Sakis Rouvas

uuh... upea =)

Sakis Rouvas on mies, jota minä seuraan Euroviisuissa... Nam! Seksikäs.

Kilpailijoista Lordi on paras erilaisuudellaan. Monta hyvää biisiä / esiintyjää siellä on muutenkin, mut... massaa

33

21351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mävaan

Mä oon kuolannu sakista jo yli 10 vuotta... aina yhtä hot!

• Kreikka<3

...oon kuolannu jo useamman vuoden, mut en kymmentä sentään..;)
        Sakiksen musaakin on kertynyt jo jonkin verran levyhyllyyn.:)
        Ennen kukaan ei tienny sitä, ku hehkutin joskus sen ihanuutta, mut nyt varmaan tulee suuremman yleisön tietoisuuteen euroviisujen myötä. En tiiä onks sit hyvä vai huono juttu..xD

• :):)
        Kreikka<3 kirjoitti:

Ennen kukaan ei tienny sitä, ku hehkutin joskus sen ihanuutta, mut nyt varmaan tulee suuremman yleisön tietoisuuteen euroviisujen myötä. En tiiä onks sit hyvä vai huono juttu..xD

Naminami!:)

• minnnni
        Kreikka<3 kirjoitti:

Mistä noita levyjä saa? En ole törmännyt levyihin Suomessa.

• Kreikka<3
        minnnni kirjoitti:

Mistä noita levyjä saa? En ole törmännyt levyihin Suomessa.

Ei niitä levyjä suomesta saakkaan, ulkomailta olen ostanut.

• rutsin ja norjan

musiiki kommentaattoreiden juttuja ja sanovat että voivat voittaa mutta lördi tulee oleen kova vastustaja kaikesta huolimatta:=)))

• Neppari

liian söpö : )) ei siellä muuta kattomista olekkaan.

• vartalo''

on söpö (ilman rintakarvojaan), mut kasvoiltaan Sakis on Mies! Hyvin on treenannut myös... Slurps... Namu!

• Sakisonhot.com

Se on tosiaan ihana, katoin kieli pitkällä ku se laulo ja kaikkee..ihana paita sillä

• huomannu

Mä en edes muista ketkä viisuja juonsivat! Minkä näköisiä? Olen varmaan tullut vanhaksi ;))) mutta kaikki me aikanaan...

• Kreikka<3

..noita homohuhuja liikkuu vuorollaan joka toisesta julkkiksesta. Sitä ei kuitenkaan oo Sakiksen kohdalla mitään vahvistusta. On Sakiksella ainakin tyttöystäviä ollut viimevuosinakin, vaikka noi maineenmustajat siihenkin ovat rientäneet selittelemään että se on pelkkää kulissia.
        Mutta mitä väliä sinäänsä, vaikka olisikin. Hyvältä näyttää ja kuulostaa joka tapauksessa!:)

• Itämaantietäjä

Oikeasti sen nimi on Panis Rouvaas, mutta muutti sen, kun kuuli, mitä suomeksi tarkoittaa.. Pelkäsi että Lordi saattaisi tulla ja pistää poskeen moisen.

• ----

joo heheheh, sulla on taas hauskaa

• Sakis fani

Ensinnakin...lausuka nimi oikein: Saakis Ruvaas (EI Rouvas). Toiseks Sakis ei ole himpula, surustelee Kreikan suosituimman (ex Playmate of the year) Katia Zigullin kanssa. Sakis ja Katia asuvat suurimman osan vuodesta Los Angelesissa jossa Sakis aloittanee nayttelijanuransa. (Toivottavasti onnistuu...)Tassa vahan sisapiirin infoa "paikan paalta".

• hmm

Niin, nimi kyllä lausutaan "Ruvaas", mutta kirjoitetaan ihan Rouvas (kuten kaikki ovat kirjoittaneetkin.Tällaisessa nettikeskustelussa muutenkin kirjoitetaan eikä puhuta/lausuta joten miten koko asia liittyy tähän?)..Pointtisi jää hieman epäselväksi..Kuulostaa pelkältä "pätemiseltä"..xD

• TOP-Man
        hmm kirjoitti:

Niin, nimi kyllä lausutaan "Ruvaas", mutta kirjoitetaan ihan Rouvas (kuten kaikki ovat kirjoittaneetkin.Tällaisessa nettikeskustelussa muutenkin kirjoitetaan eikä puhuta/lausuta joten miten koko asia liittyy tähän?)..Pointtisi jää hieman epäselväksi..Kuulostaa pelkältä "pätemiseltä"..xD

Kiva bi-poju, ihana bottom... Nam-nam

• Sakis fanille

En tiedä millanen netti sulla on mut eiköhän kirjoitetuissa nimissä kannata käyttää kirjoitusasua ja miettiä sitä lausumista vasta puhuttaessa. Katian nimi on muuten Katia Zygouli.

• kerro kerro

Onko tämä tyttöystävä poseerannu siis kreikan playboyssa?

• Jotain tasoa

Oliko se se kielitaidoton itseään täynnä oleva lavahyypiö? Ihmettelin ensin mikäs rottan näköinen se lavalla pyörii sen bimbon kanssa. Mutta kyllä asia tuli selväksi, juontajana se siellä oli.

• sputnik

Joo samoin katon minä! Siinä on kyllä komea mies..mä tosin kuolasin sitä jo silloin kun se edusti euroviisuissa

• kamikaze 33

koska toi Sakis R on pelkkä poju(varmaan h-poju)

• sputnk

Taidat olla vaan kade..no sääliä saa ilmaiseksi mutta kauteus pitää ansaita!

• eurovision

Ainoat erilaiset biisit olikohan se liettuan "we are the winners" lordi ja romanian "tornero" joka oli oikeasti ainoa biisi lordin lisäksi mitä kuuntelisin.

• naaaami girl c(;

Sakis Rouvas on khyl todellakin hot man,.. vaan hänen takii euroviisuj katoin! nam boy. heh...

• aika homo

niitä naiset haluu kumma juttu

• naaaami-girl
        aika homo kirjoitti:

niitä naiset haluu kumma juttu

no miks se on sust kumma juttu?? niin se vaan on et tytöt tykkää kuumist.. vai mitä? =)

• Theudorakis
        naaaami-girl kirjoitti:

no miks se on sust kumma juttu?? niin se vaan on et tytöt tykkää kuumist.. vai mitä? =)

Niin tämä Sakis on enemmän miehiin päin! Anteeksi vaan, neitokaiset. Mutta saahan sitä aina unelmoida...

• Kreikka<3
        naaaami-girl kirjoitti:

aivan, tytöt tyllää kuumista..:P Tai RAKASAA niitä

• ällötys

...näkyi nänni siinä yhdessä puvussa just ennen ku ne pisti sen tiimalasin käyntiin...

• JUONTAMAAN

euroviisuja!!! conan on paras ehdokas ja hauska heppu :DD silloin ei tarvitsis ees hävetä suomalaisten enkkua :DDD
      conan on ikuinen suomi-fani!!

• Rouvitsa81

Tiedoksi vaan kaikille epäilijöille, Sakis ei todellakaan ole homo, tästä on varmaa tietoa. Sakis seurustelee Kreikkalaisen valokuvamallin Katia Zigoulin kanssa ja pari on ollut onnellisesti yhdessä 5 vuotta jo. Taidatte vain olla kateellisia kun nimittelette toisia! Sakiksessa on miestä enemmän kuin yhdessäkään suomalaisessa "örvelössä"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      2938
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      37
      2420
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2159
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1539
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe