ILOTALO MEININKIÄ.....

SUURIN OSA ESIINTYJISTÄ..

Jotenkin toi tyrkytys menee nyt jo överiksi mun mielestä..?
Hyvä Lordi!

26

1974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämmät alasti

persettä keikuttaa ja kaikilla sama ryhmä naikkosia kuka mitenkin vähissä uskaltaa.

• Se alusasu show

oli jo kaiken huippu!! Voihan sitä tietysti vähissä varusteissa siellä lavalla kellistellä jos välttämättä haluaa mutta että alusvaatteissa!!!! Se meni jo vähän yli...mautonta!! Mutta jos ei taidot aivan riitä musiikin saralla niin sitten yritetään seksillä...näin se menee!!

• ...

Siinäpä juuri onkin Lordin voima. Luulenpa, että monissa euroopan kodeissa manattiin millaisia "ilotyttöjä" siellä lauleli toinen toistaan lyhemmissä hameissa.

• tälleen,

et mautonta se alusvaatekeikailu.

• ajattelee

tässä tapauksessa! Makuuhuoneeseen ottaisin kyllä mieluummin sellaisen kun Lordin...

• ..............................

Huvittavaa keekoilua !

• yleensä
        ajattelee kirjoitti:

tässä tapauksessa! Makuuhuoneeseen ottaisin kyllä mieluummin sellaisen kun Lordin...

kyrvällään...

• ottaisin..
        ajattelee kirjoitti:

LORDIN SINNEKKIN OLISI JÄNNÄÄ....

• varmasti
        ottaisin.. kirjoitti:

riittää Ateenan rannoilla... Ei muuta kun uikkarit jalkaan ja tyttöjä iskemään...

• minäkin...
        ottaisin.. kirjoitti:

Lordi on seksikäs

• Linda80

Tissi-akoilla yritetään saada ääniä, no kaikki keinot pitää käyttää....kai......

• theman

mitenkään itseään tyrkyttänyt, sexy mikä sexy. Lordi tässä jollain muulla, kuin taidoilla (luojan luomilla) esiintyi.

• vaan..

...mutta kuinkahan moni siellä oikeasti taidoillaan esiintyi?

Kuinka moni muu on itse biisinsä säveltänyt, sanoittanut ja sovittanut? soittanut myös ja vielä suunnitellut itse omat esiintymisasunsakin?

Kyllähän siellä laulua kuului ja osasipa muutama pyörittää pyllyäänkin... ;)

• katseli
        vaan.. kirjoitti:

Kuinka moni muu on itse biisinsä säveltänyt, sanoittanut ja sovittanut? soittanut myös ja vielä suunnitellut itse omat esiintymisasunsakin?

... vaan voi kun olisivat saaneet kunnon kappaleet esitettäväkseen, peeveli. Olisi se mukava ollut saada se Viron edustaja vetämään uusinnan finaalissa. Miessilmä kaipaa jotain sellaista Lordin räyhyjen jälkeen.

No, onhan siellä se ukrainalainen, hyvä juttu.

• theman
        vaan.. kirjoitti:

esiintyi taidoillaan - luojan luomilla ja opituilla. Ei piiloutunut maskin taakse.

• vain kauhisteltiin
        katseli kirjoitti:

... vaan voi kun olisivat saaneet kunnon kappaleet esitettäväkseen, peeveli. Olisi se mukava ollut saada se Viron edustaja vetämään uusinnan finaalissa. Miessilmä kaipaa jotain sellaista Lordin räyhyjen jälkeen.

No, onhan siellä se ukrainalainen, hyvä juttu.

näitä vähäpukeisia naisia, mutta lordin esityksen aikana ei kuulunut mitään kauhisteluja tai valituksia ;)
        taitaa nuo pyllynkeikuttelijat ja se islanninedustaja viedä mukavasti huomion näiltä kukkahattutädeiltä, eivätkä he jaksa lordista välittää.

• ....
        theman kirjoitti:

esiintyi taidoillaan - luojan luomilla ja opituilla. Ei piiloutunut maskin taakse.

