Pohtinut...

daisy81

Olen tässä pohtinut, että mikä mahtaa vaivata, kun pitkäaikainen seurustelusuhde ei ota onnistuakseen. Olen pitkä, hoikka, monien mielestä nätti ja akateemisesti koulutettu. Suhteen kaatumisen syy on usein se, että olen liian fiksu ikäisekseni eikä minun kaltaisen naisen kanssa sitten voi olla tuntematta alemmuutta. Itse en siihen anna aihetta, koska olen avarakatseinen. Ehkäpä 24-vuotiasta ei ole sitten luotu itseään 4-6 vuotta vanhemmille miehille.

3

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä_

olen tullut siihen lopputulokseen, että sellaset nelikymppiset naiset ovat mulle just sopivan fiksuja. mut on luotu just itseäni puolet vanhemmille naisille.

ole onnellinen siitä, ettet ole yhtä fiksu kuin minä.

• holotna pravda

"...olen liian fiksu ikäisekseni eikä minun kaltaisen naisen kanssa sitten voi olla tuntematta alemmuutta."

Yleensä sellaisen ihmisen jolla on suuret luulot omasta erinomaisuudestaan seura ei jaksa ketään pidemmän päälle kiinnostaa. Tuollainen asenne synnyttää kyllä vahvojakin tunteita mutta ne tuntemukset ovat ihan jotain muuta kuin alemmuutta.

• Chameleon

Mistä se alemmuuden tunne tulee? ..olet kait puhunut miesten kanssa siitä..jos se tulee jostain tietystä asiasta? ..tuo akateemisuus nostaa minulla aina karvat pystyyn, anteeksi vain..se ei siis ole mikään negatiivinen/positiivinen asia, kunhan totesin :) ..minulla tulee siitä aina mieleen liiallinen analyyttisyys..itse olen mielestäni liiankin analyyttinen, mutta "akateemisuus on vielä enemmän".

Tarvitset sellaisen miehen, jolla on omat mielipiteet ja hän osaa perustella kantansa. Sellaisen, joka saa sinut toisinaan sanattomaksi.

..toi nyt oli vain leikkimielinen arvaus =D

..onhan sitä suhteita muillakin kaatunut, ei se ole niin helppoa, oli sitten millainen hyvänsä. Pakko vain jatkaa eteenpäin, kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1183
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      989
    Aihe