naiset kertokaas miten helpottaa anaaliseksiä ku sattuu niin pirusti..vaik olen ihan rento liukasteet yms tekee iha mieli itkee.... mut ku haluan...
miten....
4
602
Vastaukset
- Nocturnal
No tuskinpa siihen mitään taikakeinoja on, ei kai se auta muu kuin vaan yrittää totutella hissuksiin, kyllä se siitä sitten alkaa luonnistua paremmin, jos on luonnistuakseen. En oikein muuta vaihtoehtoa tuohon näe, harjoitus tekee mestarin. Ellet sitten halua puuduttaa koko hanuriasi toimituksen ajaksi, mutta veikkaan että se ei ihan olisi kaikkien etujen mukaista...
- tyhmä!
Pakkoko on suostua anaaliseksiin, jos se tuottaa tuskaa? Eihän se paikka ole tarkoitettu yhdyntään ja nyt sitten puhutaan niinkuin se olisi ihan pakollista joka suhteessa.
Kohtuudella voi tehdä kompromissejä, mutta itseään ei tarvitse satuttaa (jos et satu olemaan masokisti).
En minäkään nauti anaalista enkä siis siihen suostu. Jos sen takia on suhde katkolla, saa katketakin. - stubu:tintti
Itse tykkään anaaliseksistä, mutta usein se vaatii liukasteiden lisäksi sen, että mieheni malttaa "hissuksiin hivutella" sisälleni. Eli ensi alkuun vaikka ihan vain sitä peniksen kärkeä edes takaisin ja siitä sitten vähitellen syvemmälle. Näin varsinkin, jos miehesi kikkeli on yhtään isompaa kokoa.
Joskus myös asento voi ratkaista... takaa päin on monesti kiva, mutta olen huomannut itse, että perinteisessä lähetyssaarnaajassa sattuu joskus huomattavasti vähemmän alku. Liukasteiden kannattaa tosiaan olla kuosissa, sillä jos peppuun on päässyt/pääsee tulemaan haavaumia, niin sitten se ei kyllä siitä parane miksikään :p - wsg.
Miksi pakko sitä harrastaa, vaikka se sattuu eikä tunnu yhtään hyvältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080