Tyttäreni (4 v.) hoivasi nukkeaan samoin ottein
kuin minä pienempää lastamme. Kehuin kuinka
näppärästi hoito sujuu ja sanoin, että hän on kuin
pikku äiti. Tyttö nousi lattialta ja kysyi "Haluatko
nähdä kun minä olen pikku äiti?". Vastasin, että
tietenkin. Tytär heittäytyi sohvalle kyljelleen ja
alkoi räpsyttää kaukosäädintä.
Aamunajatus
14
1234
Vastaukset
- jkjkkjj
Tuon julkaisi positiivarit tänään. Olisi ihan asiallista mainita lähde, kun kopioi sanasta sanaan tekstiä jostain toisesta yhteydestä.
Jos kyseessä oli sinun tyttäresi, tilanne muuttuu tietysti toiseksi, mutta edelleen jään ihmettelemään, miksi valitsit juuri tämän palstan.
Näitä positiivareista kopioituja juttuja on viime päivinä näkynyt palstalla enemmänkin. Olisi antoisampaa, jos kirjoitettaisiin omaa tekstiä, eikä kopioitaisi toisten tekstejä.- yksinkertaisena
ajatuksissani Aamunajatus ja Posetiivari on sama asia.
Tosin toin sieltä ensimmäisen kerran ajatuksen tänne.
Minulle Aamun ajatus on tullut kokoajan minkä olen tietokoneen omistanut. 2,5 vuotta. - Kaikennähnyt
yksinkertaisena kirjoitti:
ajatuksissani Aamunajatus ja Posetiivari on sama asia.
Tosin toin sieltä ensimmäisen kerran ajatuksen tänne.
Minulle Aamun ajatus on tullut kokoajan minkä olen tietokoneen omistanut. 2,5 vuotta.Eipä siis paljon kantsisi kopioida niitä juttuja tänne. Jos sanomaa haluaa levittää, niin kai voi silloin tällöin panna Positiivarien nettisivulinkin oman tekstinsä mausteeksi.
- että ihmiset jakavat
Kaikennähnyt kirjoitti:
Eipä siis paljon kantsisi kopioida niitä juttuja tänne. Jos sanomaa haluaa levittää, niin kai voi silloin tällöin panna Positiivarien nettisivulinkin oman tekstinsä mausteeksi.
hyvää mieltä, ei ole mitään pahaa kopioida kyseisiä aamunajatuksia myös tänne, tulee hyvä mieli niitä luettuaan.
Hyvää viikonloppua ja ajatelkaa asioita positiivisesti! - pännii
Kaikennähnyt kirjoitti:
Eipä siis paljon kantsisi kopioida niitä juttuja tänne. Jos sanomaa haluaa levittää, niin kai voi silloin tällöin panna Positiivarien nettisivulinkin oman tekstinsä mausteeksi.
Yleistetty ajatus sohvalla makaavasta pikku-äidistä; oman tyttären imitoimana.
- Kaikennähnyt
että ihmiset jakavat kirjoitti:
hyvää mieltä, ei ole mitään pahaa kopioida kyseisiä aamunajatuksia myös tänne, tulee hyvä mieli niitä luettuaan.
Hyvää viikonloppua ja ajatelkaa asioita positiivisesti!Se kuuluu nääs asiaan. Sitten kelpaa olla positiivinen.
- lähteellä
Kaikennähnyt kirjoitti:
Se kuuluu nääs asiaan. Sitten kelpaa olla positiivinen.
mun mielestä "taas tulee esille kateus"
- Charles
lähteellä kirjoitti:
mun mielestä "taas tulee esille kateus"
Vain totaalinen idiootti luulee, että lähteen vaatiminen on kateutta. Melkein yhtä totaalinen idiootti on se, joka omissa nimissään julkaisee muiden tekstejä. Jos ei itse keksi mitään hyvää, kannattaa olla hiljaa eikä kopioida muiden juttuja.
- Pännipää
pännii kirjoitti:
Yleistetty ajatus sohvalla makaavasta pikku-äidistä; oman tyttären imitoimana.
Yleistykset jos mikään pännivät, mutta tarkoitushakuinen yksinkertainen ajattelutapa ja tahallinen ilkeydestä sikiävä tyhmyys, ne pännivät oikein tosissaan.
Lähteen mainitseminen kannattaa. Alkuperäisessä yhteydessä juttu on pelkästään hauska. Asiayhteydestään irrotettuna siitä voi tehdä monenlaisia johtopäätöksiä, joista sinun on varmasti se yleisin.
Huusin muuten kerran kotonani täysillä, että "Tapa se!!!" Ja saman tien näin naapurin vilkuilevan hämmästyneenä ikkunaan päin.
Sen kun anopilleni kertoisi, niin alkaisi juttu kiertää, miten miniä tappaa hänen poikaansa. Naapurilleni raotin oveani ja huikkasin, että kyseessä on lattialla oleva muurahainen. - kaikki on yleistystä
Pännipää kirjoitti:
Yleistykset jos mikään pännivät, mutta tarkoitushakuinen yksinkertainen ajattelutapa ja tahallinen ilkeydestä sikiävä tyhmyys, ne pännivät oikein tosissaan.
Lähteen mainitseminen kannattaa. Alkuperäisessä yhteydessä juttu on pelkästään hauska. Asiayhteydestään irrotettuna siitä voi tehdä monenlaisia johtopäätöksiä, joista sinun on varmasti se yleisin.
Huusin muuten kerran kotonani täysillä, että "Tapa se!!!" Ja saman tien näin naapurin vilkuilevan hämmästyneenä ikkunaan päin.
Sen kun anopilleni kertoisi, niin alkaisi juttu kiertää, miten miniä tappaa hänen poikaansa. Naapurilleni raotin oveani ja huikkasin, että kyseessä on lattialla oleva muurahainen.Jokainen vika ja hirvitys on yleisanoppi.
- nimissä
Charles kirjoitti:
Vain totaalinen idiootti luulee, että lähteen vaatiminen on kateutta. Melkein yhtä totaalinen idiootti on se, joka omissa nimissään julkaisee muiden tekstejä. Jos ei itse keksi mitään hyvää, kannattaa olla hiljaa eikä kopioida muiden juttuja.
Haloo.
- päivittäin
Charles kirjoitti:
luettuani,
mutta ei tuossa ole sanaakaan lisättynä,
poistettuna olikohan -nolo äiti.
Mitens se nyt meni:
"lasten ja imeväisten suusta sen totuuden kuulee."???
Siinä kiukun aihe. Tarkoitus?? - Pännipää
kaikki on yleistystä kirjoitti:
Jokainen vika ja hirvitys on yleisanoppi.
Jos "minun anoppini" luetaan, että "kaikki anopit", niin ei kai vika voi olla kirjoittajassa?
- hännätön heikki
Charles kirjoitti:
"Se, mitä olemme, on kokonaisuudessaan tulosta siitä, mitä olemme ajatelleet. Se perustuu ajatuksiimme ja on niistä muodostunut."
Dhammpada
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286