ISOILLE TYTÖILLE

ZHENZI

Kokeilkaapa Zhenzin vaatteita,nuorekkaita aikuisten naisten vaatteita! Pas on toinen kiva ja nuorekas...

24

17656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kiva

      mallisto ja aika edullinen, farkut on ollu mukavia ja jotkut topit ja paidat.

      • isoiita

        mahtaa saada?


      • mili
        isoiita kirjoitti:

        mahtaa saada?

        Ainakin Passia löytyy Boutique 52:ta Yrjönkatu 1, tuosta toisesta en ole varma, mutta muita merkkejä löytyy, hyvät housuvaliokoimat.


      • Manta K.
        mili kirjoitti:

        Ainakin Passia löytyy Boutique 52:ta Yrjönkatu 1, tuosta toisesta en ole varma, mutta muita merkkejä löytyy, hyvät housuvaliokoimat.

        Tiedätkö, onko nettisivuja, kaikkihan me ei asuta Hesassa että voisi tuosta vaan käydä piipahtamassa liikkeessä.


      • iso-iita
        isoiita kirjoitti:

        mahtaa saada?

        zhenziä pitäisi olla myynnissä myös Mode XL-liikkeissä.


      • *Sipuli*
        mili kirjoitti:

        Ainakin Passia löytyy Boutique 52:ta Yrjönkatu 1, tuosta toisesta en ole varma, mutta muita merkkejä löytyy, hyvät housuvaliokoimat.

        PAS:n vaatteita saa nyt myös Porista, liike avataan justiinsa vanhan pääpostin naapuriin.


      • jhksd
        iso-iita kirjoitti:

        zhenziä pitäisi olla myynnissä myös Mode XL-liikkeissä.

        juuri viikko sitten katselin Hakaniemen Sokoksella. Myös Vantaalla Petikossa on sellainen outlet-myymälä (Aleksi 13:n), josta olen ostanut mm 10 eurolla zhenzin farkkutakin!


      • sieltä saa
        isoiita kirjoitti:

        mahtaa saada?

        esim varkaudessa on Moda Laura, siellä on Zhenziä, ja sokos on ainakin mainostanut että heillä on zhenziä. niillä on omat nettisivut.
        tuota toista PAS-merkkiä en tiedä, nettisivut on kauniit. Aina sanotaan että yrjönkadulta saa, mutta yrjönkadulle on aika pitkä matka täältä. Pitäis löytyä mulle itä-suomesta. Muualle on liian pitkä matka.


      • liike
        Manta K. kirjoitti:

        Tiedätkö, onko nettisivuja, kaikkihan me ei asuta Hesassa että voisi tuosta vaan käydä piipahtamassa liikkeessä.

        kuin ZE-ZE...zhensi on kait tytäryhtiö.
        www.ze-ze.com tai dk.


      • sss
        iso-iita kirjoitti:

        zhenziä pitäisi olla myynnissä myös Mode XL-liikkeissä.

        Törmäsin merkkiin ihan sattumalta Helsingin Sokoksella - heti lähti matkaan mekko ja toppi. Mutta ihmetyttää: miksi eivät mainosta reilusti ja kunnolla myyvänsä tällaista isokokoisten merkkiä??? OStajia varmaan olisi pilvin pimein...


      • queendracula
        *Sipuli* kirjoitti:

        PAS:n vaatteita saa nyt myös Porista, liike avataan justiinsa vanhan pääpostin naapuriin.

        Kävin kyseissä liikkeessä ja petyin... Siellä ei ole yhtään isokokoisia vaatteita, mutta kyllä PAS-kokoelmia on siel. Mutta tosi vähän vaatteita. :(


      • *Sipuli*
        queendracula kirjoitti:

        Kävin kyseissä liikkeessä ja petyin... Siellä ei ole yhtään isokokoisia vaatteita, mutta kyllä PAS-kokoelmia on siel. Mutta tosi vähän vaatteita. :(

        Täytyypä käydä itsekin siellä ja kysyä, että saisko isompiakin vaatteita myyntiin. Sokoksessa oli kivoja Zhenzin (vai mikä se nyt oli..) vaatteita, eikä ollu pahat hinnatkaan =o) Sitten siinä Isokarhun liikkeessä, oliko se Minea vai mikä, siinä kulmassa Isolinnakadun lähellä on myös isoja ja kivoja vaatteita.


      • Henkarit tyhjiksi
        iso-iita kirjoitti:

        zhenziä pitäisi olla myynnissä myös Mode XL-liikkeissä.

        Hgistä Zhenziä löytyy myös Lorelloista ja keskustan Sokoksesta. Uusia malleja tulee sisälle lähes viikottain, kannattaa tsekata usein. Viimeinkin jotain muuta kuin niitä surkeista materiaaleista tehtyjä surkean mallisia ja vielä surkeamman värisiä telttoja, joita kaikille 46-koon ylittäville tarjotaan -ikään katsomatta.


