Tämäkin "webbiyleisö" varmaan taas täynnä näitä kitupiikkisiä, katkeria juntteja, joilla on ELÄMÄN PERIAATTEENA, ettei edes baarissa voi joskus tarjota naiselle esim. YHTÄ kaljaa?
VIHAAN kitupiikkimiehiä! Ne ovat yleensä myös niitä tyhmimpiä, köyhimpiä, sovinistisimpia ja katkerimpia!
YÖK!
VIHAAN KITUPIIKKIMIEHIÄ!
60
4727
Vastaukset
- pihistelijä
jos ostaisin kaljan noin inhottavalle naiselle?
- mitään....
ei kannata tollasille. jokainen ostakoon itse kaljansa ja juomansa. olet tosi viisas mies
- aloittaja.
mitään.... kirjoitti:
ei kannata tollasille. jokainen ostakoon itse kaljansa ja juomansa. olet tosi viisas mies
Dodii...junttiäijä tukee toista junttiäijää...hehee...tuonkin ilmiön olen jo huomannut live-elämässä.
Säälittävää. - tyroneracer
aloittaja. kirjoitti:
Dodii...junttiäijä tukee toista junttiäijää...hehee...tuonkin ilmiön olen jo huomannut live-elämässä.
Säälittävää.Miten alhaalla on nainen joka epätoivoisesti etsii baareista vain ilmaista kaljaa ?
Ja sitten huutaa naama punaisena kun joku itseään kunnioittava mies ei suostukaan tarjoamaan tuota helpottavaa tuopillista.
Sinunlaisia kasvaa kuin kastematoja sateella. Meillä HD-piireissä sinunlaisia sussuja kutsutaan kaljahuoriksi. Eli huomattavasti alempaa kastia kuin ne normaalit satularuusut, jotka meidän ympärillä tapaa norkoilla. Alempana kuin ne kadulla viidelläkympillä rakoaan raottavat itätytöt.
Niin epätoivoista miestä ei toivottavasti suomesta löydy joka sortuu tuhlaamaan aikaa johonkin ilmaista tuoppia kyttäävään kaljahuoraan.
Neuvoni thredin aloittajalle on että käy ostamassa Lidl:istä sitä halpaa saksalaista olutta ja juo kunnolla enneen baariin lähtöä niin riittää budjetti omiin juomiisi. Ja jätä meidät baaritiskillä vapaa-ajastamme nauttivat miehet rauhaan. Kiitos.
HD-mies - zomglo
tyroneracer kirjoitti:
Miten alhaalla on nainen joka epätoivoisesti etsii baareista vain ilmaista kaljaa ?
Ja sitten huutaa naama punaisena kun joku itseään kunnioittava mies ei suostukaan tarjoamaan tuota helpottavaa tuopillista.
Sinunlaisia kasvaa kuin kastematoja sateella. Meillä HD-piireissä sinunlaisia sussuja kutsutaan kaljahuoriksi. Eli huomattavasti alempaa kastia kuin ne normaalit satularuusut, jotka meidän ympärillä tapaa norkoilla. Alempana kuin ne kadulla viidelläkympillä rakoaan raottavat itätytöt.
Niin epätoivoista miestä ei toivottavasti suomesta löydy joka sortuu tuhlaamaan aikaa johonkin ilmaista tuoppia kyttäävään kaljahuoraan.
Neuvoni thredin aloittajalle on että käy ostamassa Lidl:istä sitä halpaa saksalaista olutta ja juo kunnolla enneen baariin lähtöä niin riittää budjetti omiin juomiisi. Ja jätä meidät baaritiskillä vapaa-ajastamme nauttivat miehet rauhaan. Kiitos.
HD-miesJust my words, man! :P
- tosi pihi ja
kitupiikki saituri
- tarjoan
aina naiselle kahvit ja sen sellaiset, mutta jos sinä olisit se jolle pitäisi tarjota niin voit olla varma, että kuivin suin saat olla!
Minä maksan mielelläni kaikki laskumme, asumiskulumme ja ruokamme suuremmasta palkastani. Pointti onkin siinä, että vaimoni on sen kaiken arvoinen.
Saatanpa baarissa kavereideni kanssa liikenteessä ollessani tarjota drinkinkin juttuseurakseni eksyneelle naisellekin. Tosin liikkeellä on myös valitettavan paljon rahattomia pissiksiä, jotka drinkin kerjättyään (ei siis saatuaan) menevät hihittelemään kavereilleen, miten vedätettäviä miehet ovat.
Ylensä nämä rahattomat pissikset eivät ole kovin hyvää seuraakaan. Pinnallisia materialisteja, mielummin jonkun muun kuin omilla rahoillaan. Kaiken huippuna viereen tiskille tuppautuvat pissikset, jotka hymyilevät maireasti ja kysyvät itsi: "Hei, haluaisitko tarjota drinkin?" Et kai kuulu joukkoon?- havainto.
Mitä sä siellä baarissa roikut? Jätät vaimokkeesi kotiin kaikkine "hyveineen" ja itse lähdet vetämään lärvejä ja kiusaamaan pissiksiä?
havainto. kirjoitti:
Mitä sä siellä baarissa roikut? Jätät vaimokkeesi kotiin kaikkine "hyveineen" ja itse lähdet vetämään lärvejä ja kiusaamaan pissiksiä?
Minä nimitän sitä juhlimiseksi, en roikkumiseksi. Toisekseen vaimon kanssa sekin on ylensä paljon hauskempaa. Valitettavasti aina häntä ei mukaan saa, enkä minä jää myötätunnosta yksin kotiin vetelehtimään, jos hänellä on esimerkiksi iltavuoro. Enkä toivo hänenkään pilaavan viikonloppuaan, jos minulla on töitä.
Tässä hyvä repliikki heitettäväksi kerjäävälle pissikselle:
"Jos haluaisin maksaa huonosta seurasta, ostaisin huoran"
Minä tarjoan mielelläni ihan oma-aloitteisesti. Kerjääminen on rumaa ja epäkohteliasta.- aloittaja.
Richartti kirjoitti:
Tässä hyvä repliikki heitettäväksi kerjäävälle pissikselle:
"Jos haluaisin maksaa huonosta seurasta, ostaisin huoran"
Minä tarjoan mielelläni ihan oma-aloitteisesti. Kerjääminen on rumaa ja epäkohteliasta."Minä tarjoan mielelläni ihan oma-aloitteisesti. Kerjääminen on rumaa ja epäkohteliasta."
Te siis kaikki käsititte asian niin, että puhun KERJÄÄMISESTÄ?? Juuri PÄINVASTOIN - puhuin siitä, että on ärsyttävää, kun mies ei älyä OMA-ALOITTEISESTI tarjota edes yhtä drinkkiä!
- bkbk
Pakkoks on lähteä baanalle kolmen euron budjetilla. Tässä elämässä ei saa mitään ilmaiseks niin, että lopeta pummiminen, siitä tulee vaan jano. Aina sä kuitenkin voit ottaa joltakulta suihin ravintolan vessassa, kyllä sä siitä hyvästä aina yhden kaljan saat. Vaihtoehtoisesti voit mennä töihin niin saat omaa fyrkkaa ja voit ostaa ittelles omilla rahoillas kaljaa tai siiderii niin et pääset känniin.
- terhi.
Kyse oli nyt siitä, että eikö Suomessa koskaan mies VAIVAUDU ns. "herrasmiessyistä" tarjoamaan edes yhtä drinkkiä naiselle?
- Charles
terhi. kirjoitti:
Kyse oli nyt siitä, että eikö Suomessa koskaan mies VAIVAUDU ns. "herrasmiessyistä" tarjoamaan edes yhtä drinkkiä naiselle?
Kyllähän Suomessa herrasmiehiä löytyy paljonkin. He kuitenkin löytävät tasokkaampaa seuraa kuin kaljaa kittaavat baariruusut. Leidille kyllä tarjoan vaikka koko päivällisen, jos satutaan yhdessä syömään. Baaripissikselle en viitsi tarjota mitään. Kuten on jo sanottu: jos haluaisin maksaa huonosta seurasta, ostaisin huoran.
Alkuperäisen kirjoittajan viesti määrittelee tavallaan kirjoittajan. Leidi osaa käyttäytyä. Hän ei itke siitä, jos mies ei ymmärrä tarjota kaljaa. Se oluen tai muun juoman tarjoaminen on kohteliaisuusele. Se ei siis ole itsestäänselvyys. Fiksu nainen tuon ymmärtää eikä melttoa, jos joskus jää juoma saamattu. Baaripissis luulee, että jokaisen kaksilahkeisen pitää hänelle tarjota. Sen vuoksi hän aloittaa älämölön, jos joku ei tarjoa. Tästä seuraa se, että nimenomaan sille, joka valittaa juomatarjoilun puutteesta, ei tarjota.
- Nytten
Mutta minkä hiton takia miehen pitäis sulle tarjota???
Olen itse tullut siihen johtopäätökseen, että jos äijä tarjoo, niin useimmiten hän on "jotain" vastinetta vailla!!!
Elä kuule tyttö omillas...niin on viisainta!!!!
Ja ojeeksi elämääsi....älä mene pyytämään ketään tarjoomaan sulle mitään. Ehkä näin sulla voi käydä mäihä, että joku sulle joskus jotain tarjoo.
Terveisin tytteli vm-60 - Kokemuksia on
kanssa samaa mieltä. En ikinä ottaisi sellaista miestä, joka laskee koko ajan pennejään tai senttejään, kuinka vain, ei tarjoa naiselle koskaan mitään ja vaatii "tarjoamaansa" takaisin. Ei tuollaisen kanssa voisi perhettä perustaa. Siinä sitten laskettaisiin vessapaperin kulutuksen määrää, tarkkailtaisiin kenen vika kun jäi taas johonkin huoneeseen valot päälle. Ja äijä kuluttaisi itseensä, vain naisen ostokset ja kulut olisivat liikaa, vaikka ne menisivät hänen omasta pussistaan.
Pihit kitupiikit vetäkööt itsensä vessasta.
Ja muuten, miestä ei ole eikä tule, ei rikasta, eikä köyhää varsinkaan. Itse vastaan perheeni kuluista. Ja jos pitää kituuttaa kituutan mieluummin yksin kuin jonkun pihin kusipään kanssa.- aloittaja.
Selvästikin tajusit pointin.
- j-g
aloittaja. kirjoitti:
Selvästikin tajusit pointin.
Väärinkäsityksiä, väärinkäsityksiä.
Baareissa on myös niitä naisia jotka tulevat suorilta tutustumatta kysymään tuoppia ja sen saatuaan lähtevät omille teilleen.
Hieman näin käsitin tuon ensimmäisen viestin perusteella.
Drinkin tarjoaminen tapahtuu tutustumisen jälkeen, kun on huomattu että nainen on se arvoinen.
- kitupiikki mies
Mullapa taas on tapana etten tarjoa naiselle koskaan mitään. Naiset tarjoavat AINA minulle ja niin tulee aina olemaan. Näin tasa-arvon kunniaksi.
- naisen mielipide
No minä nyt en ketään ala vihaamaan, mutta en kyllä pitkään viihdy tuolla asenteella varustetun ihmisen seurassa. E mulle tarvitse tarjota, mutta olisi se kuitenkin kiva että ihmisellä olis fiilistä edes itselleen ostaa näitä olut tms. elämyksiä.
- -PiiaM-
.. mieltä alkuperäisen kanssa siltä osin, etten itsekään ikinä sekaannu ( enkä muuten ole koskaan aiemminkaan sekaantunut) yhteenkään sellaiseen mieheen, jolle yhden drinkin tarjoaminen naiselle baarissa 1.) tarkoittaa automaattisesti "lupausta" jostakin enemmästä (= eli käytös sen mukaista) ja jolle 2.) se yhden drinkin tarjoaminen naiselle on joku elämän ja kuoleman kysymys...
Ymmärrän kyllä täysin sellaisten miesten ärtymyksen, jotka ovat kohdanneet röyhkeitä lapsukaisnaisia, jotka kehtaavat itse (!) kysyä, että tarjoaako mies drinkin. Itse en koskaan ( en edes silloin, kun olin sen 18-v.) toimisi noin.:D Tosin sikäli silloin vika on myös sikäli miehessä itsessään, kun ei ole tajunnut vaihtaa tasokkaampaan ravintolaan tai on juuttunut typerysten seuraan...
Mulle itselleni naisena ainakin on ollut ns. kunnia- asia pärjätä perustaltaan itse. En siis odota esim. ravintoloissa, että miehet maksavat mun iltani siellä. Ne itse tosin yleensä haluavat kyllä tehdä niin tehdä.;)
Ei mua haittaa sinänsä sekään, jos mies on vahemmän varakas. Pummari en ole koskaan itse ollut, mutta normi- käytöstapoja todellakin oletan AINA miehiltä. En viitsi edes jutella sellaisille, joilla näitä ko. tapoja ei näytä olevan. ;) Jos siis tapaan raflassa jonkun kivan miehen ( mitä loppupeleissä tapahtuu harvemmin: en kiinnostu helposti), voin tarjota/ tarjoan minäkin varmasti hänelle illan aikana drinkin tai kaksi. En kuitenkaan ikinä tarjoaisi yhtään mitään sellaiselle tuttavuudelle, joka ei vaivaudu mulle ensin tarjoamaan edes sitä yhtä tai kahta drinkkiä. Tämä siksi, etten itsekään harjoita vastaavan kaltaista kitupiikkiyttä itseäni kiinnostavien ihmisten seurassa.- Ei koskaan enää..
Toi puhe siitä että jos mies tarjoaa drinksun tai pari ja luulee että se on sitten naisen puolelta lupaus jostakin, niin nyt on kyllä hyvä stoori kerrottavana!
Kerran oltiin baarissa ja eräs mies tuli lääppimään minua ja kaveriani tanssilattialla. No minä siitä sitten lähdin pois ja mies lähti perääni. Menin kavereideni luo jotka istuivat pöydässä ja olin aivan ahdistunut siitä että mies oli lähtenyt perääni.. No sitten eräs kaverini(tosin miespuolinen) sanoi että lirkuttele sille nyt vähän että se tarjoaa mulle drinksun.. (siis huom sille miespuoliselle kaverilleni) noh ajatuksesta en itse tykännyt, mutta kun mieskään ei tuntunut tajuavan lähteä millään tiehensä niin lupasin sitten lirkutella sille hetken..
Yritin ihan avoimesti ottaa selvää millainen tämä ihminen oli, enkä todellakaan pyytänyt häneltä ainuttakaan drinksua!! (luonne ei sellaseen suostu alentumaan)Noh, mies kyllä itse halusi minulle tarjota ja otin ihan kiitollisena vastaan, mutta parin tunnin jälkeen hän oli alkanut käydä jo niin ahdistelevaksi, että itseäkin alkoi jo ahdistaa pahemman kerran.
Kun yhdessä vaiheessa olin lähtenyt käymään vessassa, hän oli seurannut minua ja kun olin tulossa vessasta ulos hän repi minua kädestä väkisin takaisin vessaan ja alkoi raivota että mikä minulla oikein kesti ja yritti siinä samalla jotakin jne. Noh, siitä minäkin jo pelästyin aivan tolkuttomasti ja kun pääsin vessasta pois lähdin vain etsimään kavereitani ja mies tuli perässä.
Sitten yhdessä vaiheessa kun oltiin istumassa pöydässä tämä kyseinen mies suurinpiirtein väkisin suuteli minua kokoajan ja piti kokoajan tiukasti päästäni kiinni.. olin aivan paniikissa koska en tiennyt mitä tehdä! (huom, minun on hyvin vaikea sanoa kenellekään pahasti) Yritin kyllä päästä lähtemään, mutta mies piti kokoajan kiinni.. Minun vieressäni ja hänen vieressään istui ventovieraat miehet jotka olivat tainneet huomata kuinka paniikissa olin, sillä molemmat seurasivat tilannetta hyvin tarkkaan. Sitten mies sanoi minulle jotain että "et sä voi lähtee mihinkään. Mä oon tääl tarjonnu kokoillan sun kavereilles juomia"
Siin vaihees mä en enää miettiny sanonko pahasti vai en ja huusin sille kurkkusuorana et "jumalauta täytyy olla aikamoinen idiootti et kuvittelee et mä suostun mihin vaan, ihan vaan sen takia et sä oot tarjonnu mun kavereilleni. Et älä syyt mua su typeryydestäs!" (Tosin mä en tiennyt että se on tarjonnu mun kavereillenikin jotain)Siitä sit lähdin pois ja onneks en tätä tyyppiä oo enää tavannu sen jälkeen!!
Et oli ihan karu opetus!!Vaik en yleensä ollu edes antanu miehen tarjota baarissa, ja todellakaan en sen tapauksen jälkeen. - vinkki(N)
Ei koskaan enää.. kirjoitti:
Toi puhe siitä että jos mies tarjoaa drinksun tai pari ja luulee että se on sitten naisen puolelta lupaus jostakin, niin nyt on kyllä hyvä stoori kerrottavana!
Kerran oltiin baarissa ja eräs mies tuli lääppimään minua ja kaveriani tanssilattialla. No minä siitä sitten lähdin pois ja mies lähti perääni. Menin kavereideni luo jotka istuivat pöydässä ja olin aivan ahdistunut siitä että mies oli lähtenyt perääni.. No sitten eräs kaverini(tosin miespuolinen) sanoi että lirkuttele sille nyt vähän että se tarjoaa mulle drinksun.. (siis huom sille miespuoliselle kaverilleni) noh ajatuksesta en itse tykännyt, mutta kun mieskään ei tuntunut tajuavan lähteä millään tiehensä niin lupasin sitten lirkutella sille hetken..
Yritin ihan avoimesti ottaa selvää millainen tämä ihminen oli, enkä todellakaan pyytänyt häneltä ainuttakaan drinksua!! (luonne ei sellaseen suostu alentumaan)Noh, mies kyllä itse halusi minulle tarjota ja otin ihan kiitollisena vastaan, mutta parin tunnin jälkeen hän oli alkanut käydä jo niin ahdistelevaksi, että itseäkin alkoi jo ahdistaa pahemman kerran.
Kun yhdessä vaiheessa olin lähtenyt käymään vessassa, hän oli seurannut minua ja kun olin tulossa vessasta ulos hän repi minua kädestä väkisin takaisin vessaan ja alkoi raivota että mikä minulla oikein kesti ja yritti siinä samalla jotakin jne. Noh, siitä minäkin jo pelästyin aivan tolkuttomasti ja kun pääsin vessasta pois lähdin vain etsimään kavereitani ja mies tuli perässä.
Sitten yhdessä vaiheessa kun oltiin istumassa pöydässä tämä kyseinen mies suurinpiirtein väkisin suuteli minua kokoajan ja piti kokoajan tiukasti päästäni kiinni.. olin aivan paniikissa koska en tiennyt mitä tehdä! (huom, minun on hyvin vaikea sanoa kenellekään pahasti) Yritin kyllä päästä lähtemään, mutta mies piti kokoajan kiinni.. Minun vieressäni ja hänen vieressään istui ventovieraat miehet jotka olivat tainneet huomata kuinka paniikissa olin, sillä molemmat seurasivat tilannetta hyvin tarkkaan. Sitten mies sanoi minulle jotain että "et sä voi lähtee mihinkään. Mä oon tääl tarjonnu kokoillan sun kavereilles juomia"
Siin vaihees mä en enää miettiny sanonko pahasti vai en ja huusin sille kurkkusuorana et "jumalauta täytyy olla aikamoinen idiootti et kuvittelee et mä suostun mihin vaan, ihan vaan sen takia et sä oot tarjonnu mun kavereilleni. Et älä syyt mua su typeryydestäs!" (Tosin mä en tiennyt että se on tarjonnu mun kavereillenikin jotain)Siitä sit lähdin pois ja onneks en tätä tyyppiä oo enää tavannu sen jälkeen!!
Et oli ihan karu opetus!!Vaik en yleensä ollu edes antanu miehen tarjota baarissa, ja todellakaan en sen tapauksen jälkeen.Ootpas avuttoman kuuloinen...rupee harrastamaan budolajeja niin kukaan ei "revi sua" mihinkään suuntaan noin kevyesti.
- On tie yltiöpäiseen pummauk...
Ensin tarjoat yhden kaljan, sitten toisen. No otetaanpa välillä teräviä ja sitten syömään. Mennäänpä taksilla ja tilataan ateriat. Jatketaan teille tai meille taksilla. Ohops! Aamulla tili sileana, eikä naisesta ole kuin muisto. Se ei varmaan ollut kiinnostunut kun jotain jäi vielä maksamatta. Jos tästä vielä jatkaa niin ostetaan vaatteet, korut, liiketila jne.
Yleensä nämä pummit ovat työttömiä naisia. Työssäkäyvät ja hyvinmenestyvät naiset eivät pummaa ja heille nämä em. asiat voisi aika helposti suodakin. Juomia norkoilevat pummit kannattaa yleensäkin kiertää kaukaa. Näistä jutuista ei ole koskaan mitään tullut.
Monesti käytän jännää kikkaa. Kun olen baaritiskilla jonkun naisen kanssa niin tilaan yhden juoman itselleni. Jos nainen lähtee kävelemään niin se on pummi, jos se jää juttelemaan niin tilaan toisen juoman. Toimii joka kerta! Ei ketään juomilla osteta..- Nauran itse en mene ansaan
ex-tyttöystävä kävi ulkona ihan tolla periaatteella että pummi ilmaispaukkuja miehiltä, ei maksanut koskaan ainuttakaan paukkua itse, laski että on juonut 2 vuoden aikana n. 70.000markalla ilmaisia paukkuja kapakassa. Nauroi, kävi varattuna kapakassa. ei pettänyt mua mutta petti miehiä sanomalla olevansa sinkku jos mies älysi sitä kysyä. Käytiin yhdessäkin kapakassa ja katsoin vierestä miten taitavasti se osasi pummia, hymy ja katse silmiin....siitä se lähti, taitavasti erosi miehestäkin kun mies ei enää tarjonnut....ei sitten ja tyly ilme naamalle sellainen halveksiva.
- Ostettavissa?
Vieläkään tässä yhteiskunnassa ei ole päästy siitä ajatuksesta eroon, että naiset ovat enemmän tai vähemmän ostettavissa. Sitten kun tästä ajatuksesta päästään eroon niin olemme todella lähellä tasa-arvoista yhteiskuntaa. Miehet tarjoilevat naisille, naiset tarjoilevat miehille. Palkkatasa-arvo on toteutunut, ja sana huora on poistettu käytöstä. Silloin näitä keskusteluja ei välttämättä enää käytäisi. Omasta mielestäni nämä tarjoilu-jutut ovat aika vanhanaikaisia, jos niistä tehdään numero. Ei 2000-luvun vauraita, koulutettuja naisia tarvitse lahjoa, eivätkä he ajattele sillä tavalla. Itse arvostan omillansa toimeentulevia fiksuja naisia. Heille drinkkien tarjoaminen on luontevaa, koska se on pyyteetöntä. Ainoa ryhmä, joille tämä "juottaminen" on elintärkeää, ovat työttömät, syrjäytyneet ja monesti yksinhuoltajat.
- nykyaikainen mies
Kyllä minä ainakin käytän "huora" sanaa aina, kun on tarvis. Se on perinteinen sana, joka on kuitenkin kestänyt ajan kuluttavaa hammasta huomattavasti paremmin kuin monet muut vanhat asiat. Se on back to the basics ja paluu juurille tässä meidän hektisessä nykyajassa, näin modernisti ilmaistuna. Lisäksi siinä yhdistyy hienosti globaali ja paikallinen väri. Ensinnäkin, sama sana löytyy jokaisesta maasta ympäri maailman, ja jokainen ihminen tunnistaa sanan, jos vain sanot sen hänelle hänen omalla kielellään. Toisaalta, huora on paikallinen eli suomalainen muoto tuosta maailmanlaajuisesta sanasta. Voitko väittää, ettei huora sovi sanana erittäin hyvin tähän koko ajan yhdentyvään maailmaan?
- - PiiaM -
nykyaikainen mies kirjoitti:
Kyllä minä ainakin käytän "huora" sanaa aina, kun on tarvis. Se on perinteinen sana, joka on kuitenkin kestänyt ajan kuluttavaa hammasta huomattavasti paremmin kuin monet muut vanhat asiat. Se on back to the basics ja paluu juurille tässä meidän hektisessä nykyajassa, näin modernisti ilmaistuna. Lisäksi siinä yhdistyy hienosti globaali ja paikallinen väri. Ensinnäkin, sama sana löytyy jokaisesta maasta ympäri maailman, ja jokainen ihminen tunnistaa sanan, jos vain sanot sen hänelle hänen omalla kielellään. Toisaalta, huora on paikallinen eli suomalainen muoto tuosta maailmanlaajuisesta sanasta. Voitko väittää, ettei huora sovi sanana erittäin hyvin tähän koko ajan yhdentyvään maailmaan?
Oikeassa olet sinä, että huora- sana on kestänyt ajan hammasta.;) Sen seikan pohtiminen, että mistä tuo asia todella johtuu tuskin kiinnostaa sinua, joten en yritä keskustella asiasta kanssasi.
Voithan toki käyttää huora- sanaa, jos näet sen tarpeellisena. Sanan "oikeutus" (mielestäni) riippuu sitten täysin siitä, että missä yhteydessä avaat suusi ja päästät ilmoille tämän naiskäsitystäsi oleellisesti muille kuvaavan substantiivin.;)
Termin "huora" yhteyttä yhdentyvään maailmaan en kyllä noteeraa tavallasi. Termin "erityisyys" sinulle kertoo kyllä tarpeellisen paljon minulle sinusta ja preferensseistäsi, noin yhteiskunnallisessa kehyksessä.:/ - pilkusta tykkäävä
nykyaikainen mies kirjoitti:
On nyt ihan pakko viilata. Olen aika varma, ettei "huora"-sanaa löydy jokaisesta maasta/kulttuurista/yhteisöstä tms. ympäri maailman. On olemassa myös kulttuureita, jotka eivät tunne sanaa "viha" millään tavalla. Se on niin sanana kuin "tunteenakin" heille tuntematon käsite. Vaikka yleisesti luullaan, että vihantunne on ihmiselle luontainen ominaisuus.
- Kylläpä varmaan juu
pilkusta tykkäävä kirjoitti:
On nyt ihan pakko viilata. Olen aika varma, ettei "huora"-sanaa löydy jokaisesta maasta/kulttuurista/yhteisöstä tms. ympäri maailman. On olemassa myös kulttuureita, jotka eivät tunne sanaa "viha" millään tavalla. Se on niin sanana kuin "tunteenakin" heille tuntematon käsite. Vaikka yleisesti luullaan, että vihantunne on ihmiselle luontainen ominaisuus.
kulttuuri mahtaa olla kyseessä?
On kyllä kulttuureita, joissa vihan tunnetta ei näytetä, mutta sitä kyllä koetaan. - - PiiaM-
pilkusta tykkäävä kirjoitti:
..myös ( tilanteen niin edellyttäessä) pilkusta tykkäävä.;)
Olet oikeassa, että on olemassa tiettyjä kulttuureja ts. kulttuurisia marginaaleja ( vrt. mm. tietty aasialainen ei vielä länsimaalaistunut kulttuurisuus), joissa viha/ vihaisuus määritellään/ ilmaistaan toisin, kuin "me" sen teemme.
Mä ainakin ainoastaan sovitin vastaukseni ton yhden "huoruusterminologia-loverin" maailmankäsitykseen sopivaksi.;) Turha viilata pilkkua liikaa ihan kaikkien kohdalla, you know.;) En tiedä sitten siitä, että kuinka oikein on tääkään... - nykyaikainen mies
- PiiaM- kirjoitti:
..myös ( tilanteen niin edellyttäessä) pilkusta tykkäävä.;)
Olet oikeassa, että on olemassa tiettyjä kulttuureja ts. kulttuurisia marginaaleja ( vrt. mm. tietty aasialainen ei vielä länsimaalaistunut kulttuurisuus), joissa viha/ vihaisuus määritellään/ ilmaistaan toisin, kuin "me" sen teemme.
Mä ainakin ainoastaan sovitin vastaukseni ton yhden "huoruusterminologia-loverin" maailmankäsitykseen sopivaksi.;) Turha viilata pilkkua liikaa ihan kaikkien kohdalla, you know.;) En tiedä sitten siitä, että kuinka oikein on tääkään...Sillä kaikissa kulttuureissa on tunnettu käsite huonosta naisesta, huorasta. Lisäksi myös maksullisia huoria on kaikissa kulttuureissa. Tosin, sivistyksen ulkopuolelle jääneissä sademetsän keskeltä löytyneissä heimokulttuureissa näitä asioita ei ole välttämättä tunnettu. Mutta sivistyskulttuureissa on, jokaisella mantereella. Sanan käyttäminen sopii oivallisesti ajatukseen "think global act local".
Tavatessaan vieraasta kulttuurista olevan ihmisen on hyvä pyrkiä murtamaan kulttuurimuuria. Tämä voi tapahtua mm. etsimällä yhteisiä asioita kummankin osapuolen kulttuureista. Itse olen ihan käytännössäkin huomannut, että sana "huora" sopii hyvin tällaiseksi kulttuurimuurin murtajaksi. - voi ...vetti
2000-luvun "vauraat naiset"...?
Mitä ...vettiä! Ei tämä Suomi mikään vitun "Onnela" ole, jossa kaikilla naisilla on Bill Gatesin tulot!
- Kärmestys
Eipä yhtään ärsyttävä tapa avata keskustelua.
Tuolla asenteella kyllä saat kaljat vaan päällesi.- oli terveisiä
sulle Orangelta, en vaan muista mikä viesti se oli. Johonkin se oli menossa ja sulle toivotteli jotain.. käys läpi nää viestit.
- Kärmestys
oli terveisiä kirjoitti:
sulle Orangelta, en vaan muista mikä viesti se oli. Johonkin se oli menossa ja sulle toivotteli jotain.. käys läpi nää viestit.
Kiitti tosi paljon... Ilman sinua olisi tosiaan mennyt ohi.
- Urpo
Hehaha. Alko naurattaa tämä vuodatus. Nainen naama punaisena huutaa "Tarjotkaa minulle kalja, te sovinistisiat". Voi elämäni kevät..
- may.
miksi ihmeessä olet noin raivoissasi asiasta? jokaisen oma asia kai lienee kuinka paljon baarissa rahaa käyttää, varsinkin muille tarjoilemiseen. kitupiikkejä, köyhiä, katkeria.... ei millään pahalla mutta annat kyllä tuolla tavalla juuri sellaisen kuvan itsestäsi.
- fghjk
ja puliharjoittelijat ne baareissa roikkuvat kyttäämässä kuin korppikotkat josko jostain löytyisi sopiva uhri.
Haluatko tosiaan vaikuttaa noilta tyypeiltä.
Lisäksi kun mainitset myös että ovat niitä köyhimpiä, niin eikö se ole vain luonnollista että eivät tarjoa. Mahtaisiko myös olla niin että ne katkerimmat ovat jo muutaman kerran tarjonneet. Sovinismi ilmeisesti tarkoittaa sinulle juuri sitä etteivät suostu manipulointiin. Tyhmiä he eivät kuitenkaan ole, ovathan he ymmärtäneet ettei sinulle voi tarjota.
Itse en tarjoa kellekään baarissa koskaan mitään, enkä myöskään suostu että joku tarjoaa minulle. - Rouva67
Mua taas etoo ne miehet, jotka kuvittelevat, että tarjoamalla paukun tai pari on heidän "omaisuuttaan" loppuillan. Koskaan en ole pyytänyt tai vihjannut, että voisiko joku tarjota, vaan aina näitä miehiä jostain putkahtelee. On se kumma, ettei omia juomiakaan meinaa saada maksettua ;) Vitsi, vitsi :)
- lellix
Ei muuta sanottavaa.
