ihan oikeasti. ja välitän yhä edelleen, mutta sitähän sinä et voi tietää. et voi tietää, koska tein sen sinulle niin selväksi, että meistä ei voi tulla koskaan mitään muuta kuin kavereita. ja kuinka suuri valhe se olikaan ja nyt tilanne on tämä. olin toisten kanssa, jotta sinä olisit ollut minusta mustasukkainen, edes vähän. mutta tahdoin olla vain sinun ja kaipaan sinua joka päivä. en voi unohtaa miltä tunnut, en voi unohtaa sinua, en mitään sinussa. sinun koko persoonasi, kaikki sinussa on täydellistä. anteeksi että olen niin rikkinäinen sisältä, että pilasin kaiken. ja tahdoin ainoastaan ja vain sinut, tilanne on särkenyt minua vielä entisestään, vaikka itse sen olen aiheuttanutkin. minä itse tein kaiken niin väärin. mutta emmehän me vasta tunnettukkaan kuin tämän pienen hetken. muistan sinut kuitenkin niin palavasti sydämessäni. voi kun vielä joskus näkisin sinut, ihanainen. olet ihana, tahdon korjata vielä kaiken ja antaa sinulle kaiken sen mitä tarvitset. olet sen kaiken arvoinen. en jaksa itseäni, olen säälittävä. et sinä olisi voinut mistään tietää mitä sinusta todellisuudessa ajattelen. tahdon sinulle sen vielä joskus kertoa. kiitos kaikesta, kaunis ihanainen.
Välitin sinusta
67
7162
Vastaukset
- on ikävä
sinua.
- kauniit
ajatuksesi,
ihanaa ennen nukkumaanmenoa ajatella että sinäkin tunnet samoin.Tietäisitpä vaan mitä kaikkea olisin valmis vuoksesi tekemään, vieläkin ja miten tärkeäksi olet tullut minulle joka tavalla.Minä välitän sinusta edelleen ihan yhtä paljon ja tulen varmasti aina tuntemaan samoin.Ja et voi edes kuvitella kuinka paljon olen ikävöinyt viereesi, siinä oli hyvä olla ja tuntui että siihen minä kuulun. - kummissaan
nainen voisi tuollaista vastustaa? :)
- your
love
- on ihmeellistä asiaa...
Minä naisena olen kokenut saman. Pelästyin ja hain uutta...ennenkuin mitään edes päättyi. Nyt suhde kuitenkin ohi hänen puoleltaan. Hän löysi uuden ihastuksen. Minä suren. Harmittaa, että omat pelkoni estivät minua olemasta rehellinen itselleni ja hänelle. Nyt kuitenkin paranen...viisastun koko ajan. Olen huomannut ajattelevani, mikä minulle on tärkeää. En halua kenenkään muun parantavan minua, vaan kokoan itseni pala palalta! Jonkinlainen rauha on tullut elämääni, vaikka kaipaan häntä, mutta nyt ymmärrän ettei kuka tahansa tee minua onnelliseksi. Hän on minun...puutteineen kaikkineen...mutta nyt hän on jo mennyt. Minä mokasin =(
Toivon, että asiasi selkiytyvät. Ota itsellesi aikaa ja päätä, mitkä asiat sinulle ovat oikeasti tärkeitä. Kun olet rauhallinen ei hyvät eikä pahat asiat vie ääripäihin =) Mutta muista ystäväiseni...hän ei edelleenkään tiedä ajatuksiasi... - miettiä
tarkkaan mitä haluat, ettet mene möläyttämään mitään hetken mielijohteesta.
- möläyttää?
Kun ei kysytä?
- siis
möläyttää? kirjoitti:
Kun ei kysytä?
että ei anna turhia toiveita, jos ei itsekään ole varma mitä haluaa.
- laitetaan
siis kirjoitti:
että ei anna turhia toiveita, jos ei itsekään ole varma mitä haluaa.
mietintämyssy päähän :)
- käyttää
laitetaan kirjoitti:
vaikka kimppapipoa!
- vielä täällä
laitetaan kirjoitti:
en sitten kirjoittanut noita alempia viestejä, enkä kimppapipoa. Ihan siltä varalta sanon, jos satut luulemaan minun naljailevan jostain. Olen poikkipuhki koko asista ja toivon selvyyttä siihen.
- minulle, kuka
vielä täällä kirjoitti:
en sitten kirjoittanut noita alempia viestejä, enkä kimppapipoa. Ihan siltä varalta sanon, jos satut luulemaan minun naljailevan jostain. Olen poikkipuhki koko asista ja toivon selvyyttä siihen.
täällä kirjoittelee ja mitä. En laittaisi minäkään hanttiin selvyyden eteen. Ja sana poikkipuhki voidaan tässä tapauksessa kertoa kahdella. Miten lähtisit selvittämään? Avoin ehdotuksille. Minä jäävään itseni.
- päivä?
minulle, kuka kirjoitti:
täällä kirjoittelee ja mitä. En laittaisi minäkään hanttiin selvyyden eteen. Ja sana poikkipuhki voidaan tässä tapauksessa kertoa kahdella. Miten lähtisit selvittämään? Avoin ehdotuksille. Minä jäävään itseni.
En tiedä kuka on ap. mutta niin kuin sanoit, ei sillä väliä enää. Möyrikää itsesäälissä riita haastavat paviaanit!
- sinne kalikka
päivä? kirjoitti:
En tiedä kuka on ap. mutta niin kuin sanoit, ei sillä väliä enää. Möyrikää itsesäälissä riita haastavat paviaanit!
kalahtaa! Mikäs sun innon nyt vei. Taas väärin valitut sanat, vai? Kertoisitko nyt viimein, mikä mieltäs painaa?
- valitut
sinne kalikka kirjoitti:
kalahtaa! Mikäs sun innon nyt vei. Taas väärin valitut sanat, vai? Kertoisitko nyt viimein, mikä mieltäs painaa?
sanot tosiaan. Ei tässä voi mitään selvittää kun yks kaks joku trolli hyppää väliin ja puhuu mitä tykkää.
- sattuu
valitut kirjoitti:
sanot tosiaan. Ei tässä voi mitään selvittää kun yks kaks joku trolli hyppää väliin ja puhuu mitä tykkää.
No, selvitelläänkö? Onhan noita peikkoja, idiootteja ja trolleja...mutta mitäs me niistä?
- kun vielä
sattuu kirjoitti:
No, selvitelläänkö? Onhan noita peikkoja, idiootteja ja trolleja...mutta mitäs me niistä?
sattuis olemaan oikea henkilö paikalla niin olis napakymppi, ettei tässä veisaa koko stooria täysin tuntemattomalle.
- että vaikka
kun vielä kirjoitti:
sattuis olemaan oikea henkilö paikalla niin olis napakymppi, ettei tässä veisaa koko stooria täysin tuntemattomalle.
napakymppi odottaa tässä sun veisaamaa stooria.
Annahan tulla, kuulolla ollaan. Mistä aloitetaan? - vaikka
että vaikka kirjoitti:
napakymppi odottaa tässä sun veisaamaa stooria.
Annahan tulla, kuulolla ollaan. Mistä aloitetaan?siitä, että minulla on ollut joskus aavistut tuosta mustasukkaisuus hakuisuudesta ja se on osittain purrutkin. Toisaalta se on myös vaikuttanut niin, että ei tuhlaa energiaansa siihen, jota ei voi saada.
- kokeilla
vaikka kirjoitti:
siitä, että minulla on ollut joskus aavistut tuosta mustasukkaisuus hakuisuudesta ja se on osittain purrutkin. Toisaalta se on myös vaikuttanut niin, että ei tuhlaa energiaansa siihen, jota ei voi saada.
jotta saisi selvyyttä. Ikävää itselleen vaan hakea niitä ääritavoilla. Mutta saapahan sitten omille ajatuksilleen taas raivattua tilaa. Kysymällä melkein nopeampi reagointi. Ei tarvitse aina tehdä vaikeamman kautta.
Ikävä kuulla, jos olet kokenut tuhlaavasi energiaa mahdottomaan yhtälöön. Kumma kun se ei minusta siltä ole tuntunut, taidan siis edustaa vähemmistöä mielipiteeni kanssa. Mutta tangoon tarvitaan kaksi? - juuri
kokeilla kirjoitti:
jotta saisi selvyyttä. Ikävää itselleen vaan hakea niitä ääritavoilla. Mutta saapahan sitten omille ajatuksilleen taas raivattua tilaa. Kysymällä melkein nopeampi reagointi. Ei tarvitse aina tehdä vaikeamman kautta.
Ikävä kuulla, jos olet kokenut tuhlaavasi energiaa mahdottomaan yhtälöön. Kumma kun se ei minusta siltä ole tuntunut, taidan siis edustaa vähemmistöä mielipiteeni kanssa. Mutta tangoon tarvitaan kaksi?että en edes tuhlannut energiaani sinuun, annoin vaan olla. Minulla on taipumus muuttua jäävuoreksi ennemmin kuin tulivuoreksi jos sisällä velloo.
Eri asia on tietysti se, kuinka paljon on pääkopan sisällä tuhlannut energiaa. Sitä et voi tietääkään. - hukkaan
juuri kirjoitti:
että en edes tuhlannut energiaani sinuun, annoin vaan olla. Minulla on taipumus muuttua jäävuoreksi ennemmin kuin tulivuoreksi jos sisällä velloo.
Eri asia on tietysti se, kuinka paljon on pääkopan sisällä tuhlannut energiaa. Sitä et voi tietääkään.on mennyt mitään. Ja vellonut on totisesti omassakin päässä, mutta sillä nyt on tarkoituksensa. Mutta kun kerran näitä asioita itsellesi tunnustelet, halauisit varmaankin löytää jotain keskitietä noiden kahden vuoren välistä? Ei ole tarkoituskaan suoltaa pelkkää laavaa tai että lohkareet jäätyvät entisestään. Kumpi sinulle itsellesi nyt helpomi olisi?
Olisitko sitten halunnut, että en olisi antanut sinun vain olla? Olisiko suora toiminta purrut vai olisitko juossut kirkuen minua karkuun? - iiin
hukkaan kirjoitti:
on mennyt mitään. Ja vellonut on totisesti omassakin päässä, mutta sillä nyt on tarkoituksensa. Mutta kun kerran näitä asioita itsellesi tunnustelet, halauisit varmaankin löytää jotain keskitietä noiden kahden vuoren välistä? Ei ole tarkoituskaan suoltaa pelkkää laavaa tai että lohkareet jäätyvät entisestään. Kumpi sinulle itsellesi nyt helpomi olisi?