      • näitä
        sieltä saa kirjoitti:

        esim varkaudessa on Moda Laura, siellä on Zhenziä, ja sokos on ainakin mainostanut että heillä on zhenziä. niillä on omat nettisivut.
        tuota toista PAS-merkkiä en tiedä, nettisivut on kauniit. Aina sanotaan että yrjönkadulta saa, mutta yrjönkadulle on aika pitkä matka täältä. Pitäis löytyä mulle itä-suomesta. Muualle on liian pitkä matka.

        Dominiquesta sanottiin että itä-suomesta saa näitä, mm kuopio.
        http://www.mindcompanies.dk/ss44.asp


      • myös näitä
        näitä kirjoitti:

        Dominiquesta sanottiin että itä-suomesta saa näitä, mm kuopio.
        http://www.mindcompanies.dk/ss44.asp

        www.simply.dk , on myös tarkoitettu muodokkaille naisille.


      • koko 46
        Manta K. kirjoitti:

        Tiedätkö, onko nettisivuja, kaikkihan me ei asuta Hesassa että voisi tuosta vaan käydä piipahtamassa liikkeessä.

        Tässä tietoa PASia myyvistä liikkeistä. Sain nämä tiedot vaatteiden toimittajalta.

        PASia myydään mm. Lorellassa ja Boutique Glamourissa Helsingissä.
        Turussa Pasminassa ja Isosiskossa,
        Tampereella Boutique Oonassa ja Muotikaarteessa. Savonlinnassa Pukissa,
        Joensuussa Claudiassa,
        Oulussa LM-Putiikissa.


      • niin onkin..
        iso-iita kirjoitti:

        zhenziä pitäisi olla myynnissä myös Mode XL-liikkeissä.

        Mietinkin mistä toi nimi niin tuttu. Keväällä ostin jakkupuvun ModeXL-kaupasta, oli todella hyvin istuva ja kokoja riitti (50 tais olla tässä tapauksessa).


      • kö niin ?
        sieltä saa kirjoitti:

        esim varkaudessa on Moda Laura, siellä on Zhenziä, ja sokos on ainakin mainostanut että heillä on zhenziä. niillä on omat nettisivut.
        tuota toista PAS-merkkiä en tiedä, nettisivut on kauniit. Aina sanotaan että yrjönkadulta saa, mutta yrjönkadulle on aika pitkä matka täältä. Pitäis löytyä mulle itä-suomesta. Muualle on liian pitkä matka.

        Fashion Designers' Faux Pas


    • pieni ja pyöreä

      onko kukaan kuka tietäisi, mistä satakunnasta, esim pori/rauma/huittinen löytyy zhenzi/ze-ze vaatteita, että olisi hyvä valikoima?Tai onko peräti nettimyyntiä?
      Vast kiitollinen

    • Zhenzi-tyttö

      Muotitietoisille naisille ihania vaatteita mukavaan hintaan. Isompikin tyttö voi olla Zhenzissä vähän pienempi sillä koot menevät seuraavasti: S (42-44), M (46-48), L (50-52), XL (54-56).
      Tampereen Koskikeskuksen Linda Modessa on lauantaina 11.9.2010 Zhenzi-päivät. Liikkeessä on paikalla klo 11-15 Zhenzi-edustaja Vuokko Hirvonen, joka esittelee Zhenzi-tuotteiden syysuutuuksia. Tällöin myös kaikista normaalihintaisista Zhenzi-tuotteista -10% alennus!

    • artkata

      Aivan upeat vaattet
      www.facebook.com/Ulla.Popken.Kempele

    • artkata

      Myös Isolle miehelle löyty L-7XL vaateitta
      JP menswear, kauppakeskus Zeppelin

    • Olisko muita

      Törmäsin bussipysäkillä Lauttasaaressa naiseen, jolla ihana kyyhkynharmaa puolihame. Se oli kesäisen kepeä , edessä ja taknaa keskisaumalla laskokset. Ne, lakokset pidempiä kuin muu.
      Rohkenin kysyä ; MISTÄ ? Hän sanoi Tanskasta !

      http://vaatekaupat.com/kaupat/carmakoma
      http://carmakoma.com/en/sale no ei .

      http://www.friendtex.com/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=40

      http://www.lindamode.fi/kevat-kesa-2012/zhenzi/

      vähän hauskaakin UK
      http://www.ebay.co.uk/fashion/womens-clothing/Tops-Shirts/Evans/53159

    • Anonyymi00025

      Tosiaan Zhenzi kalliit hinnat, huono laatu. Puserot nukkaantuu ja menettää muotonsa. 2 kertaa pesty ja roskiin satojen eurojen vaatteet. Nämäkin kiinassa valmistettu. Hintavaksi tuotteiksi odotin jotain ihan muuta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe