Lordi raiskaa Carolan

Lordille potti

Uskomatonta, Aftonbladetin gallubissa ruotsalaiset pitävät Lordin esitystä parempana kuin oman maansa edustajaa Carolaa.


http://www.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,20708,00.html


Kun oman maan edustajaa ei voi äänestää niin ainakin Ruotsista on tulossa Lordille varmasti täysi potti.

10

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EllenIce

      etteivät he juonineet pisteitä muualle ...

      Kiitos Ruotsi :D

    • ja-ja-mänsan

      Lordi är mer populär än Carola, även enligt svenska folk! :O

      • ...

        kyllä Ruotsi nyt on


    • totta tuo

      Tämä todistaaa sen, että ruotsalaisilla on hyvä maku.

    • ja ruotsalaiset

      ilmaisevat vähän rumemmin tuon tyhmän lehmän kuin mitä mihin suomenkieli taipuu

      • outoa eikä vaan

        siltikin carola on ruotsin suosituin ja kyseisessä maassa eniten myynyt artisti. kaikki levyt myyvät pelkästään ruotsissa sen verran hyvin, että monelle maailmanlaajuisestikin vastaavan saaminen on työn takana. kateelliset ja v*ttuuntuneet haukkuvat, muut eivät ole mieltä eivätkä toista ja loput tykkäävät. outoa tosin, että niin "inhottu" ja silti pinnalla 23 vuotta.


      • ruotsissa asuskeleva
        outoa eikä vaan kirjoitti:

        siltikin carola on ruotsin suosituin ja kyseisessä maassa eniten myynyt artisti. kaikki levyt myyvät pelkästään ruotsissa sen verran hyvin, että monelle maailmanlaajuisestikin vastaavan saaminen on työn takana. kateelliset ja v*ttuuntuneet haukkuvat, muut eivät ole mieltä eivätkä toista ja loput tykkäävät. outoa tosin, että niin "inhottu" ja silti pinnalla 23 vuotta.

        Carolalla on yhtä paljon vihamiehiä Ruotsissa kuin kannustajia. Carola voitti vääryydellä, vaikka ei siitä itse Carolaa voi syyttää vaan hänen ympärillään olevia jotka panostivat puhelinmaksuihin suuria summia. Carolan omasta mielestä hän voitti jumalan voimalla...

        Itse äänestyskin meni vääryydeen piikkiin. Oikeastaan voittaja oli Andreas Johnsson. Asiantuntijaraatikin äänesti Andreas Johnssonin voittajaksi mutta sitten meni puhelinlinjat sekaisin... äänet eivät meneet perille kuulema .. Carolaa äänestäneiden äänet menivät perille jne. Jo etukäteen osattiin arvata ettei äänestys tule tapahtumaan reilulla pelillä.
        Mutta paskat sillä väliä, puolet Ruotsia ei edes toivo että Carola voittaisi euroviisuja, sen verran vihattu tämä diiva on Ruotsissa.


    • Onhan tuolla carolalla karsimaa mutta sen äänestä en tykkää yhtään!Toivottavasti Ruotsi antaa täydet pisteet meille.

      • Amatöörigynekologi

        se Ruatsalaistussukka pittää yhtä kovaa ääntä myös kammarissa...


      • Carola-93
        Amatöörigynekologi kirjoitti:

        se Ruatsalaistussukka pittää yhtä kovaa ääntä myös kammarissa...

        Toi on jo aika törkeetä panettelua Carolasta.... Ruotsalaiset rakastavat Carolaa... Naisella on karismaa vaikka muille jakaa ja ääntä vielä enemmän... Joa ruottalaiset vihais Carolaa se ei ois vuotta enempää pinnalla ollut... Ja hups heijjakkaa on jo parikytä vuotta kulunu.... Että miettikää vähän...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      118
      1157
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      674
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      102
      473
    Aihe