Uskomatonta, Aftonbladetin gallubissa ruotsalaiset pitävät Lordin esitystä parempana kuin oman maansa edustajaa Carolaa.
http://www.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,20708,00.html
Kun oman maan edustajaa ei voi äänestää niin ainakin Ruotsista on tulossa Lordille varmasti täysi potti.
Lordi raiskaa Carolan
10
823
Vastaukset
- EllenIce
etteivät he juonineet pisteitä muualle ...
Kiitos Ruotsi :D - ja-ja-mänsan
Lordi är mer populär än Carola, även enligt svenska folk! :O
- ...
kyllä Ruotsi nyt on
- totta tuo
Tämä todistaaa sen, että ruotsalaisilla on hyvä maku.
- ja ruotsalaiset
ilmaisevat vähän rumemmin tuon tyhmän lehmän kuin mitä mihin suomenkieli taipuu
- outoa eikä vaan
siltikin carola on ruotsin suosituin ja kyseisessä maassa eniten myynyt artisti. kaikki levyt myyvät pelkästään ruotsissa sen verran hyvin, että monelle maailmanlaajuisestikin vastaavan saaminen on työn takana. kateelliset ja v*ttuuntuneet haukkuvat, muut eivät ole mieltä eivätkä toista ja loput tykkäävät. outoa tosin, että niin "inhottu" ja silti pinnalla 23 vuotta.
- ruotsissa asuskeleva
outoa eikä vaan kirjoitti:
siltikin carola on ruotsin suosituin ja kyseisessä maassa eniten myynyt artisti. kaikki levyt myyvät pelkästään ruotsissa sen verran hyvin, että monelle maailmanlaajuisestikin vastaavan saaminen on työn takana. kateelliset ja v*ttuuntuneet haukkuvat, muut eivät ole mieltä eivätkä toista ja loput tykkäävät. outoa tosin, että niin "inhottu" ja silti pinnalla 23 vuotta.
Carolalla on yhtä paljon vihamiehiä Ruotsissa kuin kannustajia. Carola voitti vääryydellä, vaikka ei siitä itse Carolaa voi syyttää vaan hänen ympärillään olevia jotka panostivat puhelinmaksuihin suuria summia. Carolan omasta mielestä hän voitti jumalan voimalla...
Itse äänestyskin meni vääryydeen piikkiin. Oikeastaan voittaja oli Andreas Johnsson. Asiantuntijaraatikin äänesti Andreas Johnssonin voittajaksi mutta sitten meni puhelinlinjat sekaisin... äänet eivät meneet perille kuulema .. Carolaa äänestäneiden äänet menivät perille jne. Jo etukäteen osattiin arvata ettei äänestys tule tapahtumaan reilulla pelillä.
Mutta paskat sillä väliä, puolet Ruotsia ei edes toivo että Carola voittaisi euroviisuja, sen verran vihattu tämä diiva on Ruotsissa.
Onhan tuolla carolalla karsimaa mutta sen äänestä en tykkää yhtään!Toivottavasti Ruotsi antaa täydet pisteet meille.
- Amatöörigynekologi
se Ruatsalaistussukka pittää yhtä kovaa ääntä myös kammarissa...
- Carola-93
Amatöörigynekologi kirjoitti:
se Ruatsalaistussukka pittää yhtä kovaa ääntä myös kammarissa...
Toi on jo aika törkeetä panettelua Carolasta.... Ruotsalaiset rakastavat Carolaa... Naisella on karismaa vaikka muille jakaa ja ääntä vielä enemmän... Joa ruottalaiset vihais Carolaa se ei ois vuotta enempää pinnalla ollut... Ja hups heijjakkaa on jo parikytä vuotta kulunu.... Että miettikää vähän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437