Olisitko sitten halunnut, että en olisi antanut sinun vain olla? Olisiko suora toiminta purrut vai olisitko juossut kirkuen minua karkuun?päälle on vielä saamarinmoinen ujouteni, eli suora toiminta olisi voinut ainakin aluksi säikähdyttää mutta enhän minä niin arka ole, että antaisin hyvän mennä ohitse sen takia.
Semmoinen tunnustelu ehkä tai en minä tiedä, suora toiminta kuitenkin. - olisi toimiessa
iiin kirjoitti:
päälle on vielä saamarinmoinen ujouteni, eli suora toiminta olisi voinut ainakin aluksi säikähdyttää mutta enhän minä niin arka ole, että antaisin hyvän mennä ohitse sen takia.
Semmoinen tunnustelu ehkä tai en minä tiedä, suora toiminta kuitenkin.kun ei koko ajan juostaisi karkuun. Enkä minäkään halua joutua putkaan ahdistelusta. Tai vielä vähemmän saada lähestymiskieltoa :) Mutta kun kaksi ujohkoa kohtaa, tietäähän sen. Kiertelyä ja kaartelua, mutta ei se kerro oikeista tunteista mitään. Vielä kun saa suusanallisia pyyhkeitä kehiin, sekoittuu pää aika lailla. Jollain tapaa voisi sitten tukkia molemmat turpansa ja keskittyä siihen, mitä parhaiten osaavat. Puhuminenkin on usein todella yliarvostettu asia.
Itse uskon siihen, että oikeat sanat ja asiat tulevat aikanaan, pakottamatta. Ilman reunaehtoja ja pelkoja. Hyvää kannattaa odottaa. - min
päivä? kirjoitti:
Ei oikein istu määritelmä apinamiehestä!Kävisikö vaikka Gorilla?
- megabeibe
iiin kirjoitti:
päälle on vielä saamarinmoinen ujouteni, eli suora toiminta olisi voinut ainakin aluksi säikähdyttää mutta enhän minä niin arka ole, että antaisin hyvän mennä ohitse sen takia.
Semmoinen tunnustelu ehkä tai en minä tiedä, suora toiminta kuitenkin.Juu, mä haluun just tollasen ujonlaisen poitsulin! Kiva olisi sitä pyllystä puristella! Ja se raukka vaan yrittäisi juosta mua karkuun! Niih, no täytyy varmaan tyytyä puristelemaan tota sohvatyynyä :(
- tartsani...
min kirjoitti:
Ei oikein istu määritelmä apinamiehestä!Kävisikö vaikka Gorilla?
käy vielä jotenkin. Jotain viidakkomaisia huutoja jaksan vielä sietää, mutta oikeita karvoja... Mäala kyllä sheivaamaan sun selkää. Jotain rajaa!
- leikitäänkö liaaneilla?
tartsani... kirjoitti:
käy vielä jotenkin. Jotain viidakkomaisia huutoja jaksan vielä sietää, mutta oikeita karvoja... Mäala kyllä sheivaamaan sun selkää. Jotain rajaa!
Jotain Rajoittajaa karvoilleni tarttisin juu!
- tarttuneet
leikitäänkö liaaneilla? kirjoitti:
Jotain Rajoittajaa karvoilleni tarttisin juu!
taas siihen samaan liaaniin? Mähän sanoin sulle, että ota se oikeanpuolimmainen pätkä!
Varo, nyt mä lähden omallani liikeelle. Ja nahka-asusteet vaan viuhuu! Ja äläpäs kurki :) Aika niukathan nää on...
- erh.
Tyhmyydestä sakotetaan ja silleen. Toivottavasti otit opiksesi tyhmeliini.
- tuntuvasti
Mieleen nousee ainoastaan kysymys? Millaista nautintoa saadaan käymällä keskustelua aidosti tuntevan ihmisen kustannuksella? Tyhmeliini tai ei. Sinulla on harvinaisen kaunis sanallinen lahjakkuus. Toivottavasti olet ylpeä siitä. Mutta johdata harhaan tahallasi. Viestisi on jo mennyt perille, suoraan sinne kuuluukin. Särkyneiden sydämien -osastolle. Tämä sydän on murjottu, poljettu, nöyreetty ja saanut nyt turpaansa. En halua kuitenkaan sinulle mitään pahaa. Sinulla on varmasti syysi tehdä näin, en vain jaksa enää ymmärtää tätä tapaa. Tämä on nyt varmaankin helpoin tapaa sinunkin irroutatua ajattelmasta kiusaajaasi, minua.
Olisin niin halunnut uskoa alkuperäiseen tekstiin, mutta kyllä se olisi pitänyt tietää että jatkoa seuraa. Ei minulla tässä usko mene keneenkään, vähiten itseeni. Päinvastoin, sainpa oppia että varaan tästä lähtien ainoastaan itseeni. Olen jo tehnyt sen mitä tehtävissä on, enempään ei olisi kyennyt kukaan. Ikävintä tässä "sanasodassa" on yksi tosiasia; tämä arka sydän on pelännyt ja toivonut samanaikaisesti. Ei enää, ei tämän vuoksi...
no hard feelings... - ihan
tuntuvasti kirjoitti:
Mieleen nousee ainoastaan kysymys? Millaista nautintoa saadaan käymällä keskustelua aidosti tuntevan ihmisen kustannuksella? Tyhmeliini tai ei. Sinulla on harvinaisen kaunis sanallinen lahjakkuus. Toivottavasti olet ylpeä siitä. Mutta johdata harhaan tahallasi. Viestisi on jo mennyt perille, suoraan sinne kuuluukin. Särkyneiden sydämien -osastolle. Tämä sydän on murjottu, poljettu, nöyreetty ja saanut nyt turpaansa. En halua kuitenkaan sinulle mitään pahaa. Sinulla on varmasti syysi tehdä näin, en vain jaksa enää ymmärtää tätä tapaa. Tämä on nyt varmaankin helpoin tapaa sinunkin irroutatua ajattelmasta kiusaajaasi, minua.
Olisin niin halunnut uskoa alkuperäiseen tekstiin, mutta kyllä se olisi pitänyt tietää että jatkoa seuraa. Ei minulla tässä usko mene keneenkään, vähiten itseeni. Päinvastoin, sainpa oppia että varaan tästä lähtien ainoastaan itseeni. Olen jo tehnyt sen mitä tehtävissä on, enempään ei olisi kyennyt kukaan. Ikävintä tässä "sanasodassa" on yksi tosiasia; tämä arka sydän on pelännyt ja toivonut samanaikaisesti. Ei enää, ei tämän vuoksi...
no hard feelings...varma, että alkuperäinen kirjoittaja on just se, jota haet? Entä jos ei olekaan? Lyttäätkö toisen ajatukset vain sen vuoksi, että omassa elämässäsi on tapahtunut vastaavaa?
Ja mitä tulee tohon kirjoittamiseen, niin kuka viittisi laittaa tällaiselle palstalle tuollaisia ajatuksia, jos ei oikeastaan niitä tarkoita- kun ei ole tietoakaan, kuka niitä lukee ja osuuko oikealle henkilölle.
En ole ap, mutta minusta on ikävää kun joku ihminen haluaa läpikäydä omia ajatuksiaan ja tekojaan ja saa heti p****aa niskaansa. Tämän takia kukaan ei kykene ikinä muuttumaan, koska heihin ei luoda uskoa tai luoteta ollenkaan. Oletetaan, että toi on tollanen ja sellaisena pysyykin. Ja sitten he vetävätkin samaa roolia läpi elämän, jotteivät ystävät ja tuttavat ihmettelisi, vaikka oikeasti ovat onnettomia ja häpeävät itseään. Vähän samaan tapaan kuin se, että klovnin naamion takana on se surullinen ja eksynyt ihminen, mutta jota ihmiset eivät halua nähdä, koska he haluavat klovnin. Jos klovni onkin surullinen-ihmiset hämmentyvät. He haluavat klovnin takaisin, koska silloin heidän on helpompaa; ei tarvitse muuttaa käsityksiä toisesta ihmisestä. Samaa sarjaa on se, että jos porukan kovin juhlija ja alkoholinkuluttaja yhtäkkiä lopettaa alkoholin käytön ja rauhoittuu ei yleensä häntä kannusteta, vaan ajatellaan, että onpa siitäkin tullut kummallinen..
Ap:lle sanon, että älä välitä muiden puheista. Sinulla on oikeus olla onnellinen. Ole oma aito itsesi- joka on varmasti paljon ihanampi kuin se rooli, jota vedät. Älä anna toisten estää sinua muuttumasta! Olet kokenut pettymyksiä elämässäsi, mutta ne eivät ole heikkouksia- ne ovat vahvuuksiasi. Jos kaverisi eivät halua sinun muuttuvan, silloin pitää miettiä ovatko he oikeasti todellisia ystäviäsi, koska ystävät haluavat toisen parasta. - kaikkea niin
ihan kirjoitti:
varma, että alkuperäinen kirjoittaja on just se, jota haet? Entä jos ei olekaan? Lyttäätkö toisen ajatukset vain sen vuoksi, että omassa elämässäsi on tapahtunut vastaavaa?
Ja mitä tulee tohon kirjoittamiseen, niin kuka viittisi laittaa tällaiselle palstalle tuollaisia ajatuksia, jos ei oikeastaan niitä tarkoita- kun ei ole tietoakaan, kuka niitä lukee ja osuuko oikealle henkilölle.
En ole ap, mutta minusta on ikävää kun joku ihminen haluaa läpikäydä omia ajatuksiaan ja tekojaan ja saa heti p****aa niskaansa. Tämän takia kukaan ei kykene ikinä muuttumaan, koska heihin ei luoda uskoa tai luoteta ollenkaan. Oletetaan, että toi on tollanen ja sellaisena pysyykin. Ja sitten he vetävätkin samaa roolia läpi elämän, jotteivät ystävät ja tuttavat ihmettelisi, vaikka oikeasti ovat onnettomia ja häpeävät itseään. Vähän samaan tapaan kuin se, että klovnin naamion takana on se surullinen ja eksynyt ihminen, mutta jota ihmiset eivät halua nähdä, koska he haluavat klovnin. Jos klovni onkin surullinen-ihmiset hämmentyvät. He haluavat klovnin takaisin, koska silloin heidän on helpompaa; ei tarvitse muuttaa käsityksiä toisesta ihmisestä. Samaa sarjaa on se, että jos porukan kovin juhlija ja alkoholinkuluttaja yhtäkkiä lopettaa alkoholin käytön ja rauhoittuu ei yleensä häntä kannusteta, vaan ajatellaan, että onpa siitäkin tullut kummallinen..
Ap:lle sanon, että älä välitä muiden puheista. Sinulla on oikeus olla onnellinen. Ole oma aito itsesi- joka on varmasti paljon ihanampi kuin se rooli, jota vedät. Älä anna toisten estää sinua muuttumasta! Olet kokenut pettymyksiä elämässäsi, mutta ne eivät ole heikkouksia- ne ovat vahvuuksiasi. Jos kaverisi eivät halua sinun muuttuvan, silloin pitää miettiä ovatko he oikeasti todellisia ystäviäsi, koska ystävät haluavat toisen parasta.vakavasti, sinä edellisen kirjoittelija siellä. Kävikö edes mielessäsi, että samaa tämä toinenkin varmasti haki omalle olotilalleen. Olipa sillä sitten oikea kohde täällä taikka ei.
Muuttuminen lähtee itsestä. Tässä välillä niin jäätävässä maailmassa tutustuu niihin hyviin ja vähemmän hyviin tapauksiin. On se vaan itsestä kiinni, miten antaa kokemustten muokata omaa persoonansa ja omia juttujaan. Kenenkään ajatuksia tuskin lytätään ainakaan täällä. Itsensä hakemista, kaikki tyynni? Tuurilla voi tietenkin olla joskus jokin painoarvonsa mukana, kenties? Sekin löytyy tuulitunnelin keskivaiheilta, haluaako uskoa vai ei. Eikä terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ota kirjoituksia itseensä henk.koht. ja p***asaavi kalahda oven päältä heti päälle?!
Klovni saa olla mitä kulloinkin haluaa olla, tai mihinkä kykenee. En itsekään ole se soittopelin päällä istuva marakatti, jota käskytetään. - pelleksi tosiaan tunnen its...
kaikkea niin kirjoitti:
vakavasti, sinä edellisen kirjoittelija siellä. Kävikö edes mielessäsi, että samaa tämä toinenkin varmasti haki omalle olotilalleen. Olipa sillä sitten oikea kohde täällä taikka ei.
Muuttuminen lähtee itsestä. Tässä välillä niin jäätävässä maailmassa tutustuu niihin hyviin ja vähemmän hyviin tapauksiin. On se vaan itsestä kiinni, miten antaa kokemustten muokata omaa persoonansa ja omia juttujaan. Kenenkään ajatuksia tuskin lytätään ainakaan täällä. Itsensä hakemista, kaikki tyynni? Tuurilla voi tietenkin olla joskus jokin painoarvonsa mukana, kenties? Sekin löytyy tuulitunnelin keskivaiheilta, haluaako uskoa vai ei. Eikä terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ota kirjoituksia itseensä henk.koht. ja p***asaavi kalahda oven päältä heti päälle?!
Klovni saa olla mitä kulloinkin haluaa olla, tai mihinkä kykenee. En itsekään ole se soittopelin päällä istuva marakatti, jota käskytetään.Noituutta tai ei?
- tirehtööri
pelleksi tosiaan tunnen its... kirjoitti:
Noituutta tai ei?
määrää tämänkin tivolin tahdin. Välillä huippaa ja kunnolla, mutta eipä parane heittäytyä märehtimään liikaa. Täytyy vaan mennä uusiin laitteisiin ja härveleihin. Ja ennen kaikkea muistaa nauttia niiden tuomasta jännityksestä :)
Nyt itse hyppään maailmanpyörään. Ja minähän pelkään korkeita paikkoja ylitse muiden. Huiiii.....nähdään alhaalla :) Ja joku, varaa minulle paikkaa tukkijunaan viereesi. - soudellen sotaan?
tirehtööri kirjoitti:
määrää tämänkin tivolin tahdin. Välillä huippaa ja kunnolla, mutta eipä parane heittäytyä märehtimään liikaa. Täytyy vaan mennä uusiin laitteisiin ja härveleihin. Ja ennen kaikkea muistaa nauttia niiden tuomasta jännityksestä :)
Nyt itse hyppään maailmanpyörään. Ja minähän pelkään korkeita paikkoja ylitse muiden. Huiiii.....nähdään alhaalla :) Ja joku, varaa minulle paikkaa tukkijunaan viereesi.mistä ihmeen tukkijunasta toivot paikkaa? Eikö meidän pitänyt meloa kuutamolla tai edes siellä tukkijoella?
- ap.
kiitos kun olette lueskelleet ja on syntynyt keskustelua. ja kiitos kaikille jotka ovat edes hieman ymmärtäneet minua. pelini kuitenkin on jo pelattu. jos Sinä nainen olet täällä, odotan yhteydenottoasi, tiedät kyllä mitä tehdä. en enää kykene, niin jotenkin pihalla olen. mutta sinä voit tehdä sen jos tunnistat itsesi. kiitos kaikille!
- ovat pihalla
kuin lumiukot keskellä kaunista toukokuuta! Ap. on oikeasti ihana ihminen, mutta se nyt vaan antaa aina ymmärtää, muttei sitten ymmärrä oikeasti antaa. En tunne sitä oikeasti, mutta sellainen kuva on syntynyt kun hänen tekstejään täällä olen lueskellut ja ihmetellyt. Ai mistäkö tiedän, kyllähän sitä toinen omanlaisensa tunnistaa, heh :)
Ja jos ap. on ekan tekstin sanojen takana tunteidensa kera, ei hänen luulisi olevan vaikeaa ottaa kädet pois housuista taskubilistä pelaamasta! Ja vois siirtä nakkinsa muihin värkkeihin ja tehdä asiansa selväksi sille ihanaiselle naiselle, jolle vuodatti tuntojaan. Mutta ehkä se nainen on oikeasti joku virtuaalibimbo? Tai sitten ihan oikeasti tunteva laatunainen, joka toivois miessukupuolelta oikeita toimia, eikä jotain raapustelua. Yleistystä tai ei ;-))))))
Mutta kiitos vaan munkin puolestani, että olette jaksaneet lukea tän mun mielipiteen tapaisen tästä ketjusta! Näitä kun riittää täällä ihan sikana. Mikä ihme kaikkia nykyään vaivaa? Täällä vaan istutaan ja kirjoitellaan, kun sama aika voitais käyttää siihen miehen/naisen liehittelyyn. Ai niin, siinähän voi joutua laittamaan itsensä oikeasti likoon. Hitsin hitsi! Paljon helpompi siis oikeastaan lymyillä näiden nimimerkkien takana, ja leikkiä oikeasti löytäneensä jonkun, jonka perään sitten täällä itkis ja kaipailis. Ja tunteita on kiva sanoilla väritellä, kunhan ei tarvitse alkaa lässytämään niitä ihkuoikealle ihmiselle. Siinähän voi joutua kuseen tai sitten... perskele. Niin, mähän voin vaikka oikeasti tuntea jotain. Ei helevettiläinen... - ja tunnistan
itseni,ainakin luulen että tunnistan; mutta en tiedä mitä minun täytyy tehdä,oikeasti,tässä ja nyt.
- pähkinäpussia
ja tunnistan kirjoitti:
itseni,ainakin luulen että tunnistan; mutta en tiedä mitä minun täytyy tehdä,oikeasti,tässä ja nyt.
purtavaa :) Ja kukaan ei tule sitä sulle sanomaan. Jumitat pääsi sisällä tai valitset kaikista muista miljoonista vaihtoehdoista.
Niin, hankalat tapaukset kertoimella kaksi :) - ap.
ja tunnistan kirjoitti:
sydäntäsi. otapa vaikka illalla puhelin käteen ja muista minua viestillä? silloin uskallan tehdä mitä pitääkin. kunhan vain annat jonkun realistisen merkin ettei kaikki ole unohtunut ja ohi.
- rämpimisten
ap. kirjoitti:
sydäntäsi. otapa vaikka illalla puhelin käteen ja muista minua viestillä? silloin uskallan tehdä mitä pitääkin. kunhan vain annat jonkun realistisen merkin ettei kaikki ole unohtunut ja ohi.
jälkeen tuo on aika paljon pyydetty, tiedät varmaan itsekin sen. Mikä tässä maailmassa estäisi sinua ITSE sitä tekemästä. Ja mikä olisi realistinen merkki? Saathan niitä itsekkin tyrkyttää... *naputtelee pöytää*
- ap.
rämpimisten kirjoitti:
jälkeen tuo on aika paljon pyydetty, tiedät varmaan itsekin sen. Mikä tässä maailmassa estäisi sinua ITSE sitä tekemästä. Ja mikä olisi realistinen merkki? Saathan niitä itsekkin tyrkyttää... *naputtelee pöytää*
lähestynyt sinua viimeksi? en ole tahtonut "tuppautua" liikaa elämääsi. olen ollut hyvinkin hienovarainen... olimme niin lähellä toisiamme, mutta nyt niin kaukana. vaikkemme oikeastaan edes tunteneet. hieman. mutta kosketuksesi ja kaikki sinussa oli niin kaunista.
- joka tapauksessa
ap. kirjoitti:
lähestynyt sinua viimeksi? en ole tahtonut "tuppautua" liikaa elämääsi. olen ollut hyvinkin hienovarainen... olimme niin lähellä toisiamme, mutta nyt niin kaukana. vaikkemme oikeastaan edes tunteneet. hieman. mutta kosketuksesi ja kaikki sinussa oli niin kaunista.
Niin kauniisti kirjoitit ihanaisestasi :) Jos "seisot" sanojesi takana, kerro se hänelle. Saat hänet viereesi uniasi jakamaan!
Sori, mutta en voi sua enempää auttaa. Tuskin olemme edes niitä, joita tässä oikeasti kaipailemme :( Oma tilanteeni ei nyt vaan anna myöden "tuppautumisille". Meatloafin sanoin "I would do anything for love, but I won't do that..." Nyys, tiedetään.
Jatkoja, toivottavasti saat ihanaisesi... - ap.
joka tapauksessa kirjoitti:
Niin kauniisti kirjoitit ihanaisestasi :) Jos "seisot" sanojesi takana, kerro se hänelle. Saat hänet viereesi uniasi jakamaan!
Sori, mutta en voi sua enempää auttaa. Tuskin olemme edes niitä, joita tässä oikeasti kaipailemme :( Oma tilanteeni ei nyt vaan anna myöden "tuppautumisille". Meatloafin sanoin "I would do anything for love, but I won't do that..." Nyys, tiedetään.
Jatkoja, toivottavasti saat ihanaisesi...mutta vaikutat ihan häneltä. etkä muuten "tuppautuisi"... ja olit hän tai et, toivon sydämestäni että vielä saisin tilaisuuden kertoa kaiken. mitä tunnen ja mitä hän oikeasti merkitsee. en enää "leikkisi" jotain muuta mitä ajattelen ja tunnen. elämällä on tapana antaa mahdollisuuksia, toivon että saisin vielä, edes sen yhden ja ainoan. kaikkea hyvää sinulle, oletpa tosiaan hän tai et! :)
- sydäntäsi"...
ap. kirjoitti:
tässä on realistinen merki;olen sanonut sinulle niitä kerran ja toistan nyt taas: kuuntele sydäntäsi.
- äänet
sydäntäsi"... kirjoitti:
tässä on realistinen merki;olen sanonut sinulle niitä kerran ja toistan nyt taas: kuuntele sydäntäsi.
suosivat rohkeaa. Kompromissiratkaisua lähinnä? Anonyymia sillan rakentamista s-postitse, tapaamista paikassa salaisessa puolivälissä tms. Jotain muuta kuin yhden ihmisen kokonaisvaltaista siirtoa, vai vieläkö on liian aikaista liikkua?
- sydämesi
äänet kirjoitti:
suosivat rohkeaa. Kompromissiratkaisua lähinnä? Anonyymia sillan rakentamista s-postitse, tapaamista paikassa salaisessa puolivälissä tms. Jotain muuta kuin yhden ihmisen kokonaisvaltaista siirtoa, vai vieläkö on liian aikaista liikkua?
äänet suosivat rohkeaa,otapa vaikka puhelin käteen ja muista minua viestillä.
- kertaa asialla
sydämesi kirjoitti:
äänet suosivat rohkeaa,otapa vaikka puhelin käteen ja muista minua viestillä.
ja niin monesti olen tullut "tyrmätyksi". Tuolla onni suosii rohkeaa tyylisellä kommentoilla tarkoitin kyllä yhteistä vetoa. Ei tarvitsi vain jomman kumman tehdä ISO siirtoa :) Lordi pärjäsi muuten ihan hyvin, katsoitko?
- katsoin kyllä.
kertaa asialla kirjoitti:
ja niin monesti olen tullut "tyrmätyksi". Tuolla onni suosii rohkeaa tyylisellä kommentoilla tarkoitin kyllä yhteistä vetoa. Ei tarvitsi vain jomman kumman tehdä ISO siirtoa :) Lordi pärjäsi muuten ihan hyvin, katsoitko?
Monesti olet tullut "tyrmätyksi"? En ymmärtännyt,sorry.
- me ollaan
katsoin kyllä. kirjoitti:
Monesti olet tullut "tyrmätyksi"? En ymmärtännyt,sorry.
tässä viestitelty kivasti vastaavissa tilanteissa olevalle tuntemattomalle :) oikea ihminen kyllä, tietää että olen tässä viime aikoina viestitellyt ja jopa tehnyt yllätysvisiitinkin. Siksi, ei pysty kykenemään enää häiritsemään ihan oma-aloitteisesti...
- vielä vähäsen
me ollaan kirjoitti:
tässä viestitelty kivasti vastaavissa tilanteissa olevalle tuntemattomalle :) oikea ihminen kyllä, tietää että olen tässä viime aikoina viestitellyt ja jopa tehnyt yllätysvisiitinkin. Siksi, ei pysty kykenemään enää häiritsemään ihan oma-aloitteisesti...
ja jos tässä sellainen tuuri olisi todellakin käynyt, että olisin tekstin nainen niin... Muuten kyllä tunnistan oikeanlaisen miehen näistä muistakin teksteistä. Mutta hänen pitäisi ymmärtää, että kaikkien juttujen jälkeen on vähän ikävä pyytää minua tekemään se eka aloite. Minulle riittäisi nyt vaikka ihan yksittäinen hymiö tekstarina kännykkään. Ja juttua voisi sitten katsoa rauhassa eteenpäin, ilman paniikkia.
- kuuntele sydämesi
sydäntäsi"... kirjoitti:
ääntä. Siksi pyydän, että laita se viesti tulemaan mulle... :) Hymiö...
