Olen pitkin talvea yrittänyt laihduttaa heikoin tuloksin.
Vihdoin päätin karsia turhat hiilihydraatit pois ja heti alkoi tapahtua. Paino on pudonnut alle viikossa jo 600 g. Tavoitteena on laiduttaa yhteensä 5 kg, sillä olen ihan normaalipainoinen.
Vinkiksi kaikille, että kannattaa tosiaan jättää viljatuotteet (leipä, pasta), perunat ja sokerit pois. Jonkin verran hiilihydraatteja tulee väkisinkin kasviksista ja hedelmistä, joita syön kohtuudella.
Tuloksia syntyy
9
781
Vastaukset
- Kirsti P
Selvähän se, että vaikka jättäisi rasvan pois, niin laihtumista tapahtuu. Kun syö vähempi mitä kuluttaa. Kannattiko tuosta nyt juttu vääntää?
- tietää
VHHsta mitään?
- kikikikiki
tietää kirjoitti:
VHHsta mitään?
joo eli oon samaa mieltä vastaajan kans...se on sama mitä syö kunhan syö vähemmän entä kuluttaa.piste.monilla ruokavalio koostuu rasvasista ruoista muista hiilari mässyistä niin toki se paino tippuu ku ottaa käyttöön jonku dieetin,yleensä normaaliin verrattuna ruokavalio paranee eikä sillä mitää tekemistä juuri kyseisten ruoka-aineiden kanssa!!ihmiset vaan luulee.. =) ite syön 10 ruisleipää päivässä mut päällä vaan vihanneksii muut ruoat mut vaatekoko se 34 ku LIIKUN PALJON...eli kun syö vähemmän entä kuluttaa niin pysyy paino sopivana,ei siihen mitää kummempii keinoja tarvi!
- Jep.
kikikikiki kirjoitti:
joo eli oon samaa mieltä vastaajan kans...se on sama mitä syö kunhan syö vähemmän entä kuluttaa.piste.monilla ruokavalio koostuu rasvasista ruoista muista hiilari mässyistä niin toki se paino tippuu ku ottaa käyttöön jonku dieetin,yleensä normaaliin verrattuna ruokavalio paranee eikä sillä mitää tekemistä juuri kyseisten ruoka-aineiden kanssa!!ihmiset vaan luulee.. =) ite syön 10 ruisleipää päivässä mut päällä vaan vihanneksii muut ruoat mut vaatekoko se 34 ku LIIKUN PALJON...eli kun syö vähemmän entä kuluttaa niin pysyy paino sopivana,ei siihen mitää kummempii keinoja tarvi!
Sinäkään et siis tiedä VHH-ruokavaliosta mitään.
- Kirsti P
tietää kirjoitti:
VHHsta mitään?
tiedän juuri riittävästi, enkä siksi viitsi sitä aloittaa. Mutta jos ja kun se selvästikin toisille käy, niin olkaa hyvät vaan. Alkuinnostuksen ja nesteen poistumisen jälkeen alkaa sitten armoton kalorinlasku, varsinkin jos ylipainoa on kertynyt runsaasti. Tästä karppien omalla palstalla lisää.
- on tiedot
Kirsti P kirjoitti:
tiedän juuri riittävästi, enkä siksi viitsi sitä aloittaa. Mutta jos ja kun se selvästikin toisille käy, niin olkaa hyvät vaan. Alkuinnostuksen ja nesteen poistumisen jälkeen alkaa sitten armoton kalorinlasku, varsinkin jos ylipainoa on kertynyt runsaasti. Tästä karppien omalla palstalla lisää.
Kyllähän sen näistä sun viesteistä näkee.
Heh, juu, todella armotonta laskentaa, ehkä 2% laihduttavista tekee sitä ja todella monihan siellä on normaalipainoisia.
Paikkarilaisistahan "vain" 100% laskee syömisensä. =)
JK: Mitä suurempi karppaaja, sitä helpompaa painon pudotus. - namis
Atkin sanoo suunilleen näin : Ylipainoisia on syyllistetty turhaan koska yleensä painon nousu johtuu aineenvaihdunnan häiriötilasta joka korjaantuu VHH dietillä...eli se kumoaisi tämän väittämän että syö mitä vain kunhan syöt vähemmän kuin kulutat . Itse en ole Atkisia kokeillut mutta muita diettejä kyllä . Liikkkunut olen koko ikäni ja silti paino ei koskaan ole ollut lähellekään normaalia . Pelkästään työssäni kulutan enemmän kuin joku istumatyötä tekevä lenkkeilyä harrastava .
- PIDÄ PAIKKANSA
kikikikiki kirjoitti:
että jos vähentää ruokamäärää, niin laihtuu. Ei auta vaikka vähentää rasvatkin minimiin, ei karkkia limsaa eikä muutakaan roskaa. Ei minulla ainakaan, paino vain nousi pikkuhiljaa. Mutta vhh auttaa, paino senkuin putoaa, eli se siitä vähärasvaisesta ruokavaliosta.
- neitoliini
minä laihdutin (kokeilin laihduttaa) kolme kuukautta tiputtamalla päivittäisen kalorimäärän n. 1200 kaloriin ja tuloksena kilo:(
Sitten jätin hiilarit pois ja lisäsin kalorimäärää ja nyt paino tippuu lähes kilon viikossa.
Minulla siis ainakin toimii. Liikuntaa harrastan 5-10 tuntia viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2872Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743