemään yhdessä ystäväni kanssa synnyttämään, kun sen aika koitaa !
En jaksa ymmärtää ! miksi ihmeessä mies ei itse halua mennä synnytykseen mukaan. Ja jos ei kerta halua mennä, niin miksi ihmeessä pyytää anoppi mukaan sinne. Arvatkaa kuinka moni nainen haluaa anoppinsa mukaan synnyttämään ?
Mikä ihmeen järkeily tässä on takana. Ystäväni on todella loukkaantunut ja suorastann kettuuntunut ajatuksesta, että mies menee hänen tietämättään sopimaan tälläistä asiasta hänen selkänsä takana. Ja varsinkin, kun kyseessä on esikoinen.
Itse en ikimaailmassa olisi halunnut anoppia tai ketään muutakaan mukaan synnytyssaliin. Jos mieheni ei olisi päässyt mukaani, niin en olisi ottanut ketään muutakaan mukaan.
Voi teitä miehiä !
Kaiken huippu - en ymmärrä !!!
5
909
Vastaukset
- äiti vm 87
jos tuo tarina on tosi niin onhan omituinen, monesta kohtaa. että mies kutsuu äitinsä synnytykseen ilman synnyttäjän lupaa! ja tuleva synnyttäjä vielä sitten suostuu siihen? voiko olla totta...
- hoijaa,,
Pitäis katsoo vähän, kenelle antaa,,
- tuo kyseinen
nainen sanoisin anopille että en tarvitse ketään mukaan synnytykseen kerta ei mies lähde, ja ei sinne synnytykseen noin vaan päästä mukaan ainakin kun itse olin synnyttämässä piti osallistujan käydä synnytysvalmennuksessa 3 kertaa ennenkuin pääsi mukaan.
- ja omaa miestäni
en ota mukaa synnytykseen,odotushuoneeseen saa tulla,ei saliin: syy se yrittää olla urhea mutta ei kestä verta,pyörtyy salissa jos sinne tulee..=)
- kyllä...
Outoa on se, ettei äijäntyperys kysynyt eukoltaan vaan meni sopimaan omia aikojaan...mahtaako tää nainen ja anoppi edes olla kovin läheisiä?
Sinänsä en pidä aivan outona sitä, ettei mies tule synnytykseen mukaan. Itse asiassa tämä muoti on ollut vain muutaman vuosikymmenen, kun sentään tuhannet vuodet naiset ovat synnyttäneet omissa porukoissaan. En ole itse synnyttänyt, mutta voisin kuvitella, että sillä hetkellä olisi enemmän tukea ja apua naisesta, joka on kokenut saman. Voisin kelpuuttaa mukaan äidin tai siskon tai jonkun kylmähermoisen ystävättären...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872