En sanoisi vihaavani, jokaisellahan on oikeus käyttää rahansa miten haluaa, mutta karsastan toki. Sellaisesta miehestä tulee heti mieleen että ei suostu ostamaan naiselleen myöhemminkään mitään.- Älykäs Mies
Aivan, karsata sä vaan sellaista, on se vaan ikävä kun on niin epätäydellinen älykäs mies, ettei anna sulle rahaa, etsi vaan niitä laskus maksavia typeryksiä.
Mitäs sulle pu,,ile myöhemmin pitäisi ostaa? Alushousut vai omakotitalo? Älä unta nää pummiliisa.
- tarjoaa
Minusta jos tulee tekemään iskumielessä tuttavuutta baarissa niin on täysin tason puutteen merkki jos mies ei tarjoa naiselle edes yhtä drinkkiä. Vähänkään tasokkaampien naisten kanssa nämä tarjoamattomat saavat automaattisesti jäädä nuolemaan näppejään. Niin se vaan on.
Jutustelin baarissa jonkun ennestään tuntemattoman naisen kanssa. Olin menossa tiskille ja kysyin mielestäni herrasmiesmäisesti, että voisinko tuoda hänellekin jotain? Vastaus oli: "Ai, persettä säkin sika vaan oot vailla."
Vastasin sitten äimistyneenä, että "Voipi ollakin, mutta tuskin sinulta kuitenkaan." Naispaholainen suuttui kahta kauheammin. Yritä nyt sitten olla naisille mieliksi...- ei tule
Entäpä jos ei tule iskumielessä juttelemaan, vaan kaipaa juttuseuraa?
- ihan eri
ei tule kirjoitti:
Entäpä jos ei tule iskumielessä juttelemaan, vaan kaipaa juttuseuraa?
juttu sitten. Saa tulla pelkästään juttelemaan koska silloinhan ei ole tarkoitus mitään vaikutusta tehdäkään.
- nainen!
Ratikkakuski kirjoitti:
Jutustelin baarissa jonkun ennestään tuntemattoman naisen kanssa. Olin menossa tiskille ja kysyin mielestäni herrasmiesmäisesti, että voisinko tuoda hänellekin jotain? Vastaus oli: "Ai, persettä säkin sika vaan oot vailla."
Vastasin sitten äimistyneenä, että "Voipi ollakin, mutta tuskin sinulta kuitenkaan." Naispaholainen suuttui kahta kauheammin. Yritä nyt sitten olla naisille mieliksi...Jätä tuollainen nainen omaan arvoonsa.
- vilperi
sinun kenties olla sen kaljan arvoinen?? vaikea kuvitella et tuollainen uikuttaja olisi mitään hyvää seuraa.
- siinäpä vihaat
Ei rahaa kannata päämäärättömästi ympärilleen syytää, vaikka sitä tilillä olisikin.
Tuntemattomille ihmisille ei kannata mitään tarjota. Hae juomasi itse äläkä pummaa, lumppu. - lksakajahuuer
Noh niin.....kyllä naiselle voi tarjota yhdet mikäs siinä jos kahden ihmisen välillä on jotain syvempää.
Pummailijoita mailmassa kyllä riittää, niille on ihan turha tarjota on siteen miehiä tai naisia.
Miksi tarvisi tarjota naiselle, onko naiset niin köyhiä tässä tasa-arvon maassa. Tarjoilu taitaa olla jäänne siltä ajalta jolloin naiset oli nyrkin ja hellan välissä. Milloinka naiset alkavat tarjoilla takaisin meille miehille....Mulle sinkku naiset opetti heti ettei saa tarjoilla naisille ....- miiiiiiiiesss
Täälläkin naiset(suurin osa) kirjoittelee aina että inhottaa kun joku mies yrittää tarjota baarissa, ja että on mulla itelläkin varaa, en halua deittinä tarjoavan, jotta se tietäisi että tulen toimeen itsekkin.
Näitä juttuja siis aina tulee näissä "tarjoomis keskusteluisssa" naisten suusta.. Joten ehkäpä miehet on ottaneet opiks näistä, itehhän te täällä kuoppaanne siis olette kaivaneet.. Täällä väitetään toista mitä oikeasti halutaankin ?? - juuri totta.
miiiiiiiiesss kirjoitti:
Täälläkin naiset(suurin osa) kirjoittelee aina että inhottaa kun joku mies yrittää tarjota baarissa, ja että on mulla itelläkin varaa, en halua deittinä tarjoavan, jotta se tietäisi että tulen toimeen itsekkin.
Näitä juttuja siis aina tulee näissä "tarjoomis keskusteluisssa" naisten suusta.. Joten ehkäpä miehet on ottaneet opiks näistä, itehhän te täällä kuoppaanne siis olette kaivaneet.. Täällä väitetään toista mitä oikeasti halutaankin ??Kaikissa paikoissa juuri naiset neuvovat että ei kannata tarjota naiselle. (omalle tyttöystävälle toki voi)
Mutta jos puhutaan vielä tuntemattomista tai ihan deitti asteella olevista niin jos mies tarjoaa niin se on totaali luuseri jne. Tällästä me miehet nimenomaan ollaan kuultu naisten suusta, juuri niinkuin edellinen sanoi.. Taidatte ite kaivaa kuoppaa vaan itsellenne. - Halveksin naisia
juuri totta. kirjoitti:
Kaikissa paikoissa juuri naiset neuvovat että ei kannata tarjota naiselle. (omalle tyttöystävälle toki voi)
Mutta jos puhutaan vielä tuntemattomista tai ihan deitti asteella olevista niin jos mies tarjoaa niin se on totaali luuseri jne. Tällästä me miehet nimenomaan ollaan kuultu naisten suusta, juuri niinkuin edellinen sanoi.. Taidatte ite kaivaa kuoppaa vaan itsellenne.Nainen koittaa aina tekeytyä paremmaksi kuin onkaan, siksihän ne ruman naamankin meikkaa, että edes jollekin kelpaisivat nussitavaksi. Pummeja suurin osa, köyhinä pummaavat ja varakkaina inhoavat edes mahollisuutta että rakastuttuaan mieheen joutuisivat sille tarjoaaman edes oluen joskus. Siksi pitää kummallakin ryhmällä olla mahdollisimman varkas mies, jolta joko pummia tai pitää tilanne plus miinus nollilla.
