Olen harkinnut kosketinsoittimen vaihtamista parempaan. Lähinnä kiinnostaisi mallit. Yamaha PSR-1500 ja Korg PA-50. Onko kenelläkään kokemuksia/mielipiteitä näistä soittimista. Nykyinen soitin on Casio CTK-691. Paraneeko vaihtamisesta?
Koskettimia vaihtamassa
3
446
Vastaukset
- Yamaha
Kyllä uskon, että aika paljon paranee! Näyttää molemmissa olevan aikalailla ominaisuuksia. Yamahassa on USB, jos haluat tietokoneeseen liittää. Molemmat ovat merkkinä laadukkaita ja hintaluokka on sellainen, että sillä saa jo aika hyvän soittimen. Koska olet itse jo soitellut sillä Casiolla, niin kannattaisi mennä musiikkiliikkeeseen. Siellä kokeilet ihan rauhassa molempia ja vertailet ääntä ja käytettävyyttä ym. Sitten teet päätöksen sen perusteella. Itselläni on molemmista merkkinä kokemuksia, ei sinänsä näistä malleista. Molemmat ovat varmasti luotettavia, mutta jotenkin itse kallistuisin Korgin kannalle. Olen soitellut Korgin M1:llä lähes 30 vuotta, eikä koko aikana mitään vikaa!
- Abi
Varmasti paranee jos tuollaisen ostat, mutta kannattee miettiä myös sitä että tuolla hinnalla saisi jo ihan "oikean syntikan", ei mitään koti-säestys-urkua. Suosittelen kokeilemaan esim Yamahan MO 6:sta, suunnilleen saman hintainen kuin tuo PSR, kuitenkin ehkä vähän vähemmän lelun tuntoinen.
Riippuu tietenkin mitä niillä koskettimilla teet. - mä vaan.
aina paranee mitä enemmän maksat.. kannattaa miettiä ennemminkin mitä ominaisuuksia tarvitset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127