Ei nyt kuitenkaan unohdeta Carolan silikonitissejä, rasvaimuja, botoxia, kasvojenkohotusta ja muita operaatioita. Operaatioiden määrässä menee varmaan ohi monesta tuolla esiintyneestä kokonaisesta yhtyeestä. Puhumattakaan kampaajien ja meikkaajien työstä ennen esiintymistä. Lordilla menee kuulemma 3h esiintymisasun pukemiseen ja maskeeraamiseen. Ei tainnut olla tuolla montakaan naispuolista esiintyjää, joka olisi selvinnyt lavalle yhtään nopeammin.

• sitten ei
        theman kirjoitti:

Onko muka itse säveltänyt ja sanoittanut?
        Osaako soittaa omat biisinsä?

Annetaan tytölle kitara käteen ja katotaan meneekö sormi suuhun... ;)

jokainen voi opetella koreografian ja laulaahan se Kanakin... ;)

• theman
        .... kirjoitti:

Ei nyt kuitenkaan unohdeta Carolan silikonitissejä, rasvaimuja, botoxia, kasvojenkohotusta ja muita operaatioita. Operaatioiden määrässä menee varmaan ohi monesta tuolla esiintyneestä kokonaisesta yhtyeestä. Puhumattakaan kampaajien ja meikkaajien työstä ennen esiintymistä. Lordilla menee kuulemma 3h esiintymisasun pukemiseen ja maskeeraamiseen. Ei tainnut olla tuolla montakaan naispuolista esiintyjää, joka olisi selvinnyt lavalle yhtään nopeammin.

jutut ei nyt pidä paikkansa. Terveet elämäntavat ja luojan luomat muodot riittävät. Kateellisia aina riittää.

• ainahan sitä..
        theman kirjoitti:

jutut ei nyt pidä paikkansa. Terveet elämäntavat ja luojan luomat muodot riittävät. Kateellisia aina riittää.

..naivi saa olla.

Moni mies ei tiedäkään mitä kaikkea meikeillä saa aikaiseksi... ;)

• theman
        sitten ei kirjoitti:

Onko muka itse säveltänyt ja sanoittanut?
        Osaako soittaa omat biisinsä?

Annetaan tytölle kitara käteen ja katotaan meneekö sormi suuhun... ;)

jokainen voi opetella koreografian ja laulaahan se Kanakin... ;)

kyllä Lordin kaikilla avuillaan, myös musikaalisilla. Voiko tuota Lordin mössöä kutsua sävellykseksi ja kuuluiko sieltä laulamistakin. Jotakin örinää kuulin..

• vain...
        theman kirjoitti:

kyllä Lordin kaikilla avuillaan, myös musikaalisilla. Voiko tuota Lordin mössöä kutsua sävellykseksi ja kuuluiko sieltä laulamistakin. Jotakin örinää kuulin..

Voi poika pieni, et taida paljoa musiikin teosta ymmärtää...

Muuten tajuaisit ehkä senkin, että vaatii hieman enemmän musikaalisuutta sanoittaa, säveltää, sovittaa ja soittaa kappale itse kuin vain laulaa se ja näyttää nätiltä...
        Tässä ei nyt ole kyse vain lauluäänestä...

• judge d
        ainahan sitä.. kirjoitti:

..naivi saa olla.

Moni mies ei tiedäkään mitä kaikkea meikeillä saa aikaiseksi... ;)

samaa mieltä. ja mitenkähän se Carola selittää Jeesukselle kaikki kauneusleikkauksensa? ällöttävää touhua.

• luojan luodut
        theman kirjoitti:

minä tiedän Carolan ruotsin ajoita ,sinä et kuule tiedäkkään mitä sille on tehty. Me ollaan oltu samassa koulussa ruotsissa,ja EI KUKAAN nuorru kun vanhenee, vaikka kuin pitää huolta itsestään.Älä ole noin tyhmä.

• Joke78

Eipä taida Carolan lahjatkaan olla luojan luomat. Useamman leikkauksen on tainnut tämä "harras uskis" ottaa. Eikö jumalan luoma ulkonäkö miellyttänyt?

• jos ei voi
        Joke78 kirjoitti:

Eipä taida Carolan lahjatkaan olla luojan luomat. Useamman leikkauksen on tainnut tämä "harras uskis" ottaa. Eikö jumalan luoma ulkonäkö miellyttänyt?

maskia käyttää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4562
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      37
      1412
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1313
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1176
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1092
    8. 159
      1016
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      958
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen