tää on mun mielipide ja piti johonkin laittaa ajatuksia. tää on mun käsitys siitä miten pitää ja on elettävä uskoen jumalaansitä liiemminajattelematta ja puhtaalla omallatunnolla.mikä on sitä oikeaa uskoa?mun käsitys siitä on sellainen että sä voit uskoa jumalaan ja pelastukseen sitä palvomatta.on turha syyllistää ketään joka ei uskoja väittää ihmisen ilman jumalan ja varsinkin jeesuksen palvomistajoutuvan helvettiin,mun käsitys on se että ihminen jokauskoo jumalaansisimmässään tai tietää sen olemassaolostakäyttäytyen kunnolla on pelastettu,sitä ei tarvitse palvoa ja edes ajatella vaikkakin asioiden pohtiminen ja punnitseminenei ole koskaan pahasta.emme ole oikeutettuja arvostelemaanmuita kuin sellaisia jotka tekevät tosiaan väärin ja tekevät sen tahallaan.emme ole myöskään oikeutettuja tuomitsemaan pahantekijää,koska olisi aika pitää huoli omista asioista,mitä me siis vatvomme toisten asioitaerillaisissa tilanteissa,ne asiat johin ihminen puuttuu on koskettava ihmistä itseään,jotta olisimme oikeutettuja niihin vaikuttamaan ja muutttamaan niiden kulkua.tärkeää on sekin että on muutakin kuin se oma napamutta ei sellaisia jotka eivät sinuatodellisessa hädässä auttaisitarvitse tukea vetämällä itsensäkurjuuteen loputtomasti itsestään antaen.ne siis jotkaavun ansaitsevat ajatelemalla kaveria ja ystävää sekä tarvittaessa auttavat sinuakin sen avun kannattaa sellaiselle sellaiselle antaa kun pystyy.ihmiselle tekee hyvää olla avuksi ja ostaa pikkuinen lahja muistuttamaan toista siitäettä hän on sinulle tärkeä ja luonteeltaan oikeanlainen omalla hyvällä tavallaanse että ihminen elää elämänsä välillä juhlitenkin sekä alkoholia käyttäen,tietenkin kohtuudella ei tee ihmisestä pahaa tai kadotettua mielestäni,on aivan oikein että ihminen nauttii kaikista hyvistä asioista niin kauan kuin se ei aiheuta pahaamuille ja ei itse luokkaa ketään aiheetta.on käsittämätöntämiten kateellisia jotku,ei kaikki!!!uskovaiset ovatsellaisista ihmisistäjotka osaavat nauttia elämästään,tai ainakin se häiritsee.mitä se niille kuuluu...olisikoaika taas pitää huoli omista asioistaan,puhtaalla omallatunnollapelastuksessa ei ole mitään epäselvää sellaisille joilla omatunto on.jos se nyt on tärkein asia se pelastuminen mitä miettiä.seksin harrastaminen ennen avioliittoa ja sen syntisyys on monen uskovaisen mielestä erittäin tuomittavaa,sen harrastaminen on aivan normaalia ja sen ei pitäisiaiheuttaa mitään omantunnon tuskia tai kadotusta mielestäni aiheuttaa.asiasta jänikseen,olisi pyrittävä reiluuteen sellaisille ihmisile jotka se ansaitsevat ja sellaisillekin jotka sitä eivät välttämättä ansaitse...puhdas omatunto lähtee mielestäni omasta käytöksestä melkein aina kun siihen voi itse vaikuttaauskovaisen ja ihmisen on aivan turha tehdessään pahaa sanoa että,piru kiusas,,,,ja saan anteeksi kun rukoilen...ja että vika ei olisi itsessä,no voi se piru kiusatakkin,mutta itse olisi teoistaan otettava vastuu ja se kannettava!!!kuitenkin ajattelen että ei ole oikeutta tuomita sellaista joka väärin tekee jotain pientä jos tämä yrittää korjata tekonsa voi tälläinenkin olla hyvä ihminen...ja kuka meistä on toisia arvostelemaan.jeesukseen uskominen ja sitä palvovia on myös tuha lähteä tuomitsemaan ja jos sellainen jeesus on ollut,ei se ole paha asia ja tietenkin on arvostettava muiden vakaumusta sekä tapoja ja hyvää tahtoa!!! poppu... ps. tää mietelmä piti laittaa ihan muualle mutta meni yhest syyst pilalle joten nyt se on täällä jonkun harmina kenties. ilmaisua tämäkin..pärjäilkää ja tsemppiä kaikille!!!
mielipide!!!!
rane
1
270
Vastaukset
- kielioppivirastovirkailija
Rane, muista kappalejako
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281