- Mitäs sitten...
kuuntele sydämesi kirjoitti:
Tää vaan niinku ihmettelee, että toivottavasti meni oikeaan osoitteeseen. Lisäohjeita odotellen :)
- sitten tänne
Mitäs sitten... kirjoitti:
Tää vaan niinku ihmettelee, että toivottavasti meni oikeaan osoitteeseen. Lisäohjeita odotellen :)
laittamasta jotain sellaista tyyliin "en mä mitään viestiä saanut". PRKL, alkaa tän naisen kärsivällisyys olemaan aikalailla finaalissa. Joten mieti vastauksesi hyvin tarkkaan... ;/
- päivi
kuuntele sydämesi kirjoitti:
Onkohan tuo minulle tarkoitettu.Vastaa jos on Tai jos ei ole elä vastaa
- tänne
kun toi heitti.
Niin, olen myös tuuminut sinun olevan ujo, tunnelma olisi vähintään kammottava kun kummatkin vain punastelisi eikä keksisi sanottavaa, varsinkin jos muita olisi lähellä kyylimässä. :) Mutta kun oppii tuntemaan, turhat ujostelut jää pois. Aloitus on aina vaikeinta.- siinä aloittamisessa
puolensakin. Mikäpäs sen jännempää, perhosia lentelee vatsassa jne. Ja yleensä se puhepuolikin lähtee yksinkertaisesta moi! sanasta, eipä siinä miettimisiä jatkoon tarvitse etukäteen pohtia.
Ihmiset tuskin jaksaa kyyliä ketään niin tarkkaan, että siitä kannattais liika paineita ottaa. Jokasella kun nyt on ne omat mietteensä :) Eikä täällä voi alkaa elämään pelätäten, mitä toikin musta miettii...antaa miettiä vaan...
Ujoudessa ei ole mitään vikaa, itseasiassa se on äärimmäisen söpöä ja sexyä :) Ja sellaista ihmistä haluaakin herkistellä varovaisesti, ihan ääreistä varovaisesti... - aika
siinä aloittamisessa kirjoitti:
puolensakin. Mikäpäs sen jännempää, perhosia lentelee vatsassa jne. Ja yleensä se puhepuolikin lähtee yksinkertaisesta moi! sanasta, eipä siinä miettimisiä jatkoon tarvitse etukäteen pohtia.
Ihmiset tuskin jaksaa kyyliä ketään niin tarkkaan, että siitä kannattais liika paineita ottaa. Jokasella kun nyt on ne omat mietteensä :) Eikä täällä voi alkaa elämään pelätäten, mitä toikin musta miettii...antaa miettiä vaan...
Ujoudessa ei ole mitään vikaa, itseasiassa se on äärimmäisen söpöä ja sexyä :) Ja sellaista ihmistä haluaakin herkistellä varovaisesti, ihan ääreistä varovaisesti...vähän ihmiset loppujenlopuksi on kiinnostuneita toisten asioista.
Kyllä minäkin pidän enemmän ujoista ja aidoista ihmisistä kuin väkisin teennäisistä. :)
Oli todella vapauttavaa keskustella näistä asioista kanssasi... - detsamma
aika kirjoitti:
vähän ihmiset loppujenlopuksi on kiinnostuneita toisten asioista.
Kyllä minäkin pidän enemmän ujoista ja aidoista ihmisistä kuin väkisin teennäisistä. :)
Oli todella vapauttavaa keskustella näistä asioista kanssasi...joo. Eihän sitä kukaan yksin näitä mieti. Inhottavaa, kun kukaan ei vaan uskalla tehdä mitään. Vaikka potentiaalia olisi muille jakaa :)
Mutta pidä toi sun linjasi. Aitous ja ujous on kaunista ihmisessä. Teennäisyyteen törmää niin usein, että ei vaan jaksa.
Kaikkea kaunista sinulle toivoen :) Ujokki... - samoin
detsamma kirjoitti:
joo. Eihän sitä kukaan yksin näitä mieti. Inhottavaa, kun kukaan ei vaan uskalla tehdä mitään. Vaikka potentiaalia olisi muille jakaa :)
Mutta pidä toi sun linjasi. Aitous ja ujous on kaunista ihmisessä. Teennäisyyteen törmää niin usein, että ei vaan jaksa.
Kaikkea kaunista sinulle toivoen :) Ujokki..... :) ..
- tääl
käheetä keskusteluu...
- vaikka ent. sinun
vinkkejä pliis!
en jaksanut lukea kaikkia viestiketjusta, joten laitatko tähän juureen vinkkejä?
Vinkit voisi viitata:
- aikaan
- paikkaan
- nimiin - minulle?
onko? Tuosta on kyllä aika epämääräistä lähteä arvailemaan...
- let me
go...
- Evelyn
Suosittelen vielä uudellen vuokramaan esikuvasi elokuvan, tai jos sitä ei hyllystä löydy, The Machinist ajaa saman asian. Samalla voit rasvata telaketjuja!
Miellyttävää elokuvailtaa!
- välitin
ja ihan oikeasti olisin tahtonut elää kanssasi yhteistä arkeakin. Me olemme "yhtä" tiedän sen. Ymmärrän sinua paremmin kuin ikinä voit uskoa. Myöskään minä en kertonut tunteistani sinulle, puhuin vain kaveruudesta, mutta sinä tiesit,näit, koit, että merkitsit enemmän! Meillä olisi voinut olla loistava tulevaisuus yhdessä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244