Kelaa joskus sukus miespuolisia henkilöitä vaikkapa oät 30-60wee. Kenellä on parisuhde? Onko työttömällä miehellä nainen vai ei? Entäs sillä suvun rikkaimmalla miehellä,onko vai ei ole naista?
Mieti itseksesi ja ala tajuamaan, että naiset puhuvat kaunistellen itsestään ja valinnoistaan, vaikka rahaa ne miettii, sitä paljon miehelle on kertynyt
varallisuutta.
- N35
Itsepähän me suomalaisnaiset olemme tasa-arvoa ajaneet takaa :) Meillä on maassamme kulttuuri nykyään täysin toisenlainen kuin monessa esim. keski-euroopan maassa, joissa ei tule kuuloonkaan että mies antaisi naisen maksaa omia juomiaan tai ruokiaan.
Suomalaisnaisen odotetaan olevan itsenäinen ja toimeentuleva "hyvä jätkä" siinä missä mieskin on. Tämä voi olla sitten katsantokannasta riippuen joko hyvä taikka huono asia. Eihän täällä itseään aina kyllä kovinkaan naiselliseksi tunne, koska suomalaisnaisia pidetään niin kovina jätkinä...- Tiedän, mitä yrität
Kuule odotatpa mitä odotat niin en maksa koskaan su8lle tai kenellekään muullekaan sukupuoleen katsomatta yhtään mitään, maksakoon lumppuliisat itse laskunsa ravintolassa tai syököön puuroa himassa. Kirjoittelet ihan kuin et odottaisikaan tarjoilua mutta susta oikein haisee kieromielisyys, koitat vain hyötyä miehistä. Toivot hölmäjä miehiä riittävän paljon polkusi varrelle maksamaan mahdollisimman monta laskuasi, miehet älkää maksako kerjääjille!
Please, dont give to beggars!!!!! - ja hohhoijaa
Tiedän, mitä yrität kirjoitti:
Kuule odotatpa mitä odotat niin en maksa koskaan su8lle tai kenellekään muullekaan sukupuoleen katsomatta yhtään mitään, maksakoon lumppuliisat itse laskunsa ravintolassa tai syököön puuroa himassa. Kirjoittelet ihan kuin et odottaisikaan tarjoilua mutta susta oikein haisee kieromielisyys, koitat vain hyötyä miehistä. Toivot hölmäjä miehiä riittävän paljon polkusi varrelle maksamaan mahdollisimman monta laskuasi, miehet älkää maksako kerjääjille!
Please, dont give to beggars!!!!!Huonosta kieliasustasi päätellen, luultavasti olen parempipalkkaisessa työssä kuin sinä, koska olen ylempi toimihenkilö.
Noh, tuskin tuollaiseen idioottiin syvemmin haluaisin tutustuakaan sen jälkeen, kun olisit suusi avannut... - se sama
ja hohhoijaa kirjoitti:
Huonosta kieliasustasi päätellen, luultavasti olen parempipalkkaisessa työssä kuin sinä, koska olen ylempi toimihenkilö.
Noh, tuskin tuollaiseen idioottiin syvemmin haluaisin tutustuakaan sen jälkeen, kun olisit suusi avannut...Tiedoksesi sellainen, etten tee töitä, olen pörssisijoittaja, mutta en pidä sitä työntekona vaikka se siksi luetaankin. Ja mitä tulee tienaamiseesi ylempi toimihenkilö niin älä näe unta.
- !!!
se sama kirjoitti:
Tiedoksesi sellainen, etten tee töitä, olen pörssisijoittaja, mutta en pidä sitä työntekona vaikka se siksi luetaankin. Ja mitä tulee tienaamiseesi ylempi toimihenkilö niin älä näe unta.
Sen kyllä huomaa, ettet normaaleiden ihmisten kanssa kykene olemaan työelämässä.
Ja tuskinpa naisrintamallakaan hyvin heiluu noin kusipäisellä asenteella. - HAHHAHHHAAHHAAAAAAAAAAAAAH!!
se sama kirjoitti:
Tiedoksesi sellainen, etten tee töitä, olen pörssisijoittaja, mutta en pidä sitä työntekona vaikka se siksi luetaankin. Ja mitä tulee tienaamiseesi ylempi toimihenkilö niin älä näe unta.
vai että pörssisijoittaja, voi vittu, niin varmaan. voisin lyödä vetoa että olet joku saatanan sorvari. taikka sitte ei taida pörssisijotukset oikein ottaa tuulta alleen, heh. susta paistaa katkeruus niin vahvasti läpi. miehet joilla on paljon rahaa, niin niitä ei oikeesti riso se jos joutuu joskus kaljan naiselle tarjoon, katsos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185141Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 352651
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302438Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221710- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101580Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101188- 961187